Hier wordt even een conclusie getrokkenquote:Op zondag 8 december 2024 14:28 schreef ashardalan het volgende:
Toch mooi om te zien dat Pasveer gewoon voor zijn homoseksualiteit uit komt
Ik ben tegen homofobie.quote:Op zondag 8 december 2024 14:28 schreef ashardalan het volgende:
Toch mooi om te zien dat Pasveer gewoon voor zijn homoseksualiteit uit komt
Hey, meer voetballers zouden zo dapper moeten zijn... Manbuns geven heel duidelijk aan dat je homo bent, niets mis mee.quote:
Het lijkt me bij hem eerder een midlifecrisis.quote:Op zondag 8 december 2024 14:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hey, meer voetballers zouden zo dapper moeten zijn... Manbuns geven heel duidelijk aan dat je homo bent, niets mis mee.
Deed Albert Mol in z'n midlife ook niet eindelijk erkennen dat hij homo was?quote:Op zondag 8 december 2024 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me bij hem eerder een midlifecrisis.
Heeft de proleet M Verstappen alweer ruzie gemaakt met iemand?quote:Op zondag 8 december 2024 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Terug uit het koude bad dat F1 heet.
Op 52-jarige leeftijd inderdaad. Wel een andere tijd natuurlijk.quote:Op zondag 8 december 2024 14:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Deed Albert Mol in z'n midlife ook niet eindelijk erkennen dat hij homo was?
Iemand van de baan gekegeld in bocht 1.quote:Op zondag 8 december 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft de proleet M Verstappen alweer ruzie gemaakt met iemand?
quote:Op zondag 8 december 2024 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iemand van de baan gekegeld in bocht 1.
Kreeg 10s straf, en nu is het halve topic boos. (Want altijd tegen Max ofzo)
Wekelijks uitblinker zelfs op linksbuiten, maar dit geheel terzijde uiteraard.quote:Op zondag 8 december 2024 14:38 schreef RipCity het volgende:
Jade Anna zit straks bij hoffenheim of Bochum op de tribune zo matig is die Taylor
Is toch al kampioen. Waar kan een mens zich druk omquote:Op zondag 8 december 2024 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iemand van de baan gekegeld in bocht 1.
Kreeg 10s straf, en nu is het halve topic boos. (Want altijd tegen Max ofzo)
Graag ontopic.quote:Op zondag 8 december 2024 14:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is toch al kampioen. Waar kan een mens zich druk om
maken zeg.
Uhm, doen we hier ook... PSV gaat het echt niet meer weggeven dit seizoen, toch maken we ons er met z'n allen druk om.quote:Op zondag 8 december 2024 14:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is toch al kampioen. Waar kan een mens zich druk om
maken zeg.
Dani de Wit kan niet mee bij Bochum las ik. Vind ik nou echt zo'n speler die naar FC Utrecht gaatquote:Op zondag 8 december 2024 14:38 schreef RipCity het volgende:
Jade Anna zit straks bij hoffenheim of Bochum op de tribune zo matig is die Taylor
Mwoah... Voetbal wereld, is een stukje jonger, dit, datquote:Op zondag 8 december 2024 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op 52-jarige leeftijd inderdaad. Wel een andere tijd natuurlijk.
Hebben ze zelfs een oorlog om gevoerdquote:Op zondag 8 december 2024 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een hoop gedoe voor een vrouw zonder tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |