dit idd. Laat die na dit seizoen lekker gaan, maar zal wel kunnen en gaan bijtekenenquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Berghuisje heeft gisteren letterlijk niets goed gedaan, zet geen druk, aan de bal zwak met een hoop fantasieballen. Waardeloze speler inmiddels en een van de belangrijkste redenen dat het middenveld geheel niet functioneerde.
Hij is beter in het zestien ja, maar daar moet je dan wel eerst komen. Tegen PEC en RKC lukt dat nog wel, maar je zag tegen AZ hoe moeilijk het wordt om de bal voorin te houden aangezien Weghorst alles van zn voet af laat springen. Dat is echt heel erg treurig. Doet me denken aan Sam Lammers van Twente.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind hem echter wel “slimmer” in zijn manier van voetballen dan Brobbey.
Luuk de Jong kan dat ook niet. Toch bij Barcelona en onder Bosz gevoetbald.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met Weghorst ga je in deze potten echt niets bereiken hoor. Die houdt geen balletje vast en kan vooral niet druk zetten.
Maar met Brobbey speelt het team gewoon beter, leuk dat Weghorst meer doelpunten zal maken, maar het gaat erom hoeveel doelpunten Ajax maakt, niet enkel de spits.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:58 schreef Solispolar het volgende:
Ajax moet gewoon met Weghorst in de spits spelen. Nare jongen, ook geen bijzondere voetballer, maar wel je beste doelpuntenmaker. Als je dan 50 miljoen afschrijft op Brobbey dan kun je er nog wat van zeggen, maar dat lijkt me ook niet het geval. Die jongen is ook alweer bijna 23 en laat werkelijk 0,0 ontwikkeling zien.
Ik vind Brobbey ook helemaal geen spits. Maar om heel eerlijk te zijn: ik zou bij god niet weten waar ik hem op op zou stellen. Het is alleen maar domme kracht bij die jongen.
Mee voetballend vind ik 'm goed ja. Je zag ook wel een aantal aanvallen waarbij hij een zeer nuttig tussenstation is. Ik zie hem liever dan Weghorst in dit systeem.quote:
Luuk de Jong en Wout Weghorst zijn toch wel andere categorie spelers, qua niveau...quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Luuk de Jong kan dat ook niet. Toch bij Barcelona en onder Bosz gevoetbald.
Zolang Weghorst doelpunten maakt zoals de 2-2 tegen Argentinie mag hij basis van mij en Brobbey wat minuutjes maken
Dit, Weghorst is gewoon prima om vanaf minuut 70 in te brengen en als plan B te figureren. Je hoopt alleen dat Brobbey eens de geest krijgt qua scorend vermogen, maar om eerlijk te zijn mag je daar onderhand wel de conclusie aan gaan verbinden dat het toch allemaal net niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met Weghorst ga je in deze potten echt niets bereiken hoor. Die houdt geen balletje vast en kan vooral niet druk zetten.
Almere-thuis moet nog wel lukken, maar in de grotere wedstrijden komt hij doorgaans wel tekort ja.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, Weghorst is gewoon prima om vanaf minuut 70 in te brengen en als plan B te figureren. Je hoopt alleen dat Brobbey eens de geest krijgt qua scorend vermogen, maar om eerlijk te zijn mag je daar onderhand wel de conclusie aan gaan verbinden dat het toch allemaal net niet goed genoeg is.
Ik krijg steeds meer de indruk dat Brobbey gewoon echt moker dom is. Niet alleen het missen van voetbal intelligentie, maar gewoon echt tyfus dom.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind hem echter wel “slimmer” in zijn manier van voetballen dan Brobbey.
Als je scoort op het grootste niveau dan mag ik hopen dat je dan wel basis staat tegenover een spits die niet kan scoren in de mickey mouse league en nooit fit isquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:20 schreef VoMy het volgende:
Je voorbeelden zijn perfect om te argumenteren voor een rol op de bank voor Wout.
Denk dat de meeste voetballers niet goed zijn in statistiek.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:02 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
En verteld dat Farioli en zijn mannen hem van alles moesten uitleggen over statistieken omdat die er geen reet van snapte.
Joh.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:02 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de indruk dat Brobbey gewoon echt moker dom is. Niet alleen het missen van voetbal intelligentie, maar gewoon echt tyfus dom.
Gohquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:02 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer de indruk dat Brobbey gewoon echt moker dom is.
Tegen AZ ook al zo.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Berghuisje heeft gisteren letterlijk niets goed gedaan, zet geen druk, aan de bal zwak met een hoop fantasieballen. Waardeloze speler inmiddels en een van de belangrijkste redenen dat het middenveld geheel niet functioneerde.
Kan je nagaan hoe slecht het zou zijn geweest als ze niet gerouleerd hadden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien moeten ze wat meer rouleren?
Er is een vrij dun lijntje tussen een bevlogen trainer en iemand die alle contact met de realiteit kwijt is. En Farioli dreigt die lijn inderdaad steeds vaker te passeren. Al te beginnen bij het missen van de geboorte van je kind. Dat zegt ook wel wat over je als mens.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:35 schreef Scorpie het volgende:
Ravioli begint zich ook steeds meer als een clowntje te gedragen he. Hij mag best wat realistischer zijn over de wedstrijd van gisteren.
Ik heb niets gemist lees ik overal.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:35 schreef Scorpie het volgende:
Ravioli begint zich ook steeds meer als een clowntje te gedragen he. Hij mag best wat realistischer zijn over de wedstrijd van gisteren.
hij wisselt teveelquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er is een vrij dun lijntje tussen een bevlogen trainer en iemand die alle contact met de realiteit kwijt is. En Farioli dreigt die lijn inderdaad steeds vaker te passeren. Al te beginnen bij het missen van de geboorte van je kind. Dat zegt ook wel wat over je als mens.
het on ajaxquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb niets gemist lees ik overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |