Zou google daar binnenkort ook een auto heen sturen om foto's te maken voor google streetview?quote:Op maandag 9 december 2024 16:32 schreef maily het volgende:
3e aanpassing op google maps sinds zaterdag
quote:Op maandag 9 december 2024 17:00 schreef Haags het volgende:
Jongetje van 8 verliest beide ouders en zus (17)
Ik zag gisteren dat je in Google Maps (niet altijd, zie blauwe letters in het zwarte vakje linksboven aan de pagina) dat er een optie kan zijn "oudere/recentere beelden bekijken".quote:Op maandag 9 december 2024 16:32 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
3e aanpassing op google maps sinds zaterdag
Pffquote:Op maandag 9 december 2024 17:00 schreef Haags het volgende:
Jeetje, wat een hel voor die jongen.quote:Op maandag 9 december 2024 17:00 schreef Haags het volgende:
Of toch iets anders.quote:Op maandag 9 december 2024 12:05 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het erge is dat ik dan een in elkaar geknutselde cobrabom bij de deur minder erg ga vinden. Het loopt totaal uit de hand in dat drugswereldje.
En er is een jerrycan gevonden.quote:Op maandag 9 december 2024 16:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ze blijven maar zeggen dat ze rekening houden met een misdrijf. Alleen omdat iemand gezegd heeft een auto hard weg te hebben zien rijden.....
Je weet....ooggetuigen zijn het slechtste bewijsmiddel.....
Arm kindquote:Op maandag 9 december 2024 17:00 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Verschrikkelijkquote:Op maandag 9 december 2024 17:00 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Één jerrycan zegt niet zo veel.quote:
Laten we hopen dat ze voldoende digitale rechercheurs op deze zaak mogen zetten. De schok is zo groot. Dit is gewoon not done.quote:Op maandag 9 december 2024 16:20 schreef Kissingbird het volgende:
Staat nu iets meer bij de update op het AD:
15:35
Er zijn geen aanwijzingen dat er een drugslab zat op de plek van de explosies aan de Tarwekamp in Den Haag. Dat meldt de politie maandagmiddag. Afgelopen nacht werd onder meer een jerrycan gevonden tussen de voorwerpen in het puin.
In de getroffen panden zaten volgens de woordvoerder ook geen bekenden van de politie. In het onderzoek wordt gekeken naar 'verdachte gedragingen' in de dagen voorafgaand aan de explosies aan de Tarwekamp.
Eerder meldde de politie al dat er nog steeds wordt gezocht naar een 'zeer hard weggereden' automobilist. Daarover zijn inmiddels tientallen tips binnengekomen. De politie houdt de optie open dat eventuele betrokkenen op een andere manier zijn gevlucht.
Ook wordt een mogelijk verband onderzocht met een uitgebrande auto op de locatie.
Een paar blikken op dit topic en het was al een closed case geweest.quote:Op maandag 9 december 2024 17:16 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze voldoende digitale rechercheurs op deze zaak mogen zetten. De schok is zo groot. Dit is gewoon not done.
Daarom hangen er overal camera's.quote:Op maandag 9 december 2024 16:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ze blijven maar zeggen dat ze rekening houden met een misdrijf. Alleen omdat iemand gezegd heeft een auto hard weg te hebben zien rijden.....
Je weet....ooggetuigen zijn het slechtste bewijsmiddel.....
Ik neem aan dat ze wel meer hebben dan enkel een hard wegrijdende auto.quote:Op maandag 9 december 2024 17:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou ook met gierende banden wegrijden als de hele teringzooi ontploft om me heen zoals in een actiefilm! Uit de explosies rijden!
Let op mijn woorden, straks wordt overall AI op ingezet.quote:Op maandag 9 december 2024 17:20 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Daarom hangen er overal camera's.
Die beelden worden bestudeerd door.....mensen.
Weliswaar hiertoe opgeleid, maar toch.
Je wilt toch niet overal AI voor gebruiken, stel je voor dat mijn verzekeraar dat doet.
Volgens mij is de hypotheek op de BV Nederland weer behoorlijk hoog opgelopen. Als dat nog maar te verzekeren is.
Precies zoiets gebeurt alleen in een filmquote:Op maandag 9 december 2024 17:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou ook met gierende banden wegrijden als de hele teringzooi ontploft om me heen zoals in een actiefilm! Uit de explosies rijden!
Godverdomme zegquote:Op maandag 9 december 2024 17:00 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Nouhet gebeurT ook in het echt hoor.quote:Op maandag 9 december 2024 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies zoiets gebeurd alleen in een film
AI wordt al dertig jaar gebruikt.quote:Op maandag 9 december 2024 17:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Let op mijn woorden, straks wordt overall AI op ingezet.
Je kunt beter met de tijd meegaan ipv AI te gaan verbieden.
AI is de toekomst.
quote:Op maandag 9 december 2024 17:52 schreef yessie234 het volgende:
[..]
AI wordt al dertig jaar gebruikt.
Een paar hebben ze uit de markt gehaald, of zijn verboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |