Wij krijgen een papiercontainer binnenkort en volgens mij kun je hem niet weigeren.quote:Op maandag 16 december 2024 15:56 schreef Hupje het volgende:
Ai @:Troel Succes met zoeken...
Ik ben nu de trotse eigenaar van 4 afvalcontainers. De afvalinzameling gaat hier veranderen en dus krijg je eerst nieuwe kliko's voor de oude opgehaald worden. Hoe dat gaat lopen, ik ben benieuwd. 'half december' zouden de nieuwe bezorgd worden. Die stonden zojuist bij mijn tuinpad. 'half januari' worden de oude opgehaald. Hoe ik moet weten wanneer dat is, en waar ik 2 240l kliko's laat tot die tijd, geen idee
Dubbel papier zou hier ook handig zijnquote:Op maandag 16 december 2024 20:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Yup. 2x papier en 2x gft. Enkele rest en PMD.
Alleen de tweede gft is niet altijd in gebruik, de rest gaat altijd wel met iets erin aan de straat.
Als je hem niet nodig hebt: het is een prima opruim plek voor buiten kussens, gereedschap met steel etcquote:Op dinsdag 17 december 2024 07:57 schreef LeSage het volgende:
[..]
Wij krijgen een papiercontainer binnenkort en volgens mij kun je hem niet weigeren.
We brengen zelf oud-papier altijd naar de speeltuin in de buurt, die krijgen er geld voor.
Dus ik hoef geen nieuwe kliko, heb een ombouw voor 2 en niet echt plek voor.
Hahaha, dat is bij ons inderdaad ook.quote:Op maandag 16 december 2024 19:43 schreef Clubsoda het volgende:
Ik woon tegenover een rijtje ijverige pensionado's, dus als ik thuiskom uit m'n werk hebben zij de bak voor morgen al aan de straat, dus dan maak ik zo vanaf de auto een rondje kliko voor ik naar binnen ganog los van de app inderdaad.
Haha, op zich wel ja, maar ook heel blauw. Dus dan staat hij toch ergens lelijk te wezen in mijn tuin.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:01 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Als je hem niet nodig hebt: het is een prima opruim plek voor buiten kussens, gereedschap met steel etc![]()
Hier 3 containers. Gft, pmd en papier. Rest gaat in de ondergrondse verderop in de straat, maar dat is misschien eens in de 2 maanden een zak.
Ik heb de app, die geeft de avond ervoor een seintje. Het is elke 4 weken op dinsdag gft-pmd-gft-papier.
Ik denk dat het ook uitmaakt hoe je woontquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind die kliko's eigenlijk helemaal geen gedoe. Er staan er hier vier, netjes op een rijtje in een dood hoekje van de tuin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, beterschap voor Juulquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:29 schreef exode het volgende:
Tja, het was te verwachten, Juul is ziek. Vannacht ineens koorts en nu slaapt ze nog. Kijken hoe vandaag verder loopt.
Er bestaan klikostickers. Ik heb vogeltjes, vlinders en blaadjes op de mijne maar er zijn er ook die je over heel dat ding kunt plakken.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:06 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, op zich wel ja, maar ook heel blauw. Dus dan staat hij toch ergens lelijk te wezen in mijn tuin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang hier de grijze kliko wekelijks geleegd wordt en ik daar op jaarbasis een enorm bedrag voor betaal, zie ik het nut van afvalscheiding niet in
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:03 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Er bestaan klikostickers. Ik heb vogeltjes, vlinders en blaadjes op de mijne maar er zijn er ook die je over heel dat ding kunt plakken.
Beterschap voor Juul Exode!
En HillieThnx. Ik ga er zeker even goed over na denken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang hier de grijze kliko wekelijks geleegd wordt en ik daar op jaarbasis een enorm bedrag voor betaal, zie ik het nut van afvalscheiding niet in![]()
Hier wordt restafval dus maar eens in de vier weken opgehaald. En je betaald per leging. En ook aanzienlijk meer dan de leging van de groen kliko.
Die ik in de zomer trouwens elke twee weken laat legen, vol of niet vol, maar dat gaat echt hard stinken anders. Dus hier is het nut van afvalscheiding er wel degelijk om de kosten te drukken. Typisch hoe dat ook per gemeente zo verschillend is
Doe dat en luister ook naar je gevoelquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:23 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Thnx. Ik ga er zeker even goed over na denken!
Hier wordt restafval dus maar eens in de vier weken opgehaald. En je betaald per leging. En ook aanzienlijk meer dan de leging van de groen kliko.
Die ik in de zomer trouwens elke twee weken laat legen, vol of niet vol, maar dat gaat echt hard stinken anders. Dus hier is het nut van afvalscheiding er wel degelijk om de kosten te drukken. Typisch hoe dat ook per gemeente zo verschillend is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Beterschap, hopelijk knap hij genoeg op om wel mee te kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 07:59 schreef Hupje het volgende:
Je zou toch denken dat dat anders moet kunnen, al dat gedoe met containers.
Kind is echt niet fit dus blijft thuis vandaag. Hopelijk kan hij dan de leuke dingen voor kerst wel meedoen op school de komende dagen. Hij heeft er zo veel zin in.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:13 schreef Phaidra het volgende:
@:hilliebillieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze legen niet meer dubbel in de zomer, zijn ze met corona mee gestopt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dubbel papier zou hier ook handig zijngft hangt enorm van het seizoen af en in de zomer legen ze wel dubbel maar in de herfst niet natuurlijk. Dus soms is dat even proppen maar niet genoeg voor een extra container.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |