abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 9 december 2024 @ 10:51:10 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215815456
Bespreek hier de avonturen/operaties van Jade Annnaaa!!

quote:
Jade Anna over nieuwe voorgevel: ‘Ze bouncen nog niet mee’

Jade Anna heeft sinds kort een nieuwe voorgevel en we kunnen het bijna nergens anders meer over hebben – zij trouwens ook niet. Haar volgers zijn héél erg benieuwd hoe het met de nieuwe vriendinnen gaat en vragen er op los.

Jade Anna cosmetische ingrepen
Jade Anna van Vliet begint langzaam in een popje te veranderen, door de verschillende cosmetische ingrepen die ze heeft laten doen. Ze liet eerst al haar lippen opspuiten – en inmiddels heeft ze dat al een aantal keer gedaan. Gewoon, een klein beetje, niks te gek. We weten ondertussen allemaal dat dit van kwaad tot erger gaat. Zodra iemand namelijk begint met cosmetische ingrepen – en vooral met fillers – dan zijn ze niet te stoppen en willen ze alleen maar meer.

Jade ging ook een stapje verder. Naast haar lippen die ze al meerdere keren op heeft laten spuiten, heeft ze nu ook haar voorgevel laten vergroten. Waarom? Ze was veel afgevallen en daarbij waren haar vriendinnen ook gekrompen – daarom was het tijd voor een upgrade! Op de operatietafel liet mevrouw zich twee meloenen aanmeten en sindsdien is het haar handelsmerk. Ze hebben al gezorgd voor de nodige inkomsten van samenwerkingen – Jade heeft ze alweer terug weten te verdienen.

Iedereen is natuurlijk héél benieuwd hoe het met de jopen van Jade gaat en daar wordt dan ook naar gevraagd tijdens een echt vragenrondje die Jade doet op haar betaalde vakantie naar Curaçao. Iemand vraagt of ze nog last heeft van de vergroting die ze heeft laten doen. Volgens Jade heeft ze geen last meer van de operatie die ze is ondergaan.

‘Ik ging vandaag voor het eerst weer rennen op de loopband, een intervalrondje’, schrijft ze op Instagram. ‘Ik merkte wel dat ze nog strak zitten en daardoor niet echt meebouncen, maar gelukkig geen pijn. Het is even wennen, maar eigenlijk heb ik echt 0 last meer!’
https://www.roddelpraat.n(...)bouncen-nog-niet-mee

tiktok

[ Bericht 17% gewijzigd door Paul op 09-12-2024 11:17:32 ]
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 9 december 2024 @ 11:05:38 #2
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215815574
Wie?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 december 2024 @ 11:13:14 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215815635
quote:
5s.gif Op maandag 9 december 2024 11:05 schreef Puzzie het volgende:
Wie?
Dat, en waar zijn die nieuwe tieten dan?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 9 december 2024 @ 11:17:12 #4
80791 crew  Paul
pi_215815664
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 11:13 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Dat, en waar zijn die nieuwe tieten dan?
https://www.tiktok.com/@jadeanna/video/7444549574552751383
  maandag 9 december 2024 @ 11:39:28 #5
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_215815784
wat een treurnis, zo jong en dan al je lichaam laten verbouwen :')
over een paar jaar is het zo'n plastic freakzilla
maar goed, dan heb je wel weer likes he.. dat is belangrijk!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  maandag 9 december 2024 @ 12:11:06 #6
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215816012
Dat meisje lijkt wel chronisch moe.
Haar werk is twee keer per dag een filmpje opnemen en daar wordt ze dan ontzettend moe van.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_215821347
Ja de anna. Leuk maar niet boeiend.
Of heb ik alle interessante dingen gemist die ze doet?
pi_215824263
Geweldig leven dat draait om uiterlijk, aandacht en daarmee fiks veel geld verdienen. Het normale leven verdwijnt. Fake wordt echt en daarmee alles fake dus. Je moet het maar willen.
  dinsdag 10 december 2024 @ 12:24:27 #9
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_215824321
Je leven zal maar zo leeg en oppervlakkig zijn. Verschrikkelijk.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 10 december 2024 @ 12:25:10 #10
80791 crew  Paul
pi_215824330
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 12:24 schreef Scorpie het volgende:
De levens van FOK!kers zijn heel vol _O_
  dinsdag 10 december 2024 @ 12:32:17 #11
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_215824405
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 12:25 schreef Paul het volgende:

[..]
De levens van FOK!kers zijn heel vol _O_
Behalve als je voor Utrecht bent.

Utrecht :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 10 december 2024 @ 12:33:16 #12
80791 crew  Paul
pi_215824416
pi_215824624
Loa vies slaat op die speler van PSV die een rotterdammer denkt te zijn?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 12 december 2024 @ 09:53:47 #14
80791 crew  Paul
pi_215844628

quote:
Volgers boos op Jade Anna die vergroting voorgevel promoot: ‘Je lichaam is nog niet eens volgroeid!’

Jade Anna heeft sinds haar voorgevelvergroting veel kritiek gekregen. Haar volgers lijken nog lang niet onder de indruk te zijn van de 20-jarige influencer. Op haar nieuwe Instagram post barsten de reacties los...

Jade Anna vertelt de hele tijd over haar nieuwe voorgevel, die ze onlangs heeft laten vergroten – niet lang nadat ze haar lippen liet opspuiten. Een hoop mensen hebben daar kritiek op, maar Jade Anna heeft daar zelf maling aan en blijft het maar promoten en er verhalen over vertellen. ‘Ik ging vandaag voor het eerst weer rennen op de loopband, een intervalrondje’, schreef ze op Instagram. ‘Ik merkte wel dat ze nog strak zitten en daardoor niet echt meebouncen, maar gelukkig geen pijn. Het is even wennen, maar eigenlijk heb ik echt 0 last meer!’

Volgers boos op Jade Anna die vergroting voorgevel promoot: ‘Je lichaam is nog niet eens volgroeid!’
Jade Anna heeft weer een mooi moment gevonden om haar nieuwe vriendinnen te laten zien op Instagram – en daar krijgt ze behoorlijk wat kritiek op. Deze keer zijn haar volgers wederom genadeloos over de keuzes van de 20-jarige influencer. ‘Best lelijk als ik eerlijk mag zijn, je bent er niet mooier op geworden’, schrijft iemand. Een ander zegt dat Jade nog maar een klein sprongetje hoeft te maken en dan ziet ze haar lichaam te verkopen op exclusieve platformen. Ook is er iemand erg geïrriteerd door de manier waarop Jade Anna haar voorgevelvergroting promoot. ”Meisje is 20 en haar lichaam is nog niet eens volgroeid… Vrouwen halen hun implantaten eruit omdat het schadelijk blijkt te zijn voor het lichaam… Lekker voorbeeld Jade!!”

https://www.roddelpraat.n(...)-niet-eens-volgroeid
https://www.instagram.com/p/DDZQcs5Ie1H
  zaterdag 14 december 2024 @ 20:27:19 #15
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215869018
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 12:24 schreef Scorpie het volgende:
Daar komt ze nog wel achter als de buitenkant verwelkt en een verse lichting jonge meiden haar plek op social media inneemt.

Dat verwelken, daar kan ze vervolgens wat aan doen, maar dan wordt het een soort Stephanie Tency of zo.

https://www.ad.nl/mezza/s(...)ewaardeerd~a5d234e4/
Muziek: 15+ / Home
pi_215883929
Lijkt me heel moeilijk om een knap jong meisje te zijn.
-nee-
pi_215886594
Mevrouw Anna ziet er best oke uit maar in iedere willekeurige supermarkt zitten toch mooiere meiden achter de kassa? Het ontgaat mij volledig waar mevrouw haar celebrity status en social media following aan ontleent.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 16 december 2024 @ 14:52:25 #18
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215887106
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 14:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mevrouw Anna ziet er best oke uit maar in iedere willekeurige supermarkt zitten toch mooiere meiden achter de kassa? Het ontgaat mij volledig waar mevrouw haar celebrity status en social media following aan ontleent.
Sommige van die meisjes kunnen zichzelf beter verkopen dan anderen, en/of ze kennen domweg mensen die al ingangen hebben in het wereldje. Vaak gaat dat samen.

quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2024 09:14 schreef Marsenal het volgende:
Lijkt me heel moeilijk om een knap jong meisje te zijn.
Als je realistisch ingesteld bent en goed weet hoe het op latere leeftijd verder zou kunnen gaan, inclusief een plan b en zo, lijkt het me grotendeels een feest.

Eerst een goed netwerk opbouwen vanwege de buitenkant, daarna vlot in een 'echte' baan rollen.

Maar Jade-Anna lijkt me eerder het type dat tot het bittere einde op de buitenkant wil steunen, en dan lijkt het me idd moeilijk.

[ Bericht 15% gewijzigd door Eightyone op 18-12-2024 07:42:46 ]
Muziek: 15+ / Home
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 9 januari 2025 @ 21:20:36 #19
80791 crew  Paul
pi_216233446
quote:
Influen­cer Jade Anna worstelde meer met borsten dan tot nu toe bekend: ‘In spiegel kijken was vreselijk’

Topinfluencer Jade Anna van Vliet (20) merkt dat ze veel meer zelfvertrouwen heeft sinds ze drie maanden geleden een borstvergroting onderging. In een nieuwe video vertelt ze stelliger dan ooit waarom ze de ingreep liet doen, al wil ze haar vele jonge fans geen slecht gevoel over hun eigen borsten aanpraten. De reden komt voort uit wat ze dacht als ze zichzelf naakt zag.

De cosmetische ingreep van Jade Anna geldt als een van de meest besproken showbizzonderwerpen van het afgelopen jaar. De woorden ‘Jade Anna borstvergroting’ worden nog bijna elke dag flink gegoogeld. Een video waarin ze het resultaat toonde, is tot nu toe 3,3 miljoen keer bekeken. De operatie was ook een opvallende zet, niet alleen omdat ze jong is.

Toen Van Vliet eerder haar lippen liet vergroten, worstelde ze nog met haar voorbeeldfunctie. De grootste Nederlandstalige influencer heeft veel jonge fans en verdient normaal geld door hen ertoe aan te zetten haar na te doen. Dat was nu juist niet de bedoeling. Ze deed dit voor zichzelf, niet omdat ze kleine borsten bij iedereen onaantrekkelijk vindt, zei ze. Van Vliet noemde haar cup 75A ‘echt niet mooi’ en was ‘heel erg onzeker’, vertelde ze. Dat was nog voorzichtig uitgedrukt, blijkt nu.

‘Vre-se-lijk’
,,Ik vond het oprecht vre-se-lijk om in de spiegel te kijken, als ik naakt was zeg maar, omdat ik het gewoon niet mooi vond dat ik no boobies had’’, vertelt ze in een nieuwe video op TikTok, die binnen een paar uur 500.000 keer is bekeken. ,,Ik vind het zo prachtig als ik meiden zie met een kleinere cupmaat die bijvoorbeeld een supermooie V-halsjurk aan hebben. Dan denk ik echt wauw, maar ik kon het gewoon niet omarmen bij mezelf.’’

Ze vindt het ‘gek’ om te merken hoe groot het verschil in zelfvertrouwen is. ,,Toen mijn boobs net waren gedaan, was ik letterlijk obsessed ermee en keek ik echt om de seconde in de spiegel hoe het eruitzag’’, vertelt ze. ,,Het is zo’n gewenning, het is helemaal een deel van mij geworden. Ik ben er zo blij mee.’’ Van Vliet deelt de video omdat de borstvergroting drie maanden geleden is en ze op controle is gegaan. ‘Alles is helemaal goed en het herstel is top’, schrijft ze op Instagram.

Vervelendste gevolg kwam onverwacht
Hoewel ze niet hoopt dat fans haar nadoen, wil ze wel een inspiratiebron zijn met haar openheid. Ze heeft zelf veel gehad aan video’s van collega’s over borstvergrotingen. Fans kwamen tot nu toe onder meer te weten wat de ingreep kostte (4500 euro), of ze dat zelf heeft betaald (ja), welke vorm de implantaten hebben (druppelvorm, want ze wil geen ‘ballen’) en waar ze precies zitten (voor de borstspier en niet erachter, want dat is minder pijnlijk). Ze noemt het duo Henk en Willem.

Direct na de ingreep had ze overigens even spijt, omdat ze het vervelendste gevolg niet had zien aankomen. Ze had een zeer opgezwollen, harde buik en kon amper naar het toilet. Dat gaat nu beter. Van Vliet heeft in haar video overigens een nieuwe kleur haar, waarmee ze vorige week het internet over ging.
https://www.ad.nl/show/in(...)-vreselijk~a3e244eb/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')