Zit Valentijn aan de flakka of wat?quote:Op maandag 9 december 2024 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]Wat triest.......
80 is niet altijd gezond blijkt weer eens.
Oh ja, oud scheidrechter Mario van en Ende is het totaal niet met Willem eens.
[ afbeelding ]
Kunt beter wat dood hout weg doen en Bounida die 5 ton geven.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Toen hij bij Anderlecht zat wou de hele Europese top hem hebben. Omdat hij graag naar Ajax wilde en Ajax hem graag wilde, hebben ze hem toen een hele royale aanbieding gedaan. Ook omdat hij echt heel goed is. Maar wat ik ervan begrijp wil hij niet verlengen (ze willen hem nu minder salaris geven) en gaat hij hoogstwaarschijnlijk transfervrij weg wanneer zijn contract afloopt. Ik denk dat zijn invalbeurt van eergister was om hem binnenboord te houden.
Ik zie wel mogelijkheden, flink wat basisspelers weer fit die nu een tijdje rust hebben gepakt.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:42 schreef Black-Death het volgende:
Kan donderdag de wedstrijd niet kijken ivm een personeelsfeestje. Misschien maar goed ook
Bedankt weer Hans klaas.quote:
Dat gelul vooraf en achteraf kijk ik al jaren niet meer. Veel open deuren of van die analisten die niet los kunnen komen van hun eigen favorietjes.quote:Op maandag 9 december 2024 18:48 schreef Black-Death het volgende:
Mensen die zich druk maken om "analisten"
en dat van een feyenoorder waar er een halve crimineel op doel staat die er de helft van de tijd niet is en een andere keeper die de ene na de andere blunder begaat.quote:
Op zuid heb je drie keuzes heb ik begrepen drugsdealer, rapper of ballieman.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en dat van een feyenoorder waar er een halve crimineel op doel staat die er de helft van de tijd niet is en een andere keeper die de ene na de andere blunder begaat.
Wat?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beklenen oldu! Dusan Tadic imzayı atıyor: Anlaşma resmen tamam
Jammer
Laat die Russenliefhebber maar lekker weg blijven.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beklenen oldu! Dusan Tadic imzayı atıyor: Anlaşma resmen tamam
Jammer
Klopt. Niet om aan te horenquote:Op woensdag 11 december 2024 17:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat gelul vooraf en achteraf kijk ik al jaren niet meer. Veel open deuren of van die analisten die niet los kunnen komen van hun eigen favorietjes.
Is FOK! doot of Ajax ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |