SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leuke mensen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Team Justin.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En zo'n aapjequote:Op maandag 9 december 2024 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had vroeger een schoudertas van Kipling,daar zat echt alles in.Soms iets teveel..![]()
![]()
Maakt niet uit,ik ken dit spelletje al langer dan jullie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je zo moet winnen is het wel heel knap.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar post je nu?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
With lots of presentsquote:Op maandag 9 december 2024 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Are you coming thuis voor christemisss
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Uiteraardquote:Op maandag 9 december 2024 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
Maakt niet uit,ik ken dit spelletje al langer dan jullie.![]()
![]()
Ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En hoe snel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Voor mij!![]()
Maar eigenlijk alleen een koelkastmagneet gekocht, verder vooral geld uitgegeven aan voedsel, drank en ervaringen.
Mja over 2 weken in Praag denk ik dat bv sieraden ook wel wat goedkoper zullen zijn.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Waarom mag grees niet snel bolken en JustinK wel?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oehhh Praagquote:Op maandag 9 december 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor mij!![]()
Maar eigenlijk alleen een koelkastmagneet gekocht, verder vooral geld uitgegeven aan voedsel, drank en ervaringen.
Mja over 2 weken in Praag denk ik dat bv sieraden ook wel wat goedkoper zullen zijn.
Mooi en zo doorzichtig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nix mis bolk on.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sneller.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet ik hier nou serieus op reageren?quote:Op maandag 9 december 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
Of mogen alleen nr 1 en 2 punten halen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het bolkteam gaat helemaal los wanneer Justin er even niet is.Valt niet op hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, helaas.quote:Op maandag 9 december 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
TrueMaar nu heb je je bordje niet leeg gegeten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Tuurlijk wel.En nog wat .quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zit niet in een team..bolk wanneer en wie ik wil snel of langzaam"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon blijven joh je kan iemand op negeer zetten en gewoon doorbolkenquote:Op maandag 9 december 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Ik ben wel weg
Have fun
Met je puntenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tegen JustinK valt niet op te bolken.quote:Op maandag 9 december 2024 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
Het bolkteam gaat helemaal los wanneer Justin er even niet is.Valt niet op hoor.![]()
Je hebt nooit genoeg punten...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Met smileys of met woorden 🤣quote:Op maandag 9 december 2024 19:49 schreef Lovely het volgende:
Ik zit niet in een team..bolk wanneer en wie ik wil snel of langzaamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Witte puntjes volkorenpuntjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, lekkerquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nee komt net even postenquote:Op maandag 9 december 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Ik ben wel weg
Have fun
Met je punten![]()
pauze bij bondgenoten
Je laat je toch niet wegjagen door iemand die suggereert dat er een bolkteam is pffSmile, it's free therapy.![]()
quote:
lekker met rosbiefquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wtf ik moet weer terug gaan lezenquote:Op maandag 9 december 2024 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee komt net even posten![]()
pauze bij bondgenoten
Je laat je toch niet wegjagen door iemand die suggereert dat er een bolkteam is pff![]()
Nou moeten. Niks moet hè.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag niet eens @gebrokenglas inhalen zonder dat er wordt beweerd dat ik in een Justin bolkteam zitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
NEE BLIJVENquote:Op maandag 9 december 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Ik ben wel weg
Have fun
Met je punten![]()
Let it goooooquote:Op maandag 9 december 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
Mag niet eens @:Gebrokenglas inhalen zonder dat er wordt beweerd dat ik in een Justin bolkteam zit![]()
Ik bolk JustinK relatief weinig omdat ik weet dat het toch nauwelijks zin heeft.
Als we hier met z'n tweeën zitten, reageer ik vaak bewust vrij laat op z'n bolkjes, anders blijf je de hele tijd als een malle bezig terwijl geen van beiden een punt scoort.![]()
Lekker bolkenquote:Op maandag 9 december 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
Mag niet eens @:Gebrokenglas inhalen zonder dat er wordt beweerd dat ik in een Justin bolkteam zitHey Moonquote:
Ik krijg flinke opneukers te verduren, maar stabiliseer gelukkig sneller dan voorheen.quote:Op maandag 9 december 2024 20:02 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja. beetje moe maar verder wel oke!
hoe is het met jou?![]()
![]()
Oh das niet fijnquote:Op maandag 9 december 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg flinke opneukers te verduren, maar stabiliseer gelukkig sneller dan voorheen.![]()
... dikke knuffel
![]()
Dat laatste is fijn ToTquote:Op maandag 9 december 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg flinke opneukers te verduren, maar stabiliseer gelukkig sneller dan voorheen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus nieuwe kast knopjes ontzettend mooi, maar ze zouden beter staan op een groene kast dan een witte kast.
Ik nu: zal ik de kast dan gewoon groen maken?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
Mag niet eens @:Gebrokenglas inhalen zonder dat er wordt beweerd dat ik in een Justin bolkteam zit![]()
![]()
Bolk die Justinquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe maar als je durftquote:Op maandag 9 december 2024 20:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens 2 minuten snoeihard bolken
Nee.quote:Op maandag 9 december 2024 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus nieuwe kast knopjes ontzettend mooi, maar ze zouden beter staan op een groene kast dan een witte kast.
Ik nu: zal ik de kast dan gewoon groen maken?
Andere knopjes bestellen.
Tegen welke kleur muur staat die kast?![]()
Thanks!quote:Op maandag 9 december 2024 20:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh das niet fijn![]()
... dikke knuffel
![]()
![]()
![]()
Wat voor kleur zijn de kast knopjes?quote:Op maandag 9 december 2024 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik nu: zal ik de kast dan gewoon groen maken?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lila.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij dezequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ik had een tijd terug wel chocola met dezelfde vulling als die van lila pauze"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
BonBon Bloc heeft vaak wel gelijksoortige vullingen.quote:Op maandag 9 december 2024 20:07 schreef Lovely het volgende:
Maar ik had een tijd terug wel chocola met dezelfde vulling als die van lila pauze![]()
Nee, ik zou de kast niet verven. Een kast verven, mijn ervaring is dat het nooit zo mooi wordt als dat hij oorspronkelijk is.quote:Op maandag 9 december 2024 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik nu: zal ik de kast dan gewoon groen maken?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Erg zoet ook. Maar af en toe wel lekkerquote:Op maandag 9 december 2024 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Die praline-versie kwam me echt de strot uit, maar verder was het wel lekker idd!
Net zoals met nootjes"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 20:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Erg zoet ook. Maar af en toe wel lekker
Net zoals met nootjes![]()
![]()
![]()
Heer Versquote:Op maandag 9 december 2024 20:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Deze TT bevat louter waarheden![]()
Jij durft!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Genoegquote:
* Lovely maakt verse thee en vult een bakje met kruidnoten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oehquote:Op maandag 9 december 2024 20:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Genoeg
* Lovely maakt verse thee en vult een bakje met kruidnotenGenieten
![]()
![]()
Groenquote:Op maandag 9 december 2024 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Andere knopjes bestellen.
Tegen welke kleur muur staat die kast?Trotste mama van Ambar
Bij de Domino's?quote:Op maandag 9 december 2024 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
stomme knipperende kerstlichtjes van overkant![]()
Iets makkelijks?quote:Op maandag 9 december 2024 20:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb stiekem een klein tukje gemaakt en nu moet ik nog koken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oja, vragen kan altijd.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou, dan gooi je nu toch wat eenvoudigs in de ping?quote:Op maandag 9 december 2024 20:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb stiekem een klein tukje gemaakt en nu moet ik nog kokenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker hoor. Een PN.quote:Op maandag 9 december 2024 20:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb stiekem een klein tukje gemaakt en nu moet ik nog koken
Kun je vannavond lekker doorbolken![]()
![]()
quote:
Beter dan andersomquote:Op maandag 9 december 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
Ik ga zo weer koterslingeren als hij zijn appel op heeft.![]()
![]()
Gemeen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja heeft maar 2 deuren he?quote:Op maandag 9 december 2024 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk!
Zijn er maar 2 knoppen op heel die kast?Trotste mama van Ambar
* gebrokenglas bolkt gewoon.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een leuke smileyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat de sokken van de puber te drogen hangenquote:
Van mij wel hoorquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 9 december 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat de sokken van de puber te drogen hangen
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 9 december 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat de sokken van de puber te drogen hangen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga woensdag kerstcadeaus voor mezelf kopen
Trotste mama van Ambar
You go girl muisquote:Op maandag 9 december 2024 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga woensdag kerstcadeaus voor mezelf kopen![]()
![]()
Die bewuste wittequote:Op maandag 9 december 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat de sokken van de puber te drogen hangen
Doe je goedquote:Op maandag 9 december 2024 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga woensdag kerstcadeaus voor mezelf kopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet je al wat?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Altijd leuk, dingen voor jezelf kopen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zekerquote:Op maandag 9 december 2024 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Altijd leuk, dingen voor jezelf kopen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mochten jullie een donatie willen doen dan kan dat altijd. Ik wil best mijn Amazon wishlist delen
Trotste mama van Ambar
Waarom kijk je Black Doves niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okquote:Op maandag 9 december 2024 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Mochten jullie een donatie willen doen dan kan dat altijd. Ik wil best mijn Amazon wishlist delen![]()
![]()
Nee, bedanktquote:Op maandag 9 december 2024 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Mochten jullie een donatie willen doen dan kan dat altijd. Ik wil best mijn Amazon wishlist delen![]()
Jij bent hier de grootverdiener en je wil donatie?quote:Op maandag 9 december 2024 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik de grootverdiener?quote:Op maandag 9 december 2024 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent hier de grootverdiener en je wil donatie?![]()
Trotste mama van Ambar
ik stuur een bolk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik stel voor dat de DTS-vrouwen iets aan de mannen doneren, het is immers een geëmancipeerde wereld
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2024 20:56:38 ]![]()
Ik steun deze motie.quote:Op maandag 9 december 2024 20:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik stel voor dat we de DTS-vrouwen iets aan de mannen doneren, het is immers een geëmancipeerde wereld“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik dacht onze katwijkse vriendquote:Op maandag 9 december 2024 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent hier de grootverdiener en je wil donatie?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goed voorstelquote:Op maandag 9 december 2024 20:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik stel voor dat we de DTS-vrouwen iets aan de mannen doneren, het is immers een geëmancipeerde wereld![]()
Eh ...quote:Op maandag 9 december 2024 20:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik stel voor dat we de DTS-vrouwen iets aan de mannen doneren, het is immers een geëmancipeerde wereld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets?quote:Op maandag 9 december 2024 20:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik stel voor dat de DTS-vrouwen iets aan de mannen doneren, het is immers een geëmancipeerde wereld
![]()
![]()
Daar kan Faber nog wat van leren.quote:![]()
Maar dat is ook een vrouw.
Zelfs een schande voor alle vrouwenquote:Op maandag 9 december 2024 20:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kan Faber nog wat van leren.![]()
Maar dat is ook een vrouw.![]()
Dit was mijn bijdragequote:Op maandag 9 december 2024 20:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, we zijn niet moeilijk![]()
![]()
Oehquote:Op maandag 9 december 2024 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt van mij lekkere thee krijgen![]()
![]()
Met arsenicum.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met chemische analyse aubquote:Op maandag 9 december 2024 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt van mij lekkere thee krijgen![]()
die kan je beter zelf doenquote:Op maandag 9 december 2024 21:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met chemische analyse aubUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: