Maar de mensen boven Alkmaar zijn ook Friezen?quote:Op maandag 9 december 2024 13:49 schreef Wotte het volgende:
Denk dat het voor de brede welvaart in Noord-Holland niet eens een slecht idee is van die hooligans. Om alles in de kop van Noord-Holland te slopen vanaf Alkmaar.
Blijkt namelijk dat Friezen het meest gelukkig zijn ondanks een gemiddeld lager inkomen door o.a. een weids uitzicht.
Waarschijnlijk is dit gewoon een complot van Halsema om de statistieken van Amsterdam op te vijzelen.
Blijf jij maar lekker in Amsterdam lieve Wotte. We hebben je ook niet nodig in het mooie West-Friesland.quote:Op maandag 9 december 2024 13:49 schreef Wotte het volgende:
Denk dat het voor de brede welvaart in Noord-Holland niet eens een slecht idee is van die hooligans. Om alles in de kop van Noord-Holland te slopen vanaf Alkmaar.
Blijkt namelijk dat Friezen het meest gelukkig zijn ondanks een gemiddeld lager inkomen door o.a. een weids uitzicht.
Waarschijnlijk is dit gewoon een complot van Halsema om de statistieken van Amsterdam op te vijzelen.
west friezenquote:Op maandag 9 december 2024 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar de mensen boven Alkmaar zijn ook Friezen?
Nee door hollanders onderdrukte Friezen dat blijkt maar weer uit deze pogrom van Amsterdammers. Dus die statistische vlieger van de Friese paradox gaat niet op voor hen helaas.quote:Op maandag 9 december 2024 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar de mensen boven Alkmaar zijn ook Friezen?
Erger maat. Ik woon in Lelystad.quote:Op maandag 9 december 2024 13:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in Amsterdam lieve Wotte. We hebben je ook niet nodig in het mooie West-Friesland.
Een van de grootste Feyenoordspelers ooit die zich elke week druk maakt over Ajax. Heeft misschien altijd een verkeerd shirt aangehad.quote:Op maandag 9 december 2024 14:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
mee eens
knjb
In die tijd werden de criminele Amsterdammers inderdaad massaal in Flevoland gedumpt.quote:Op maandag 9 december 2024 14:38 schreef Wotte het volgende:
Dank vrienden @:Tjacka @:Caland & @:Coco helaas verdreef een voorganger van Halsema mijn voorouders uit de Amsterdamse volkswijk naar de nieuwe grond met loze beloftes.
Klaas is niet een van de grootste Feyenoordspelers ooit hoor.quote:Op maandag 9 december 2024 14:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een van de grootste Feyenoordspelers ooit die zich elke week druk maakt over Ajax. Heeft misschien altijd een verkeerd shirt aangehad.
Hij gaat gelukkig wel vaak naar Dubai om zijn laptop te laten zien aan jurken die ook trainert willen worden.quote:Op maandag 9 december 2024 08:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, toch?
Vermoeiende act. Niet eens bij de geboorte van je kind zijn, de betrokken trainer acteren en het zo hoog in je bol hebben om te denken dat iemand anders het niet even een paar dagen over kan nemen.
welke buurt in Amsterdam kom je vandaanquote:Op maandag 9 december 2024 14:38 schreef Wotte het volgende:
Dank vrienden @:Tjacka @:Caland & @:Coco helaas verdreef een voorganger van Halsema mijn voorouders uit de Amsterdamse volkswijk naar de nieuwe grond met loze beloftes.
Dat Willem nog steeds iedere week zuur over Ajax is, toont aan dat Willem in elk geval Ajax nog gewoon als topclub ziet.quote:Op maandag 9 december 2024 14:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
mee eens
knjb
Hij is de enige die in het media hardop durft te zeggenquote:Op maandag 9 december 2024 14:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een van de grootste Feyenoordspelers ooit die zich elke week druk maakt over Ajax. Heeft misschien altijd een verkeerd shirt aangehad.
ach willempie toch.quote:Op maandag 9 december 2024 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat Willem nog steeds iedere week zuur over Ajax is, toont aan dat Willem in elk geval Ajax nog gewoon als topclub ziet.
Wat een onzin, als je als man een bevalling kan vermijden moet je dat altijd doen, al is Ajax kijken momenteel ook zware bevalling.quote:Op maandag 9 december 2024 08:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, toch?
Vermoeiende act. Niet eens bij de geboorte van je kind zijn, de betrokken trainer acteren en het zo hoog in je bol hebben om te denken dat iemand anders het niet even een paar dagen over kan nemen.
Ik heb hem nog zien voetballenquote:
ja kan me dat wel voorstellen. Maar op een gegeven moment is het wel klaar als je week in week uit onzin loopt te verkopen.quote:Op maandag 9 december 2024 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem nog zien voetballen, dat scheelt denk ik wel, heb ik ook met Van Basten die vaak zo uit de hoek komt dat je hem er wel weer in terug wil trappen, maar omdat hij het is denk je weer aan het plezier dat hij ons heeft gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |