SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Je beoordeling??quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, lekker aan mn beoordeling werken![]()
Jij dan?
Daar zal je mijn favoriete imitator hebbenquote:
Ja, sommige mensen worden jaarlijks beoordeeld op hun functioneren enz.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je beoordeling??
Ja ik ook wel, gewoon vrij chill daggie. Wordt wel fun.
Heb geluk dat ik nooit gezeik heb, maar goed. geen "hoge" positie natuurlijk
Waarom was Science Selective ook alweer slecht voer? Vanwege het zetmeel toch? Er loopt iemand op Instagram te verkondigen hoe goed het wel niet is.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen worden jaarlijks beoordeeld op hun functioneren enz.
Alsof ik functioneer, lol![]()
Maar goed, bij ons hebben we wat items afgesproken waar dan het jaar aan gewerkt wordt en die moet ik dus nu onderbouwen.
Sorteer je pallets?
HdPquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n daglichtlamp begint een beetje te knipperen. Hallo hoofdpijn.
Of hebben je ogen random black outs? #omdenkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n daglichtlamp begint een beetje te knipperen. Hallo hoofdpijn.
Ja, vanwege het zetmeel en is niet goed voor de vorming van ADDquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom was Science Selective ook alweer slecht voer? Vanwege het zetmeel toch? Er loopt iemand op Instagram te verkondigen hoe goed het wel niet is.
Ja, wat dat scenario is stukken beter.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hebben je ogen random black outs? #omdenken
Inclusief of exclusief dusseldorfers?quote:
Dan wordt dan genieten in de auto straks.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hebben je ogen random black outs? #omdenken
ADD en Cavia vind ik een bijzondere combi, hoe zijn die cavia's anders tov de rest?quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vanwege het zetmeel en is niet goed voor de vorming van ADD
Al moet ik zeggen dat ik maar een caafje met ADD had.
SS was in elk geval Mac -voer volgens Eva.
Had ik het toch goed onthouden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vanwege het zetmeel en is niet goed voor de vorming van ADD
Al moet ik zeggen dat ik maar een caafje met ADD had.
SS was in elk geval Mac -voer volgens Eva.
Gaat om tanden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ADD en Cavia vind ik een bijzondere combi, hoe zijn die cavia's anders tov de rest?
ADD is een onstekingsziekte vaak in de kaak, dus gebitsproblemenquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ADD en Cavia vind ik een bijzondere combi, hoe zijn die cavia's anders tov de rest?
De mens, ja.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:07 schreef UitStraling het volgende:
God had een enorme kater toen hij bepaalde diersoorten aan het scheppen was.
Ah, ik dacht aan wat andersquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ADD is een onstekingsziekte vaak in de kaak, dus gebitsproblemen
Alleen Euro en CHEP.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inclusief of exclusief dusseldorfers?
Hele drukke caafsquote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn te sneu en walgelijk voor woorden.
fijn om de dag zo te beginnenquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn te sneu en walgelijk voor woorden.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
fijn om de dag zo te beginnen
M'n insta is half overgenomen door cavia's.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt niet eens cavia's, hoe weet je dat
Hoiquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n insta is half overgenomen door cavia's.
ahh echt een managementcontrol PDCA genots omgeving zie ik alquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed, bij ons hebben we wat items afgesproken waar dan het jaar aan gewerkt wordt en die moet ik dus nu onderbouwen.
Sorteer je pallets?
Soort online muizenplaag dus.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n insta is half overgenomen door cavia's.
Och, het kon erger.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Soort online muizenplaag dus.
Welk cijfer geef jij de zuidas?quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ahh echt een managementcontrol PDCA genots omgeving zie ik al![]()
Echt zo'n moetje. Maar goed, wat moet dat moet
Nee helaas sorteer ik geen pallets. Dan zou ik nauwelijks hoeven nadenkenNee ik ben bezig met een scriptie in de financiën
*slaat Luctors hand wegquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*opent zakje chocoladekruidnoten
Ja, echt een waar genot indeedquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ahh echt een managementcontrol PDCA genots omgeving zie ik al![]()
Echt zo'n moetje. Maar goed, wat moet dat moet
Nee helaas sorteer ik geen pallets. Dan zou ik nauwelijks hoeven nadenkenNee ik ben bezig met een scriptie in de financiën
quote:
Je functioneert goed genoeg om iedere keer illegaal aan muffins te komen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorteer je pallets?
gheghequote:Op dinsdag 10 december 2024 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je functioneert goed genoeg om iedere keer illegaal aan muffins te komen.
Misschien moet jij ook maar even afkoelen in een kamer met zachte wanden in een trui, zonder mouwen.quote:
Zou ik trouwens geen nee tegen zeggen, dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook maar even afkoelen in een kamer met zachte wanden in een trui, zonder mouwen.
Vind ik echt een kut band sinds ik ze live wou zien met mn beste vriendin die groot fan was en ze echt 2.5 uur te laat kwamen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Guns n Roses komt volgende zomer
Had ik eigenlijk 30 jaar geleden moeten zien, maarja
Dat dit gebeurt weet je van tevoren al bij een GnR-concertquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Vind ik echt een kut band sinds ik ze live wou zien met mn beste vriendin die groot fan was en ze echt 2.5 uur te laat kwamen.
Is voor psychopaten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit aan de verse gemberthee en nu heb ik honger.
Net uit het raam gevlogenquote:
Ben ikquote:
De reactie op het SS-verhaalquote:
quote:It contains wheat which is completely safe and good for guinea pigs. It doesn't cause any dental issues, you mainly see dental issues in older guinea pigs but thats mainly due to old age
Dat laatste is dus gewoon niet waarquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De reactie op het SS-verhaal
[..]
Muis was 3 toen ze het kreeg en Pietertje weet ik niet precies want dat was een tweedehandsje.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat laatste is dus gewoon niet waarValencia was 2 jaar ofzo..
Pietertje heeft altijd binnen gestaan en is van een oud vrouwtje geweest.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Muis was 3 toen ze het kreeg en Pietertje weet ik niet precies want dat was een tweedehandsje.
Alleen gebruikt om boodschappen mee te doen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pietertje heeft altijd binnen gestaan en is van een oud vrouwtje geweest.
Nieuwe bandjes.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen gebruikt om boodschappen mee te doen.
Hoe vaak poetsen ze hun tanden?quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De reactie op het SS-verhaal
[..]
Netjes twee keer per dag, en even stokeren.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe vaak poetsen ze hun tanden?
Heb ik ook altijd bij, meelwormen, kilo of 25, in een plastic bak.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meesjes en musjes in de tuin
Ik had wat meelwormen op de grond gegooid
Eet smakelijk jongens
Vind ik nog steeds geen excuus.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat dit gebeurt weet je van tevoren al bij een GnR-concert
Echt super smakelijkquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd bij, meelwormen, kilo of 25, in een plastic bak.
Kan je gelijk door naar HR.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:16 schreef UitStraling het volgende:
Er loopt hier een 10/10 vrouw rond in een soort knalrode strik, zomaar of zo, ik spring er eens even op af.
Even mijn charmes zwaar inzetten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je gelijk door naar HR.
Gelijk uitpakkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:16 schreef UitStraling het volgende:
Er loopt hier een 10/10 vrouw rond in een soort knalrode strik, zomaar of zo, ik spring er eens even op af.
we horen de afloop welquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even mijn charmes zwaar inzetten.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
Oh joy. Ik kom thuis en ze zijn in de betonnen muren aan het boren bij de buren voor de ventilatie.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
Oh joy. Ik kom thuis en ze zijn in de betonnen muren aan het boren bij de buren voor de ventilatie.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgende week gaan ze dat hier in huis doen.
Noem je dat zo?quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even mijn charmes zwaar inzetten.
Ik vrees dat niks gaat helpen tegen dat gedreun door een betonnen muur heen.quote:
past dat allemaal wel ?quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:44 schreef Ama het volgende:
De kerstfolder van de Lidl maakt mij hebberig.
👀quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:48 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:4EverBlackEyed @:CherryLips gratis chocolade https://nl.pepper.com/aan(...)uidvat-gratis-337114
Ok dit is echt heel erg awkward, die vrouw gaat me een uur observeren en daarna een complimentje schrijven over mij.quote:
quote:
Uhm... Are you oke?quote:
Eentje maar?quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dit is echt heel erg awkward, die vrouw gaat me een uur observeren en daarna een complimentje schrijven over mij.
Ja gelijk heel het schap leegtrekkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
Sommige mensen halen wel meteen asociaal veel.
quote:
Had wel een soort dikke memoire verwachtquote:
Je verwacht het niet....quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
Een uurtje met US is genoeg voor een kroniek toch?quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Had wel een soort dikke memoire verwacht
Minimaal in 3 delen, want het oog wil ook wat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een uurtje met US is genoeg voor een kroniek toch?
Prutsersquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag geleerd: hamsters hebben geen sleutelbeenderen
Dat is hier altijd al meteen weg op 6 december.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:48 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:4EverBlackEyed @:CherryLips gratis chocolade https://nl.pepper.com/aan(...)uidvat-gratis-337114
Kunnen ze wel mooi plat op de grond gaan liggenquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
Oooh, kunnen ze daarom pannenkoek spelen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen ze wel mooi plat op de grond gaan liggen
Jaaaaaquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooh, kunnen ze daarom pannenkoek spelen?
wel strooppannenkoekquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooh, kunnen ze daarom pannenkoek spelen?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:48 schreef LTVDK het volgende:
Hamsterpannenkoek met stroop en spek.quote:
Wow, ik herken mezelf in haar mooie lieve woorden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Had wel een soort dikke memoire verwacht
Standbeeld binnen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wow, ik herken mezelf in haar mooie lieve woorden.
Nee, spoel maar door naar zaterdag.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat fijn dat het alweer 12.00 uur is
Stop de tijd.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is niet mijn dag overduidelijk
Oke, momentjequote:Op dinsdag 10 december 2024 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, spoel maar door naar zaterdag.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is niet mijn dag overduidelijk
Nee, vrijdagmiddag.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, spoel maar door naar zaterdag.
Nou, eet smakelijk hequote:
Ik weet niet of je het echt goed verkoopt thoquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Weet je wat fijn is? 's Ochtends koude hoortoestellen in doen. Echt magisch.
Ja dit.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het echt goed verkoopt tho
Ik denk niet dat ze haar hoortoestellen wil verkopen eigenlijkquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het echt goed verkoopt tho
Jij rent ook nog niet gelijk naar de hoorwinkel?quote:
Kaas.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze haar hoortoestellen wil verkopen eigenlijk
Zodat ze het geboor nog beter kan horenquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij rent ook nog niet gelijk naar de hoorwinkel?
Hmm nee.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij rent ook nog niet gelijk naar de hoorwinkel?
Maar geen goorgonzola!quote:
Nou nouquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zodat ze het geboor nog beter kan horen
@Ama ?quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zodat ze het geboor nog beter kan horen
Ik noem het al goortoestellen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:08 schreef essnhills het volgende:
Ik had weer typtyfus en typte eerst hoertoostellen
Want dat zegt het namelijk al.quote:
Ik ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik noem het al goortoestellen.
quote:
Ik vind dit verwarrendquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want dat zegt het namelijk al.
quote:
Je bent zelf verwarrendquote:
Dan moet ik de hele kerstborrel nog.quote:
Deze vrijdag al?quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik de hele kerstborrel nog.
Valt mee hoor, zit nog maar één vrijdag tussen voor kerst.quote:
Nouja, je hebt nog maar 2 vrijdagen, over 2 weken is het Kerstavondquote:
Ja het valt ook wel mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt mee hoor, zit nog maar één vrijdag tussen voor kerst.
Over drie weken oud en nieuw. Jeetjequote:Op dinsdag 10 december 2024 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, je hebt nog maar 2 vrijdagen, over 2 weken is het Kerstavond
Je bent zelf een automatisch gegenereerde inlogcodequote:
Ja, dan werd het echt vechtenquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:10 schreef essnhills het volgende:
Kom je nog goed mee weg, dat het geen
'Je bent zelf goorgonzola!'
was
Ja.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent zelf een automatisch gegenereerde inlogcode
Je bent zelf een afbeelding.quote:
Kom vechten danquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan werd het echt vechten
In een paarse bikini?quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een gouden, die vrouw heeft een gave.
Je woont een beetje ver weg, dus nee.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kom vechten dan
*Neemt liggende vechthouding aan
Je bent zelf een plaatjequote:Op dinsdag 10 december 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een afbeelding.
Je stijgt zelf met de minuut, zo te zien.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:18 schreef Ama het volgende:
Niveau stijgt hier met de minuut zo te zien.
Immer en altijdquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:18 schreef Ama het volgende:
Niveau stijgt hier met de minuut zo te zien.
Jeetjequote:Op dinsdag 10 december 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je stijgt zelf met de minuut, zo te zien.
*laat armen weer vallenquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:18 schreef Ama het volg)[quote]
[b]Op dinsdag 10 december 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je woont een beetje ver weg, dus nee.
Je bent zelf de kortste!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Moet matchen met hoe ver we onder NAP zitten natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent zelf de kortste!Laat mij erbuitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Oke zeester.quote:
Zekerquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet matchen met hoe ver we onder NAP zitten natuurlijk.
Ik spreek slechts waarhedenquote:
Timmehquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OHHHHH, dank jeeeeee![]()
[ afbeelding ]
Je bent z..quote:
quote:
quote:
Maar buiten is het koudquote:
Plausibel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent z..
Nee ja oke dat klopt wel
[..]
Maar buiten is het koud
Hdpquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
GeMoquote:
Huts.quote:
Mwa, helemaal niets is mooier.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm een paarse bikini is vast wel mooi
Een paarse bikini en een gouden krokodil?quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm een paarse bikini is vast wel mooi
Dat geldt niet voor iedereen.quote:
Waarom gaat het ineens over gouden krokodillen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een paarse bikini en een gouden krokodil?
Nee dat is waar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor iedereen.
Paarse krokodil en gouden bikini'squote:Op dinsdag 10 december 2024 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom gaat het ineens over gouden krokodillen?
Moet gezegd worden.quote:
Karin?quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja nu zit dat filmpje in mijn hoofd
Ja, nee misschien.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Paarse krokodil en gouden bikini's
En nu ging het over een paarse bikini, dus dan moet de krokodil toch goud zijn?
Dat kan @4EverBlackEyed wel vertellenquote:
Gezellie Mozarelliequote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan @:4Everblackeyed wel vertellen
quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellie Mozarellie
Dat had ik gisteren al uitgelegd.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellie Mozarellie
Sla ik graag over.quote:
Wat voor dip?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan zo een bitterbal of twee op brood proppen.
Zijn er meerdere van jou op de wereld?quote:
Op brood.quote:
Dank, toen was ik er niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellie Mozarellie
Je werd gemist.quote:
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn er meerdere van jou op de wereld?
quote:
quote:
Kaasquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor dip?
Muhammarrah?
Hummus?
Sweet chili?
Mango chutney?
Ja ik wil net naar de supermarkt gaan zie ik een envelop met mijn naam heel beroerd geschreven in de brievenbus liggen.quote:
mayoquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je mayo, ketchup of mosterd?
Kaasquote:
Ik heb net 2 geroosterde broodjes met kaas gegetenquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:50 schreef Koen66 het volgende:
Is er nog iets gebeurt op deze wereld vandaag
quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:53 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben gisteren 3 verdachte aangehouden voor mogelijke betrokkenheid bij de explosie
Stop de persenquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net 2 geroosterde broodjes met kaas gegeten
Wat is dat ook alweer?quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn nieuwe t-shirt binnen, maar het is net een crop top, lol
Niet dat het raar staat ofzo, maar ik had andere verwachtingen
Een naveltruitje.quote:
Ja, deze is wel iets langerquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n shirt dat net tot onder de tata's valt..
Hier in het dorp was het schijnbaar nog niet bekend, stond nog een schap volquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:58 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar er zit hier geen Kruidvat
Die zit in de stad
Ik ga zo naar de Lidl, want mijn PSV-pakketje ligt in de DHL automaat aldaarquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:44 schreef Ama het volgende:
De kerstfolder van de Lidl maakt mij hebberig.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste overleg gehad. De insteek van het overleg was anders dan ik verwachtte. Dat was wel positief. Geen gezeik gehad.
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stop de persen
Maar niet met goorgonzola toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Dat is goorDe cirkel is rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hoi.quote:
Neem dan gewoon gelijk een paspoortquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:03 schreef essnhills het volgende:
Ohja, moet nog pasfotos laten maken
ID kaart verloopt de 14e
Als de cirkel niet rond zou zijn, zou het ook geen cirkel zijn geweestquote:
Kaas.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als de cirkel niet rond zou zijn, zou het ook geen cirkel zijn geweest
De hoogovens bedoel je?quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n shirt dat net tot onder de tata's valt.
ga je haar meenemen naar de VS?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem dan gewoon gelijk een paspoort
RIP portemonneequote:Op dinsdag 10 december 2024 13:03 schreef essnhills het volgende:
Ohja, moet nog pasfotos laten maken
ID kaart verloopt de 14e
Gewoon beide.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gr gr uit IJmuidenquote:
Ja, want geld moet rollenquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de Lidl, want mijn PSV-pakketje ligt in de DHL automaat aldaar
Zou ze dat willenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ga je haar meenemen naar de VS?
Paspoort meezeulen vind ik maar irritant, rijbewijs magnie als id in het buitenland.quote:
Mweh maar paspoort is zo groot.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ze dat willen
Maar een ID-kaart vind ik altijd een beetje overbodig, voor vakantie is een paspoort makkelijker en voor identificatie kun je gewoon je rijbewijs gebruiken
Ik heb m'n paspoort altijd in mn rugzak (van minimaal 300 kg) zitten en die neem ik vaak meequote:Op dinsdag 10 december 2024 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paspoort meezeulen vind ik maar irritant, rijbewijs magnie als id in het buitenland.
Ik vind dat pasje gewoon veel handiger, paspoort laat ik gewoon verlopen tot ik weer eens de EU uit ga.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb m'n paspoort altijd in mn rugzak (van minimaal 300 kg) zitten en die neem ik vaak mee
Een paspoort kan je ook in je portemonnee doenquote:
Hm, moet weer in feb mn paspoort eens verlengenquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind dat pasje gewoon veel handiger, paspoort laat ik gewoon verlopen tot ik weer eens de EU uit ga.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een paspoort kan je ook in je portemonnee doen
Moet je hem wel even opvouwen
Die zit zo lastig in je portemonneequote:Op dinsdag 10 december 2024 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of zo'n papieren/ plastic zwaan ervan makenquote:
Paspoort gaat gewoon in mijn rugtas op vakantie, verder heb je dat ding toch nooit nodigquote:
Dit jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind dat pasje gewoon veel handiger, paspoort laat ik gewoon verlopen tot ik weer eens de EU uit ga.
Ik heb dat dus met m'n ID-kaart nu.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, moet weer in feb mn paspoort eens verlengen
Ook pasfoto's maken![]()
![]()
![]()
x infinity
Maar je moet wel altijd ID bij je hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paspoort gaat gewoon in mijn rugtas op vakantie, verder heb je dat ding toch nooit nodig
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ze een paspoort niet wat kleiner maken...quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dat dus met m'n ID-kaart nu.
Helpt ook niet dat ik dus nog een geldig paspoort heb, het is niet alsof ik zonder zit.
Maar je hebt toch ook een rijbewijs?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die zit zo lastig in je portemonnee
Heb ik soms niet...quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je moet wel altijd ID bij je hebben.
Geldt niet als identificatie in het buitenland.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook een rijbewijs?
Ja, een rijbewijsquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je moet wel altijd ID bij je hebben.
Badassssssquote:
Sterker nog, ik heb niet altijd m'n rijbewijs bij me als ik met de auto weg ben.quote:
Is het verstandig om jou auto te laten rijden tho?quote:
In de EU doen ze daar niet zo moeilijk over, alleen als je met het vliegtuig gaatquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geldt niet als identificatie in het buitenland.
Samequote:Op dinsdag 10 december 2024 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb niet altijd m'n rijbewijs bij me als ik met de auto weg ben.
Tot je die ene treft die daar wel moeilijk over doet. Ik ga het niet afwachten in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de EU doen ze daar niet zo moeilijk over, alleen als je met het vliegtuig gaat
Neequote:Op dinsdag 10 december 2024 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het verstandig om jou auto te laten rijden tho?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |