Het zou me niets verbazen als Slot dezelfde keuze zou maken. Trainers zijn gekke mensen.quote:Op zondag 8 december 2024 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het is een baan waarin je miljoenen verdient, dus ik zou het ook niet gekscherend wegzetten als ‘balletje trap’. Maar zelfs dan zegt het veel over je karakter als je triomfantelijk verklaart de geboorte van je kind te missen.
Goede trainer, maar wel een workaholic.
Dat is hem zelf op zich al aardig gelukt.quote:Op zondag 8 december 2024 19:35 schreef ISVV het volgende:
Vooral treurig dat je met Wappie Wout (die het overigens niet slecht doet) je eigen jeugdproduct, dat je voor tig miljoen teruggehaald hebt van Leipzig, de nek omdraait.
Gelukkig wil hij bijtekenenquote:Op zondag 8 december 2024 21:14 schreef XDo het volgende:
[..]
Nee. Concurrentie is daar beter
Berghius mag wieberen.
quote:Op maandag 9 december 2024 00:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Slot dezelfde keuze zou maken. Trainers zijn gekke mensen.
Tja, meer kinderen dan schalen.quote:Op maandag 9 december 2024 03:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Arend heeft zijn prioriteiten op orde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens heeft Arend het niet nodig om zich beter voor te doen dan ‘ie is.
Kruidvat heeft zowel een fotoprint service als glijmiddel in de handel dan hoef je 'm er niet iedere keer uit te slingeren als Slot er bij de haren bij getrokken wordt.quote:Op maandag 9 december 2024 03:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij niet eigenlijk. Zijn devotie aan zijn familie heeft hem nog redelijk lang in Nederland gehouden. Bovendien is ie slim genoeg om te beseffen dat dit soort acties/uitspraken eerder tegen je gaan werken dan sympathie geven. Dat maakt hem ook anders dan anderenquote:Op maandag 9 december 2024 00:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Slot dezelfde keuze zou maken. Trainers zijn gekke mensen.
Ja, toch?quote:
Hij laat zijn familie naar de club komen inderdaad. De vrouw van Farioli kan ook gewoon op de Toekomst bevallen.quote:Op maandag 9 december 2024 03:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellicht dat de nieuwbakken directeur met het dossier voeding iets kan met de aanzienlijke nutriënten in de placenta.quote:Op maandag 9 december 2024 08:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij laat zijn familie naar de club komen inderdaad. De vrouw van Farioli kan ook gewoon op de Toekomst bevallen.
Wel super aandoenlijk dat alle Feyenoorders schijnbaar zo ontzettend fan zijn (en blijven) van oh Arne dat ze hem zelfs 6 maanden na dato nog komen verdedigen in het Ajax topic.quote:Op maandag 9 december 2024 03:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh Arne.quote:Op maandag 9 december 2024 10:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel super aandoenlijk dat alle Feyenoorders schijnbaar zo ontzettend fan zijn (en blijven) van oh Arne dat ze hem zelfs 6 maanden na dato nog komen verdedigen in het Ajax topic.
Oh Arne.quote:Op maandag 9 december 2024 10:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel super aandoenlijk dat alle Feyenoorders schijnbaar zo ontzettend fan zijn (en blijven) van oh Arne dat ze hem zelfs 6 maanden na dato nog komen verdedigen in het Ajax topic.
Ajax heeft eigenlijk gewoon een top 1ste seizoenshelft gehad. In de EL gewoon ontzettend goed gedaan en in de Eredivisie ook (bijna te goed als je de xG ernaast legt).quote:Op maandag 9 december 2024 11:14 schreef Black-Death het volgende:
Nou ja deze nederlaag dit weekend zag iedereen natuurlijk wel aankomen.
Hopelijk komt er in de winterstop wat bij. Liefst geen huur, daar kun je niet op bouwen en die spelen vooral voor de eigen bv.
Inderdaad, het spel is niet al te best maar de resultaten zijn beter dan ik had verwacht.quote:Op maandag 9 december 2024 11:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ajax heeft eigenlijk gewoon een top 1ste seizoenshelft gehad. In de EL gewoon ontzettend goed gedaan en in de Eredivisie ook (bijna te goed als je de xG ernaast legt).
Ja, het was niet best nee. Klaassen werd veel overgeslagen en over Akpom ga ik niet eens beginnen.quote:Op zondag 8 december 2024 19:12 schreef Scorpie het volgende:
Vandaag volledig afgetroefd op elk vlak door AZ.
Plek 2 t/m 4 lijkt me te hoog gegrepen met deze huidige vorm.
Een ware pogrom in Alkmaar.quote:Op maandag 9 december 2024 13:15 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Ik verwacht een breed gedragen onderzoek naar doelgroep hooligans om hun normen en waarden vast te leggen.quote:Op maandag 9 december 2024 13:15 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Deuger, wegkijker!quote:Op maandag 9 december 2024 13:33 schreef Houniet het volgende:
De titel is misleidend, maak er dan van: "Relschoppers slopen café in Alkmaar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |