Wow, zelfs zn keelamandelen groeien terug! Je hebt iig een bijzonder én leuk kindquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een bijzonder kind hoor, als je ergens overdreven op kan reageren dan doet mijn zoon dat... een virus dat normale mensen maar 1x krijgen doet hij 2 of 3x, keelamandelen verwijderen? Bij hem groeien ze terug...t is maar goed dat ie zo leuk is
Live Actually?quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:18 schreef vencodark het volgende:
Ik heb net heerlijk Live Actually gekeken.![]()
De boel de boel laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En fijn dat je even de boel de boel hebt kunnen laten zojuist!
Waterpokken was de dag nadat we terug kwam uit Turkije hier toen de jongste net geen twee was. Gelukkig niet daar al, want het was daar echt te warm om niet het water in te mogen, en op die leeftijd ook niet heel veel anders te doen. (En dan hadden we ook niet terug mogen vliegen tot 7 dagen na het verschijnen van de laatste blaasjes soms zelfs, had ik daar nog 1,5 week gezeten met een kind waarbij je niet veel kan en mag met dat hete weer)
De oudste volgde een paar dagen later.
Loopt je zoon op z’n laatste tandvlees?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Mushanga71 het volgende:
Kijk uit met de oxaatjes @:Amsel Kan beter beginnen met een halfje en als dat niet werkt, de andere helft.
Zoon gaat morgen weer naar school, al heb ik wel gebeld en staat ie voor de eerste 2u ziek voor gym. Das net ff teveel van het goede, denk ik.
Zie op tegen de kerstKeek net voor 2 weken Maastricht maar hotel zit vol. Keek ik voor wat later en zijn 8 nachten bijna 1200 euro. Daggutniet he
Jaaaa het is sowieso een hele lage dosering hoorquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Mushanga71 het volgende:
Kijk uit met de oxaatjes @:Amsel Kan beter beginnen met een halfje en als dat niet werkt, de andere helft.
Ja, nouja, de ha schrijft het niet voor niets voor hoor maar ik snap dat je zo'n medicijn heftig vindt. Zou me er niet druk om maken, het is niet anders. Hoop ik wel dat jullie van de vakantie kunnen genietenquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:55 schreef Amsel het volgende:
[..]
Jaaaa het is sowieso een hele lage dosering hoorVind het ook wel heftig om aan een kind te geven, maar we weten ook niet hoe het anders moet - en niet op reis gaan is ook geen optie meer
Aah heel veel beterschap!quote:Op woensdag 11 december 2024 10:01 schreef exode het volgende:
Ik ben nog steeds ziek en er helemaal klaar mee. Ontzettend misselijk, veel hoofdpijn en zo moe dat ik middagdutjes doe en elke avond om 8 uur omval.
Had vrijdag met een vriendin afgesproken die ik sinds juli niet heb gezien, net maar afgezegd.
Bluh!
Damn! Mijn 8 jarige zou hier echt compleet van overkoken, maar goed dat doet hij deze maand toch wel...quote:Op woensdag 11 december 2024 09:26 schreef Tink89 het volgende:
Is het al januari?![]()
Jongste is weer opgeknapt, was idd een dubbele oorontsteking. Maar 4 slechte nachten en honderdduizend verplichtingen... Onze school slaat wat mij betreft ook wel echt een tikkie door in de laatste weken voor de vakantie. Het schema van mijn dochter in groep 3:
- ma: kersttrui aan![]()
- di: kersttrui aanen 's middags inloop in de klas van prul van van 14:15 tot 15:00 uur.
- woe: kersttrui aan(zien jullie al een wasprobleem ontstaan?) en na school en een snelle lunch thuis nog terug om de musical op te voeren voor oudere mensen uit het dorp. Daarvoor moet er iets schapigs mee om aan te trekken, al vindt prul dat we dat beter kunnen vergeten, want 'juf heeft een paar reserve schapenpakjes en die zijn echt heel mooi mama!'
![]()
- do: kersttrui aan,musical nog eens opvoeren maar dan voor de rest van de school. Kerstlunch op school, waarvoor ik om 11:30 de warme gluten- en melkvrije pigs in blankets naar school moet brengen. Koude hapjes mogen wel 's ochtends al mee, maar die wil prul natuurlijk niet.
En dan 's avonds een kerstvossenjacht (zelf starten tussen half 6 en half 7, ongeveer een uurtje onderweg) met daarna hapjes en drankjes op school.
- vrij: kersttrui aan, musical nog eens opvoeren voor alle ouders die willen komen kijken. Ik moet nog navragen of jongste dan mee mag of dat ik oppas moet zoeken.
Maar goed, over 12 dagen zijn we op vakantie. Even helemaal niks, behalve binnenspeeltuin, zwembad, open haard en pannenkoeken en pasta en ander makkelijk eten. Ik ga de inpaklijst maar eens maken zo :-D
Iemand toevallig een opvouwbare bolderkar te koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |