Dacht het niet. Is weer typischquote:Op zondag 8 december 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is waar we het allemaal wel over eens kunnen zijn
Pasport check started.quote:Op zondag 8 december 2024 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Piastri mag daar ook wel een strafje.
Place your bets.quote:
Hij wacht op de miljoenen afkoopsom om in de ALMS of INDY een stoeltje te kopenquote:Op zondag 8 december 2024 14:10 schreef SiGNe het volgende:
Als Perez nu nog niet aangeeft dat die gaat stoppen bij Red Bull dan moet ie eens naar aan psychiater.
ja laten we er een interpretatie spel van maken deze sportquote:Op zondag 8 december 2024 14:07 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen zat er als inhalende partij imho ver genoeg naast om de bocht te claimen. Voorwiel naast spiegel.
Dan zal Verstappen wel een straf krijgen.quote:Op zondag 8 december 2024 14:07 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen zat er als inhalende partij imho ver genoeg naast om de bocht te claimen. Voorwiel naast spiegel.
rienavapluquote:
Als ze Max kunnen naaienquote:
Nah, ik denk dat Max hier wel fout zat.quote:Op zondag 8 december 2024 14:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Apart voor een startincident, da's meestal no further investigation
Paspoort checkquote:Op zondag 8 december 2024 14:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Op Colapinto, lijkt me vrij duidelijk.quote:Op zondag 8 december 2024 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Piastri mag daar ook wel een strafje.
Alleen bij Lewis of landgenoten van Lewisquote:Op zondag 8 december 2024 14:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |