Daar heb je Semtex voor nodigquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is echt niet voldoende voor zulke enorme schade.
Ik onderstreep dit.quote:
Niet sterk genoeg want die tunnel is niet eens ingestort.quote:
'.....Give it to mee'quote:
Tijdelijk geslotenquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:28 schreef Stupidisco het volgende:
54k volgers op Instagram voor de bruidswinkel.
Daar zal menig beginnende influencer jaloers op zijn.
[ afbeelding ]
Zo zie je maar weer dat een gokverslaving ook gewoon je leven kan redden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dus ze hoorden dat geluid boven de 'fruitautomaat' uit?
Als er maar 1 fruitautomaat is dan staat die sowieso al niet de hele tijd herrie te maken, daarbij kan ik me voorstellen dat ze zo'n fruitautomaat in de kelder op stil gezet hebben qua herrie, juist om te voorkomen dat er gezeik zou komen als ze daar zitten en de BOA van dienst dan denkt dat ze nog open zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dus ze hoorden dat geluid boven de 'fruitautomaat' uit?
Ik las op X een bericht van iemand uit de buurt die zei dat de bruidsmodezaak en het café van dezelfde eigenaren zijn.quote:
Iets over zijn ex waarom hij zijn kind niet mocht zien. En iets over een kat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Iemand enig idee wat die Haagse glazenwasser zei bij Renze?
Ik gok eerder dat het een illegale gokfaciliteit is, zijn best veel cafes die dat faciliteren.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er maar 1 fruitautomaat is dan staat die sowieso al niet de hele tijd herrie te maken, daarbij kan ik me voorstellen dat ze zo'n fruitautomaat in de kelder op stil gezet hebben qua herrie, juist om te voorkomen dat er gezeik zou komen als ze daar zitten en de BOA van dienst dan denkt dat ze nog open zijn.
Heb even een stuk of 30 willekeurige posts aangeklikt. Nergens comments. Eén uitschieter met 200 likes, verder gemiddeld zo'n 25. Dat zijn er erg weinig voor een account met 52k volgers dus daarvan is waarschijnlijk 99.9% gekocht.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:28 schreef Stupidisco het volgende:
54k volgers op Instagram voor de bruidswinkel.
Daar zal menig beginnende influencer jaloers op zijn.
[ afbeelding ]
Die waren gewoon lekker aan het batsen niks mis meequote:Op dinsdag 10 december 2024 14:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat het een illegale gokfaciliteit is, zijn best veel cafes die dat faciliteren.
Hij is zn werk kwijtquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Iemand enig idee wat die Haagse glazenwasser zei bij Renze?
Dat zou ook kunnen, maar ook dan is de kans groot dat ze de herrie van die fruitautomaat 's morgens om 06.00 uur niet op full blast (PI) hadden staan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat het een illegale gokfaciliteit is, zijn best veel cafes die dat faciliteren.
Vaak 's nachts wakker, dat ie wat verdachts zag buiten, iets met katten waarvan ie er een binnenhaalde. 2 auto's, iets met een man met baard die ie zo zou herkennen tenzij ie zn baard of zou scheren.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iets over zijn ex waarom hij zijn kind niet mocht zien. En iets over een kat.
Ik verwacht dat het vooral nieuwe volgers zijn vanwege dit gebeuren, de Amerikaanse CEO schutter heeft er in een dag ook heel veel volgers bij op Twitter, die zit nu op 300K volgers.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb even een stuk of 30 willekeurige posts aangeklikt. Nergens comments. Eén uitschieter met 200 likes, verder gemiddeld zo'n 25. Dat zijn er erg weinig voor een account met 52k volgers dus daarvan is waarschijnlijk 99.9% gekocht.
Maarja, dat is natuurlijk geen indicatie dat zij met de explosie te maken hebben. Kan ook gewoon een ondernemer zijn die denkt slim te zijn en een berg followers koopt om plek in algoritme te boosten of meer legitiem te lijken.
Een fruitautomaat maakt niet zoveel geluid hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, maar ook dan is de kans groot dat ze de herrie van die fruitautomaat 's morgens om 06.00 uur niet op full blast (PI) hadden staan.
Ik keek haar oudere insta en die had normaal aantal volgers.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het vooral nieuwe volgers zijn vanwege dit gebeuren, de Amerikaanse CEO schutter heeft er in een dag ook heel veel volgers bij op Twitter, die zit nu op 300K volgers.
Had hij 2 dagen geleden echt niet.
Nee, maar mijn initiële post was dan ook een reactie op iemand die verbaasd was dat ze het geluid dat klonk als elektriciteitsdraden die tegen elkaar komen boven het geluid van de fruitautomaat uit zouden hebben gehoord.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een fruitautomaat maakt niet zoveel geluid hoor.
Lijkt erop dat die volgers ergens zijn gekocht ofzo. Het klopt met niet met de aantal likes die ze krijgen en de volgers zijn ook vaak allemaal niks zeggende accounts.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik keek haar oudere insta en die had normaal aantal volgers.
https://www.instagram.com/aliyahsstylingofficial/?hl=en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |