heb je dan aparte ondergrondse containers voor gft, rest en papier? Wordt plastic dan via die plastic zakken ingezameld?quote:Op maandag 16 december 2024 16:21 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben helemaal niksondergrondse container op de hoek ftw! Zou alleen nog een plastic container bij moeten staan…
Ik kan wel lezen maar snap de intentie niet. Als ze die nou met zo'n i-tje erbij zouden zetten...quote:Op maandag 16 december 2024 16:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarvoor is die hulp natuurlijk.
Helaas zijn kleine kliko's bij ons niet mogelijk anders had de GFT van mij wel kleiner gemogen want daar gaat door de compostbak niet veel in.quote:Op maandag 16 december 2024 16:12 schreef Leandra het volgende:
Wij hebben standaard 4: GFT, Papier, Rest en PMD.
GFT en PMD zijn bij ons groot (240 ltr) Papier en Rest zijn klein (140 ltr), maar dat was gewoon een persoonlijke keuze.
Ik kan het dus niet los zien. De eerste aflevering begint met het boek Versplinterd en komt dus totaal niet overeen met hoe ik het boek las. Boeken spelen zich in mn hoofd af als een film. Ookal lees ik een boek tig keer, film en personages blijven hetzelfde. Hier crashte mijn brein dus vanquote:Op maandag 16 december 2024 15:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
Check. Ik zie het een beetje als een losstaande serie met mensen die toevallig dezelfde namen hebben. De serie vond ik namelijk wel goed. Ik kan dit wel beter handelen als echte boekverfilmingen aangezien hier ook geen bekende verhalen terugkomen.
6quote:
Behalve de ruimte die ze innemen, hoe hou je bij wanneer ze aan de weg moeten? Ik raak al in de war met 1 groene die of de even, of de oneven week (zelfs dat weet ik niet meer) geleegd wordt. En aangezien ie niet snel vol is, schrijf ik maar in mn agenda wanneer ik hem heb laten legenquote:
Stapelen?quote:Op maandag 16 december 2024 15:56 schreef Hupje het volgende:
Ai @:Troel Succes met zoeken...
Ik ben nu de trotse eigenaar van 4 afvalcontainers. De afvalinzameling gaat hier veranderen en dus krijg je eerst nieuwe kliko's voor de oude opgehaald worden. Hoe dat gaat lopen, ik ben benieuwd. 'half december' zouden de nieuwe bezorgd worden. Die stonden zojuist bij mijn tuinpad. 'half januari' worden de oude opgehaald. Hoe ik moet weten wanneer dat is, en waar ik 2 240l kliko's laat tot die tijd, geen idee
Ach gossie, hopelijk ontspring je de dans toch...quote:Op maandag 16 december 2024 17:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon is inmiddels ook geveld, vanochtend 39,5 graden koorts, manlief ook nog niet hersteld.
Samen hebben ze de hele dag op de bank gelegen, af en toe een dutje doen, terwijl ik op kantoor zat.
Simon belde me vanmiddag nog op, huilend en al, dat ie me miste.
Ik mag nog 2 daagjes werken en dan heb ik vakantie tot volgend jaar.
Uiteindelijk zal ik tijdens de Kerst wel ziek zijn, dat is ook niet voor het eerst.....
Gft en rest hebben we. Plastic, papier, textiel en glas kun je op bepaalde punten inleveren, dat is 5 minuten lopen (maar meestal pak ik die bij m’n werk, als ik toch al met de auto ben). Maar daar hebben andere inwoners ook geen containers voor, wordt sowieso niet opgehaald.quote:Op maandag 16 december 2024 16:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
heb je dan aparte ondergrondse containers voor gft, rest en papier? Wordt plastic dan via die plastic zakken ingezameld?
Ik ben wel blij dat we geen papier hoeven te verzamelen in de schuur maar dat dat gewoon in een kliko kan. Idem voor plastic afval. Maar goed, we hebben wel een grote oprit dus ook plek voor zoveel kliko's.
Thank you! Heb hm opgeslagen.quote:Op maandag 16 december 2024 12:48 schreef exode het volgende:
[..]
De Triggerpoints? Deze is handig. de kruisjes is waar de spier vastzit (een triggerpoint), het rode is waar de pijn zit. Hoofdpijn en pijn in/om je ogen komt vaak uit je ternocleidomastoïdeus. Dat is de spier die je goed ziet aan de voorkant van je nek als je je hoofd draait. Misschien ook tijd voor een ander hoofdkussen....vooral als je op je zij ligt kan deze spier naar doen.
Fijne is wel dat je deze spier heel goed zelf kan masseren, ik zou wel je hoofd een klein beetje draaien zodat je niet per ongeluk op je halsslagader gaat duwen.
[ afbeelding ]
Ons afvalbedrijf heeft een app die mij netjes om 19u de avond vantevoren vertelt dat er een kliko (of 2) naar buiten moet.quote:Op maandag 16 december 2024 18:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Behalve de ruimte die ze innemen, hoe hou je bij wanneer ze aan de weg moeten? Ik raak al in de war met 1 groene die of de even, of de oneven week (zelfs dat weet ik niet meer) geleegd wordt. En aangezien ie niet snel vol is, schrijf ik maar in mn agenda wanneer ik hem heb laten legen
Nee, pas half januari. 1-1 gaat een ander bedrijf het afval 'doen'. Dus dat loopt lekker langs elkaar heen. Je moet zorgen dat je oude container leeg is en hem dan nog een paar weken bewaren tot de ophaaldag. Die nu nog niet bekend is.quote:Op maandag 16 december 2024 18:45 schreef Nijna het volgende:
[..]
Stapelen?
Worden die oude niet geleegd en dan op de ophaaldag ook opgehaald? Dat je vanaf dan de nieuwe gaat gebruiken?
Yup. 2x papier en 2x gft. Enkele rest en PMD.quote:Op maandag 16 december 2024 19:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar niet standaard toch? Je hebt dubbele?
Oh dat is onpraktisch van die containers succes met bewarenquote:Op maandag 16 december 2024 20:02 schreef Hupje het volgende:
[..]
Nee, pas half januari. 1-1 gaat een ander bedrijf het afval 'doen'. Dus dat loopt lekker langs elkaar heen. Je moet zorgen dat je oude container leeg is en hem dan nog een paar weken bewaren tot de ophaaldag. Die nu nog niet bekend is.
Zeg, al dat gepraat over zieke kinderen. Die van mij is nu ook ziek![]()
Ze hebben allemaal leuke dingen deze week, dus hopelijk redt ie het met morgen een dagje thuisblijven. Lang leve mijn thuiswerkende vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |