quote:Op woensdag 11 december 2024 15:08 schreef livelink het volgende:
[..]
De piemel laat zich alleen zien als de Kerstman blij is
Dan gaan ze op de BSO ook voorbij aan de hele reden van hun bestaan: omdat ouders werken. Ik zou daar ook voor passen, vooral omdat ze dan met veel dezelfde kinderen als op school zouden zitten (de meiden zelfs alleen met kinderen van school, zoon ook met kinderen van 1 andere school). De meerwaarde zou er hier dus niet zijn. Mogen ze wel hun gewone tijden naar de opvang komen nu?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:52 schreef exode het volgende:
Het BSO Kerstdiner is met ouders, waarbij je ook wat moet maken en niet op dezelfde avond. Dus een avond voor Juul en 1 voor B.
Als wij op alles ja zouden zeggen, zouden we geen avond thuis zijn de laatste 2 weken voor de Kerstvakantie. Wij hebben besloten daar dus niet meer aan mee te doen. Het lijkt elk jaar drukker te worden.
quote:Op woensdag 11 december 2024 14:44 schreef taxibabe het volgende:
Hier niks gehoord over kersttruien of andere extra activiteiten. In de klas van groep 2 staat alles wel in teken van kerst, maar ver gelukkig alleen maar een kerstmarkt op 19 december waar ze in de klas iets voor knutselen. Volgens mij is nog een kerstmusical voor de hogere klassen waar we naar zouden kunnen als we willen. Maar we houden het mooi alleen bij de kerstmarkt.
Onze kleuter wilde een kerstverhaaltje maken voor opaIk heb op een paar bladzijdes geholpen met schrijven, maar de laatste wilde hij perse zelf schrijven
Hahaha dit is echt fantastisch, die piemelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shoot, die had ik gemist en nu de stitch al op. Jammer! Maar wel beter voor m'n portemonnee, deze maanden hakken erin. Gelukkig geen gekke uitgaven meer nu.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:16 schreef FlyingFish het volgende:
Voor de liefhebbers van Disney/Star Wars lego, Kruidvat heeft nu een dubbele kortingsactie, waardoor sommige sets de laagste prijs ooit hebben nu (o.a. de grote Simba, Up-huis en C3PO).
Je had toch lego voor je zoon gekocht? De sorteerhoed van Harry Potter, staat me bij.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Beterschap @:exode![]()
Heb nog steeds geen zin in kerstDacht, makkelijk, bestel een visschotel maar das afgeschoten door dochter
Wilde er nog wat bijmaken dus hopelijk kan het dan alsnog.
Voor kleinzoon en schoonzoon heb ik de kadootjes in huis, voor dochter en zoon nog niet. Hij weet niet wat ie wil hebben. Nee, gek he, als je heel het jaar koopt wat je wil
Eens kijken of ik in de herhaallessen Zweeds ook kerstzinnen krijg, ik ben steeds muziek aan het doen, de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:31 schreef Hupje het volgende:
Duolingo is overgestapt op de kerstzinnenHartstikke handig om in het Deens te kunnen vragen of de ander de kerstversiering van zolder kan halen.
Nou dat dus inderdaad. Het BSO Kerstdiner van B is vanavond, vanaf 17 uur. Die van Juul volgende week, ook vanaf 17 uur. En echt als ze willen gaan, ga lekker, maar ze willen allebei niet en het is dus met ouders.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:00 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dan gaan ze op de BSO ook voorbij aan de hele reden van hun bestaan: omdat ouders werken. Ik zou daar ook voor passen, vooral omdat ze dan met veel dezelfde kinderen als op school zouden zitten (de meiden zelfs alleen met kinderen van school, zoon ook met kinderen van 1 andere school). De meerwaarde zou er hier dus niet zijn. Mogen ze wel hun gewone tijden naar de opvang komen nu?
Mooi verhaal taxibabe, zeker met de toelichting
Op de middelbare is dat toch niet zo gek, daar is toch vaak elke dag anders?quote:Op donderdag 12 december 2024 09:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Welkom terug exode
Echt, zoons vader bracht hem naar school. Na 2,5 jaar én na de 6 jaar dat dochter op die school zat, weet ie nog steeds de schooltijden niet
Jij ook welkom terugquote:Op donderdag 12 december 2024 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op de middelbare is dat toch niet zo gek, daar is toch vaak elke dag anders?
Ik ga weer proberen aan te haken, werk gaat goed, wel minder uren nog, maar de eindejaarsdrukte blijft toch uit.
En ik ga even checken of Duolingo in het Indonesisch ook in kerstsferen is, krijg ik daar toch nog wat van mee!
Das idd wel beter. Normaal is ie altijd te laat. Ik stoor me gewoon aan allesquote:Op donderdag 12 december 2024 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou beter te vroeg dan te laat!
Ja het gaat weer prima, wel snel moe maar het is goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |