Daarom ook niet te serieus nemen, af en toe is hij wel leuk, vond die podcast over Neeskens wel mooi, had @Caland me over getipt.quote:Op maandag 9 december 2024 17:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja kan me dat wel voorstellen. Maar op een gegeven moment is het wel klaar als je week in week uit onzin loopt te verkopen.
neuh kan er wel om lachen. En soms gewoon sneu voor de beste ventquote:Op maandag 9 december 2024 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom ook niet te serieus nemen, af en toe is hij wel leuk, vond die podcast over Neeskens wel mooi, had @:Caland me over getipt.
Het is nu eenmaal het lot van Feyenoorder zijn, dat kan niet los van Ajax.quote:Op maandag 9 december 2024 17:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
neuh kan er wel om lachen. En soms gewoon sneu voor de beste vent
quote:Op maandag 9 december 2024 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal het lot van Feyenoorder zijn, dat kan niet los van Ajax.
Hoe weet je datquote:Op maandag 9 december 2024 17:51 schreef Bofjijff het volgende:
2500 kaarten voor riga uit trouwens![]()
@:Tjacka nieuw jaar nieuwe vakantiedagen
quote:Op maandag 9 december 2024 14:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
mee eens
knjb
Vanavond weer "genieten" van Marco in Rondo.quote:Op maandag 9 december 2024 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem nog zien voetballen, dat scheelt denk ik wel, heb ik ook met Van Basten die vaak zo uit de hoek komt dat je hem er wel weer in terug wil trappen, maar omdat hij het is denk je weer aan het plezier dat hij ons heeft gegeven.
Je hoeft niet te kijkenquote:Op maandag 9 december 2024 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanavond weer "genieten" van Marco in Rondo.
Wat bedoel jequote:
Dat mag.quote:Op maandag 9 december 2024 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat bedoel je
Ik kijk iedere week en post bijna iedere week in het topic.
Oh, moet ik luisteren.quote:Op maandag 9 december 2024 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom ook niet te serieus nemen, af en toe is hij wel leuk, vond die podcast over Neeskens wel mooi, had @:Caland me over getipt.
Die zijn gruwelijk.quote:
Ik geniet er wel van. Ik zet het tussen haakjes omdat je dit soort dingen moet relativeren. Anders post er weer iemand dat het raar is dat je je druk maakt over analisten. Oh wacht.....quote:Op maandag 9 december 2024 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag.
Maar je geniet er blijkbaar niet van, dus vandaar mijn tip.
ajax life, en lekker gapquote:Op maandag 9 december 2024 18:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb al vrij. Thanks @:bofjijff! Heb nu EU+GENOT
PSV is sowieso de aanstaande kampioen, dat zie ik niet bedreigd worden. Eigenlijk helpen ze Ajax dus in de strijd om de 2de plek.quote:Op zondag 8 december 2024 18:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jammer jongens! Ondertussen werkt PSV even aan het doelsaldo tegen jullie concurrentie voor plekken 3 en 4.
altijd smoesjesquote:Op maandag 9 december 2024 21:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nee heb dan net een operatie achter de rug aan de knie, klein scheurtje in de meniscus.
Ja, dat is een lastige. Als concurrenten dat soort bedragen aan 16-jarigen geven, dan kan je niet achterblijven. Maar solide investeringen lijken het me niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:25 schreef Wotte het volgende:
Die Bounida, nieuwste toptalent uit de befaamde jeugdopleiding, pakt vijf ton naar het schijnt.
Welke idioot geeft een zestienjarige (hij is sindsdien ouder geworden klopt, dank) zo'n salaris.
Toen hij bij Anderlecht zat wou de hele Europese top hem hebben. Omdat hij graag naar Ajax wilde en Ajax hem graag wilde, hebben ze hem toen een hele royale aanbieding gedaan. Ook omdat hij echt heel goed is. Maar wat ik ervan begrijp wil hij niet verlengen (ze willen hem nu minder salaris geven) en gaat hij hoogstwaarschijnlijk transfervrij weg wanneer zijn contract afloopt. Ik denk dat zijn invalbeurt van eergister was om hem binnenboord te houden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:25 schreef Wotte het volgende:
Die Bounida, nieuwste toptalent uit de befaamde jeugdopleiding, pakt vijf ton naar het schijnt.
Welke idioot geeft een zestienjarige (hij is sindsdien ouder geworden klopt, dank) zo'n salaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |