https://pers.bnnvara.nl/s(...)resenteren-bar-laat/quote:Vanaf 26 augustus 2024 kunnen kijkers op maandag- tot en met donderdagavond de dag afsluiten met ‘Bar Laat’ op NPO 1. De nieuwe late night talkshow van BNNVARA wordt om en om gepresenteerd door Sophie Hilbrand en Jeroen Pauw. Tim de Wit complementeert het team als vaste invalpresentator en zal in de maanden januari en februari de presentatie met Sophie afwisselen.
Vanuit de Hilversumse studio met publiek voeren Sophie, Jeroen en Tim het gesprek van de dag en wordt de kijker bijgepraat over actualiteit, kunst, cultuur en sport. En natuurlijk is er in Bar Laat ook alle ruimte voor muziek.
Tim: “Ik vind het een te gekke kans om met het team van Bar Laat naast Sophie en Jeroen aan de slag te gaan op de late avond. Met alle ontwikkelingen in de huidige actualiteit, verheug ik me erg op dit nieuwe avontuur.”
Tim de Wit is daarnaast presentator van de VPRO-programma’s Bureau Buitenland en Europa Draait Door.
Bar Laat is vanaf 26 augustus iedere maandag- tot en met donderdagavond vanaf 22.15 uur te zien bij BNNVARA op NPO 1.
80quote:
Ook daarom baal ik van mezelf. Ik word niet oud op mijn manier door de laatste 2 jaar. Maar ik haal de 80.quote:
De normen zijn steeds opgerekt, zo kon Schiphol blijven groeien.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:44 schreef TLC het volgende:
Mijn God wat n aanstellerige mensen, ga dan niet in de buurt van een groot vliegveld wonen, grote kans dat Schiphol er eerder was dan zij.
De boel opschudden.quote:
Kindjes in Afrika hebben pas honger.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:44 schreef TLC het volgende:
Mijn God wat n aanstellerige mensen, ga dan niet in de buurt van een groot vliegveld wonen, grote kans dat Schiphol er eerder was dan zij.
Anders blijf n paar dagen in een Syrische gevangenis, kijken of ze dan nog wat te bitchen hebben over geluidsoverlast.
Donken achter het stuur wil niet zeggen dat je met opzet iemand dood rijdt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Opzet? Schiphol heeft toch niet de bewuste intentie om ze uit hun slaap te houden.
Voor slogans wordt nooit iemand aangehouden bij voetbalwedstrijden. De geweldplegingen waren ook nogal beperkt. Een vlaggetje was heel traumatisch voor ‘taxichauffeurs'.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:31 schreef svann het volgende:
Hoeveel Maccabi-hooligans zijn er eigenlijk voor hun gewelddadigheden en slogans aangehouden?
Ook dat kon echt niet.
Hoe efficient dat degenen waarvoor het bestemd was het beter verstonden dat wij.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:41 schreef NoCigar het volgende:
Maar die Maccabisupporters zongen ooit nare liedjes die overigens niemand verstaat.
Die spreken inderdaad Hebreeuws en als ze dat horen kunnen ze niet anders. Arme drommels.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
Hoe efficient dat de degenen waarvoor het bestemd was het beter verstonden dat wij.
Gelachen. Het valt me nog mee dat Frans en Femke de schuld niet kregen.quote:
Ik kijk nu al minder. Het zal allemaal wel. Gaat nergens meer over.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:01 schreef superniger het volgende:
Al die mensen die nu klagen gaan gewoon het WK kijken.
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet In Mijn Naam-campagne van Oxfam Novib
Niet in mijn naam, vandaag spraken honderden Nederlanders zich met die woorden uit tegen het geweld in Gaza. Met deze landelijke actieweek van Oxfam Novib eisen zij een koerswijziging van de Nederlandse politiek. Vanavond schuift Oxfam Novib-directeur Michiel Servaes aan.
Miss Nederland-verkiezing is verleden tijd
Na 35 jaar valt het doek voor de Miss Nederland-verkiezing. De organisatie vindt het 'niet meer van deze tijd'. En dus komt er een einde aan. Aan tafel zitten voormalig Missen Irene van de Laar, Stephanie Tency en Rikkie Kollé en de huidige en allerlaatste Miss Nederland Amber Rustenberg.
[ Bericht 6% gewijzigd door svann op 12-12-2024 22:27:10 ]
Zag net dat hier een sigarenwinkel is gestopt.quote:
Wie ?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:08 schreef svann het volgende:
Miss opgespoten lip vraagt na dit verhaal nog geschrokken of vapen echt even slecht is als gewoon roken.
Timmermans is nogal afgevallen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:12 schreef superniger het volgende:
Een extra stevige stoel voor Timmermans.
Hij heeft daarover een interview gegegeven. En daarna werd het door alle andere media overgenomen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:38 schreef svann het volgende:
[..]
Jij houdt zijn wel en wee opvallend goed bij, al kan het blijkbaar nooit goed zijn.
Toch prima dat hij wat aan zijn gezondheid deed?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:40 schreef superniger het volgende:
Hij heeft daarover een interview gegegeven. En daarna werd het door alle andere media overgenomen.
*zapper aanreiktquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:47 schreef NoCigar het volgende:
'Allemaal een kookschort'.
God, neem me mee hiervandaan.
Ik was een keer op een congres, daar lagen broodjes kroket. Bleken het veganistische kroketten te zijn. Was er niet echt door gecharmeerd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:47 schreef svann het volgende:
[..]
Kunnen best lekker zijn als variatie, maar graag ook de echte (af en toe).
Voor dit soort flauwekul hebben we Jair Ferweda al.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:57 schreef NoCigar het volgende:
Wat een enig rubriekje weer! Echt leuk, die kerstkaarten.
quote:
quote:...... de laatste uitzending van Bar Laat van dit seizoen.
Na een korte pauze zijn we op maandag 6 januari weer terug, mét Tim de Wit!
Oh, tot volgend jaar, en de beste wensen!quote:
Alvast de beste wensen voor volgend jaar, allen.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Oh, tot volgend jaar, en de beste wensen!
“Bescherm onze hulpverleners, handen af van politie' telt alleen maar voor bepaalde groepen blijkbaar , volgens Wilders en Kerolain.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:37 schreef svann het volgende:
Een beetje siervuurwerk was leuk.
Maar het is wel erg uit de hand gelopen de laatste jaren.
Men claimt een soort gewoonterecht om alles maar te slopen.
Jammer, doe maar gewoon een verbod, al trekken de PVV-kiezers dat niet.
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:43 schreef NoCigar het volgende:
“Bescherm onze hulpverleners, handen af van politie' telt alleen maar voor bepaalde groepen, voor Wilders en Kerolain.
Ging niet over jou, maar was wat onduidelijk geformuleerd.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt.
Ik had het echt over vuurwerk.
Handen af van hulpverleners telt uiteraard voor iedereen, dat noemde ik ook niet.
Even wennen, maar Tim zal het best goed doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Het is gewoon niet hetzelfde zonder Pauw.
Pranks IN DA HOOD [Gone Sexual]quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:59 schreef NoCigar het volgende:
Dit komt toch wel terug bij Youtubers e.d.in veel landen?
Dat doet veel mensen wel wegzinken, steeds wat dieper de bubbels in.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:58 schreef monkyyy het volgende:
De 9e cirkel van de hel wordt bevolkt door mensen die de hele dag op Social Media zitten. Dante had dit waarschijnlijk in zijn Goddelijke Komedie geschreven als hij vandaag zijn boek schreef.
Wat is er mis met een sportieve blouse?quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:14 schreef monkyyy het volgende:
Sophie ziet er weer uit alsof ze zojuist uit Jay Leno's garage stapt.
Tja, eerlijk is eerlijk, sportieve spijkerblouses hebben ook wel iets inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:35 schreef svann het volgende:
[..]
Wat is er mis met een sportieve blouse?
Niet echt, zo te horen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:57 schreef NoCigar het volgende:
Als 'prominente' gevangene heeft ie het misschien beter gehad?
zoeken wel naar hele kleine letters om niet te hoeven uitkerenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Bizarre beelden, apocalyptisch, maar de echte slachtoffers zijn de aandeelhouders van schadeverzekeraars.
Ah probleem was al opgelost, per 1 januari 2025 geen dekking meer-genotquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Bizarre beelden, apocalyptisch, maar de echte slachtoffers zijn de aandeelhouders van schadeverzekeraars.
Aaah, dat is goed nieuws.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:31 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ah probleem was al opgelost, per 1 januari 2025 geen dekking meer-genot
Die aandeelhouders hebben gewoon voor de verkeerde branche gekozen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Een moslim uitnodigen na moslimterreur. Flikker toch op.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:20 schreef svann het volgende:
Vanavond in Bar Laat met Tim:
10 jaar na Charlie Hebdo
Het is vandaag tien jaar geleden dat de aanslag op het satirische Franse weekblad Charlie Hebdo plaatsvond. Ahmed Aboutaleb, toenmalig burgemeester van Rotterdam, sprak in een bevlogen toespraak z'n afschuw uit en werd daarmee wereldberoemd. Over de nasleep van de aanslag en zijn speech zit Aboutaleb vanavond aan tafel.
quote:Op de dag af tien jaar nadat de redactie van Charlie Hebdo in Parijs werd vermoord, reflecteerde de hoofdredactie van NRC op de vrijheid van cartoonisten. Marieke Hoogwout vond het maar lafjes: "Uiteindelijk blijken ze het dan ook helemaal niet te willen hebben over Charlie Hebdo. Dat waren toch maar smakeloze tekeningetjes die natuurlijk wel moeten mógen maar niet echt hóeven, toch?"
En dan een site met "progressieve en vrijzinnige waarden" aanhalen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:46 schreef Nober het volgende:
Een moslim uitnodigen na moslimterreur. Flikker toch op.
[ x ]
https://www.vrij-links.nl(...)harlie-hebdo-hebben/
En moedig, beetje vechten tegen de bierkaai.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:10 schreef svann het volgende:
Tja, die Belarussische oppositieleidster kan niet anders dan optimistisch blijven.
Ze zal een lange adem moeten hebben.
Allround kampioen, wat denk je?quote:Op maandag 13 januari 2025 22:40 schreef NoCigar het volgende:
Sporter of tictoc-model, maak een keuze.
Sporter, tictoc kan altijd nog.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:40 schreef NoCigar het volgende:
Sporter of tictoc-model, maak een keuze.
Ik sta al 9 maanden droog.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En moedig, beetje vechten tegen de bierkaai.
Wat een armoei. Er zijn 4 sportjournaals per dag. Schaf dit programma maar af. Zoals de helft bij de NPO overbodig is. Nu weer een kwisje van niks op Ned-2 met Sanne Alles en Niks.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:52 schreef svann het volgende:
Vanavond met Tim in Bar Laat:
Schaatswinst
Antoinette Rijpma-de Jong zei twee weken geleden bij het NK dat ze zichzelf steeds minder een allrounder voelt. Toch haalde de 29-jarige schaatsster afgelopen zondag op spectaculaire wijze haar vierde Europese allroundtitel op rij. Antoinette Rijpma-de Jong en Erben Wennemars schuiven aan over de historische schaatswinst.
Die draaien zichzelf al de nek om.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
X of Twitter verbieden of afsluiten slaat ook nergens op.
Vind ik ook. Hoor hem het liefst live tijdens een wedstrijd.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vind ik niet, hij kan de emoties van een topsporter goed verwoorden.
De Noren voor het eerst in 30 jaar. En eens in de tig jaar is er een verdwaalde Belg, Italiaan of Pool. B.v. Sighel, Swings en Radke. Kleine sport. Van Barneveld was ook ooit de eerste.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:51 schreef svann het volgende:
Bij de mannen domineerden de Noren dit EK.
En tot mijn verbazing wat Italianen in de top. Daar verwacht ik toch weinig bevroren wateren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |