abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215837076
dubbel
pi_215837078
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 15:08 schreef livelink het volgende:

[..]
De piemel laat zich alleen zien als de Kerstman blij is :D
_O- _O-
pi_215837800
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:52 schreef exode het volgende:
Het BSO Kerstdiner is met ouders, waarbij je ook wat moet maken en niet op dezelfde avond. Dus een avond voor Juul en 1 voor B.

Als wij op alles ja zouden zeggen, zouden we geen avond thuis zijn de laatste 2 weken voor de Kerstvakantie. Wij hebben besloten daar dus niet meer aan mee te doen. Het lijkt elk jaar drukker te worden.
Dan gaan ze op de BSO ook voorbij aan de hele reden van hun bestaan: omdat ouders werken. Ik zou daar ook voor passen, vooral omdat ze dan met veel dezelfde kinderen als op school zouden zitten (de meiden zelfs alleen met kinderen van school, zoon ook met kinderen van 1 andere school). De meerwaarde zou er hier dus niet zijn. Mogen ze wel hun gewone tijden naar de opvang komen nu?

Mooi verhaal taxibabe, zeker met de toelichting :D
pi_215837904
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 14:44 schreef taxibabe het volgende:
Hier niks gehoord over kersttruien of andere extra activiteiten. In de klas van groep 2 staat alles wel in teken van kerst, maar ver gelukkig alleen maar een kerstmarkt op 19 december waar ze in de klas iets voor knutselen. Volgens mij is nog een kerstmusical voor de hogere klassen waar we naar zouden kunnen als we willen. Maar we houden het mooi alleen bij de kerstmarkt.

Onze kleuter wilde een kerstverhaaltje maken voor opa _O- Ik heb op een paar bladzijdes geholpen met schrijven, maar de laatste wilde hij perse zelf schrijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha dit is echt fantastisch, die piemels _O-
pi_215837967
Voor de liefhebbers van Disney/Star Wars lego, Kruidvat heeft nu een dubbele kortingsactie, waardoor sommige sets de laagste prijs ooit hebben nu (o.a. de grote Simba, Up-huis en C3PO).
  woensdag 11 december 2024 @ 19:13:47 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215839346
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 17:16 schreef FlyingFish het volgende:
Voor de liefhebbers van Disney/Star Wars lego, Kruidvat heeft nu een dubbele kortingsactie, waardoor sommige sets de laagste prijs ooit hebben nu (o.a. de grote Simba, Up-huis en C3PO).
Shoot, die had ik gemist en nu de stitch al op. Jammer! Maar wel beter voor m'n portemonnee, deze maanden hakken erin. Gelukkig geen gekke uitgaven meer nu.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215839644
Beterschap @exode :*

Ooh @Amsel, wat gaaf! Snap helemaal dat je dit niet kan/wil afzeggen. Je dochter zal hier dan toch doorheen moeten. Is het alleen het vliegen of de rest ook?
Voor daar zou je eventueel nog valeriaan kunnen meenemen. Werkt ook kalmerend :Y

Thanx @FlyingFish! Ik ga straks even op de site loeren. Geen idee wat zoon wel en niet heeft, kijken we samen wel even. Zijn altijd leuke acties.

Prachtig @taxibabe dat kerstmannenpiemolboekje :D

Ooh, kak. Vorige jaren moest er ook wat voor zoon op school gebakken/gekocht worden voor kerstontbijt/brunch/lunch. Nog niks gehoord dus het zal wel een op-slag-van-kakken-iets worden of gewoon niks. Hoop dat laatste O-)

Update auto: nog steeds dood en ze kunnen het kabeltje waar de kortsluiting zit, niet vinden :')

Heb nog steeds geen zin in kerst :@ Dacht, makkelijk, bestel een visschotel maar das afgeschoten door dochter :') Wilde er nog wat bijmaken dus hopelijk kan het dan alsnog.
Voor kleinzoon en schoonzoon heb ik de kadootjes in huis, voor dochter en zoon nog niet. Hij weet niet wat ie wil hebben. Nee, gek he, als je heel het jaar koopt wat je wil 8)7

En wat een drukte bij prul op school @Tink89 Als een kind niet al overprikkelt is, wordt het het zo wel :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215840138
Pfoe zo'n druk programma zou hier ook niet goed vallen. Kleuter loopt al redelijk op zijn tandvlees. Hier alleen kerstviering op donderdag tot ongeveer 19u. Elk kind moet hapjes voor het buffet meebrengen, zelf te kiezen en voor de halve klas ongeveer. Wij doen iets simpel creatiefs met pannenkoeken. En dan is het ook klaar want vrijdag studiedag.
Bij de bso zullen ze ook wel iets kleins doen maar dat regelen ze allemaal zelf dus hebben wij niets mee te maken.
pi_215841484
Mushanga, geef ze kaartjes voor Artis (of Amersfoort, ik ben al 25+ jaar niet in Artis geweest, maar Amersfoort is sowieso leuk). Uitjes geven is ideaal. Geen overbodige spullen omdat er nou eenmaal een cadeautje gekocht moet worden, maar mooie herinneringen.
pi_215842591
Duolingo is overgestapt op de kerstzinnen _O- Hartstikke handig om in het Deens te kunnen vragen of de ander de kerstversiering van zolder kan halen.
  woensdag 11 december 2024 @ 23:24:05 #61
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215843219
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 19:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Beterschap @:exode :*

Heb nog steeds geen zin in kerst :@ Dacht, makkelijk, bestel een visschotel maar das afgeschoten door dochter :') Wilde er nog wat bijmaken dus hopelijk kan het dan alsnog.
Voor kleinzoon en schoonzoon heb ik de kadootjes in huis, voor dochter en zoon nog niet. Hij weet niet wat ie wil hebben. Nee, gek he, als je heel het jaar koopt wat je wil 8)7

Je had toch lego voor je zoon gekocht? De sorteerhoed van Harry Potter, staat me bij.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 11 december 2024 @ 23:25:32 #62
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215843234
Ik ben zo blij dat wij nooit aan cadeautjes met Kerst hebben gedaan. Die stress heb ik alvast niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215844039
Whaha @Hupje :D Mijn schoonzusje spreekt Deens, ze heeft alleen geen zolder :P

Das wel een leuk idee @FlyingFish :Y De ervaring hier is dat dat hier niet werkt. Heb van dochter, 3 jaar geleden, een dagje in de spa gekregen voor mn verjaardag. We moeten nog steeds gaan :')

Sorteerhoed was voor zn verjaardag @livelink ;) Het is gewoon lastig want ik weet niet meer wat ie wel en niet heeft van Lego.
Voorgaande jaren kocht ik wel adventskalenders van Lego Harry Potter of Star Wars, voor beide kinderen. Maar ik weet niet of dochter dat ondertussen zelf koopt. Dus krijg ik lijstjes, behalve nu van zoon dan, en dan koop ik wat daarop staat. Weinig verrassends tot grote teleurstelling van zoon.
Dus, ik snap je blijheid dat je geen kadootjesstress hebt :D Tis dat kleinzoon er is want anders had ik ze ook afgeschaft :Y
If they say
pi_215844103
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:31 schreef Hupje het volgende:
Duolingo is overgestapt op de kerstzinnen _O- Hartstikke handig om in het Deens te kunnen vragen of de ander de kerstversiering van zolder kan halen.
Eens kijken of ik in de herhaallessen Zweeds ook kerstzinnen krijg, ik ben steeds muziek aan het doen, de laatste tijd.

Mijn oudste is nog redelijk te pruimen, die overstap naar de andere school is toch echt wel een hele goede keuze geweest. Niet meer op haar tandvlees naar de vakanties _O_ zoooo fijn!
Ben wel benieuwd hoe het cijfertechnisch gaat, want er verschijnt vrij weinig in som... maar goed zolang er geen berichten vanuit school komen, neem ik aan dat het loopt...
Fake it till you make it...
pi_215844276
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 17:00 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dan gaan ze op de BSO ook voorbij aan de hele reden van hun bestaan: omdat ouders werken. Ik zou daar ook voor passen, vooral omdat ze dan met veel dezelfde kinderen als op school zouden zitten (de meiden zelfs alleen met kinderen van school, zoon ook met kinderen van 1 andere school). De meerwaarde zou er hier dus niet zijn. Mogen ze wel hun gewone tijden naar de opvang komen nu?

Mooi verhaal taxibabe, zeker met de toelichting :D
Nou dat dus inderdaad. Het BSO Kerstdiner van B is vanavond, vanaf 17 uur. Die van Juul volgende week, ook vanaf 17 uur. En echt als ze willen gaan, ga lekker, maar ze willen allebei niet en het is dus met ouders.
Verloofde komt compleet gaar thuis rond half 6 en ik moet er gewoonweg niet aan denken :@

Bij de Scouting is op de normale opkomsttijden, de kinderen versieren alles, maken wat hapjes en dan mogen de ouders de laatste 45 minuten aansluiten met eventuele broertjes en zusjes. Kom je wat later ook goed. Dus daar ga ik wel heen. Ook omdat B daar elke week is en zelf heen en terug fietst, ik krijg dus weinig mee van wat hij daar doet.
pi_215844280
En hallo, ik ben er weer een soort van. Nog steeds niet 100% maar een heel verschil met de afgelopen dagen. Eindelijk een goede nacht geslapen :)
En natuurlijk is het ook stress en spanning en zo, dus, toch teveel gedaan de afgelopen weken.
pi_215844391
Welkom terug exode :)

Echt, zoons vader bracht hem naar school. Na 2,5 jaar én na de 6 jaar dat dochter op die school zat, weet ie nog steeds de schooltijden niet :X
If they say
  donderdag 12 december 2024 @ 09:34:46 #68
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215844495
Grrr, was spruit opgeknapt na z'n oorontstekingen, belt de opvang net dat hij koorts heeft en klaagt over hoofdpijn. Gisteren was hij echt compleet in orde... Gelukkig kon man weg op z'n werk, maar damn die stress om het geregeld te krijgen dan weer.

En nu heb ik een heeeeel lange to do list en ga ik fok even wegklikken. Heus. Echt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215844562
Ooh boh Tink! Beterschap voor spruit en sterkte voor jou :*
If they say
  donderdag 12 december 2024 @ 09:47:13 #70
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_215844574
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 09:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Welkom terug exode :)

Echt, zoons vader bracht hem naar school. Na 2,5 jaar én na de 6 jaar dat dochter op die school zat, weet ie nog steeds de schooltijden niet :X
Op de middelbare is dat toch niet zo gek, daar is toch vaak elke dag anders?
Ik ga weer proberen aan te haken, werk gaat goed, wel minder uren nog, maar de eindejaarsdrukte blijft toch uit.
En ik ga even checken of Duolingo in het Indonesisch ook in kerstsferen is, krijg ik daar toch nog wat van mee!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215844608
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 09:47 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Op de middelbare is dat toch niet zo gek, daar is toch vaak elke dag anders?
Ik ga weer proberen aan te haken, werk gaat goed, wel minder uren nog, maar de eindejaarsdrukte blijft toch uit.
En ik ga even checken of Duolingo in het Indonesisch ook in kerstsferen is, krijg ik daar toch nog wat van mee!
Jij ook welkom terug :)
Gaat het wel weer oké?

Nou, deze school heeft standaard uren, tenzij uitval en zoon had gister gezegd hoe laat ie weg moest. Kwam ie 20 minuten te vroeg naar benee om hem weg te brengen :') Toen is ie maar in de auto gaan wachten :+
Morgen én maandag wel 1e uur uitval dus, uitslapen 8-)
If they say
  donderdag 12 december 2024 @ 09:56:39 #72
176471 oh-oh
pi_215844647
Oh nou beter te vroeg dan te laat!
Ja het gaat weer prima, wel snel moe maar het is goed te doen.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215844655
@Tink89 beterschap :*

@oh-oh goed om je weer te zien hier!

Ik zag het rooster van de oudste voor na de vakantie, minder tussenuren. Uurtje later beginnen, een keer een uurtje eerder vrij. Al met al ziet het er niet verkeerd uit (maar wie weet wat er nog veranderd) *O*
Fake it till you make it...
pi_215844756
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 09:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou beter te vroeg dan te laat!
Ja het gaat weer prima, wel snel moe maar het is goed te doen.
Das idd wel beter. Normaal is ie altijd te laat. Ik stoor me gewoon aan alles ;)

Wat fijn dat het weer beter met je gaat. Snel moe, zorg iig dat je je rust pakt als je lichaam erom vraagt.

Das idd lekker ingeroosterd @Nijna :) en hopelijk blijft het zo.
Zoons rooster is 4 dagen tot 15.30, 1 dag tot 14.30 en twee keer een tussenuur in de week. Vanaf de derde schuiven ze niet meer maar zoon gebruikt die uren voor huiswerk. Slim kind :D
If they say
  donderdag 12 december 2024 @ 10:16:45 #75
176471 oh-oh
pi_215844841
Netjes dat ie met het kind gewacht heeft in de auto zelfs, hij had hem er ook uit kunnen mikken :)
Ik ga even de verwarming wat hoger zetten, vind het maar koud!
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')