Ja want 5 voorrondes of niet.quote:Op zondag 8 december 2024 16:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben 10 potjes meer in de benen dan de rest, en de 2e keus blijft matig op dit moment
Proud!quote:Op zondag 8 december 2024 16:48 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon prima reactie van Farioli, dat gezuig van Kraay ook
Die jongens zijn gewoon niet fris en dan zijn dit hele lastige potjes.
minder slecht dat was het verschil.quote:Op zondag 8 december 2024 16:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
AZ speelde vandaag dan ook niet goed
Yup, het is in de breedte niet voldoende en dat weten we eigenlijk al sinds de zomer.quote:Op zondag 8 december 2024 16:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
minder slecht dat was het verschil.
Maargoed je kan hier verliezen. Op de manier waarop ook niet verrassend gezien je 0 backups hebt en 1 of 2 basisspelers ook wel zou willen wisselen.
Dat doen ze praktisch het hele seizoen al niet. Behalve in Europa en tegen Heerenveen.quote:Op zondag 8 december 2024 16:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
AZ speelde vandaag dan ook niet goed
Dan heeft dat steeds wisselen ook weinig zin!quote:
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 8 december 2024 17:25 schreef tong80 het volgende:
Ajax-trainer Francesco Farioli ‘trots’ ondanks nederlaag in Alkmaar:
[ afbeelding ]
Ajax onwaardig.quote:
Mist de geboorte van zijn kind maar de jongens hebben hem nodigquote:Op zondag 8 december 2024 16:45 schreef Caland het volgende:
De Italiaanse demagoog is trots op zijn ploeg
Nou, dan zal de Engelse competitie ook niet voor ze aankloppen als dit al te zwaar isquote:Op zondag 8 december 2024 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als we Farioli moeten geloven is het allemaal te zwaar voor de jongens. Onder Ten Hag speelde vrijwel zelfde basiselftal gewoon twee keer per week. Dus ik mag hopen dat na de winterstop hij toch echt naar een vaste elftal toe gaat werken.
Je ziet vandaag ook wel dat de verdediging op zich aardig staat, opbouw gaat oké. Maar de fase daarna richting aanval is gewoon rampzalig. Het houdt wel op als de bal richting middencirkel gaat. Met Hout Weghorst ga je ook voetballend niet erop vooruit. Hij kan geen bal aannemen, geen bal vasthouden, geen acties maken. Kortom niets. Je hebt werkelijk niets aan hem als je niet rond het zestien van de tegenstander speelt. Brobbey moet dus altijd starten.
Voorin mis je verder heel veel diepgang als je niet start met Godts en Traore. Dat is gewoon treurig om te zien. Berghuis heeft geen snelheid en Akpom is gewoon een centrumspits en geen vleugelspeler. Rasmussen kan er helemaal niets van.
Een van de meest bijzondere dingen in je leven ga je overslaan want je wil liever een paar mannen een balletje zien trappenquote:Op zondag 8 december 2024 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mist de geboorte van zijn kind maar de jongens hebben hem nodig
Stukje geestesziek
Mijn gedachte. Stoer doenerij. Schip ging bij EK-88 even naar huis voor geboorte. Michels vond dat belachelijk. ook zo'n sneuneus. Gerry Mühren miste het WK-74 omdat z'n vrouw op punt bevallen stond. Dat is weer het andere uiterste.quote:Op zondag 8 december 2024 17:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een van de meest bijzondere dingen in je leven ga je overslaan want je wil liever een paar mannen een balletje zien trappen![]()
Wat een hals.
Een paar matige spelers een balletje zien trappen boven een geboorte stellen is gewoon echt heel triest. Alsof een ander het niet even over kan nemenquote:Op zondag 8 december 2024 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn gedachte. Stoer doenerij. Schip ging bij EK-88 even naar huis voor geboorte. Michels vond dat belachelijk. ook zo'n sneuneus. Gerry Mühren miste het WK-74 omdat z'n vrouw op punt bevallen stond. Dat is weer het andere uiterste.
Bedoel ik. Gevalletje Gordon op voetbalschoenen.quote:Op zondag 8 december 2024 17:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een paar matige spelers een balletje zien trappen boven een geboorte stellen is gewoon echt heel triest. Alsof een ander het niet even over kan nemen![]()
De ‘zie mij eens even betrokken zijn’ trainer..
Nou ja, het is een baan waarin je miljoenen verdient, dus ik zou het ook niet gekscherend wegzetten als ‘balletje trap’. Maar zelfs dan zegt het veel over je karakter als je triomfantelijk verklaart de geboorte van je kind te missen.quote:Op zondag 8 december 2024 17:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een van de meest bijzondere dingen in je leven ga je overslaan want je wil liever een paar mannen een balletje zien trappen![]()
Wat een hals.
Een 12.15 uur uitwedstrijd tegen Sparta vlak voor de winterstop met Steijn als trainer is natuurlijk ook nog wel het ideale scenario voor een bananenschil-wedstrijdquote:Op zondag 8 december 2024 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Na Lazio ziet het programma er tot half januari wel aardig uit.
Wellicht kan hij er een epistel over schrijven op instagramquote:Op zondag 8 december 2024 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het is een baan waarin je miljoenen verdient, dus ik zou het ook niet gekscherend wegzetten als ‘balletje trap’. Maar zelfs dan zegt het veel over je karakter als je triomfantelijk verklaart de geboorte van je kind te missen.
Goede trainer, maar wel een workaholic.
geestesziek nog wel.quote:Op zondag 8 december 2024 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mist de geboorte van zijn kind maar de jongens hebben hem nodig
Stukje geestesziek
Ja zal je zien dat het dan wel loopt. Maar alsnog zie ik wel 6 punten erbij komen in de komende 2 potjesquote:Op zondag 8 december 2024 18:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een 12.15 uur uitwedstrijd tegen Sparta vlak voor de winterstop met Steijn als trainer is natuurlijk ook nog wel het ideale scenario voor een bananenschil-wedstrijd
Branco was de beste op het middenveld.quote:Op zondag 8 december 2024 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Maar je mist gewoon een goede backup op linksvoor en een goede rechtsbuiten. Dan kun je al zoveel makkelijker voetballen. En Branco is ook 3 slagen minder dan Henderson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |