SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ze zitten nog allemaal in het vorige topicquote:
Nee hoor. Dingen te doenquote:Op zondag 8 december 2024 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze zitten nog allemaal in het vorige topic
quote:Op zondag 8 december 2024 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, je weet gewoon nog niet dat je zwanger bent...
Goated wish man. Dankjewel. Waardeer ik zeker. Ingelijks.quote:Op zondag 8 december 2024 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn kerstwens is dat niemand van jullie ongewenst forever alone is.
awwwwwwwwwwquote:Op zondag 8 december 2024 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
ambitieuze kerstwensquote:Op zondag 8 december 2024 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die kans is uitgeslotenquote:Op zondag 8 december 2024 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, je weet gewoon nog niet dat je zwanger bent...
Komt uit een goed hart, moet je maar denkenquote:
quote:Op zondag 8 december 2024 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft Ballie een vriend? Wat lees ik nu.
absoluutquote:Op zondag 8 december 2024 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt uit een goed hart, moet je maar denken
Misschien als je hem 18 keer de grond in laat crashen dat er dan een spontaan wormgat ontstaat.quote:Op zondag 8 december 2024 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Begonnen aan wat terreinaanpassingen, zodat het niet allemaal vlak is. Om er vervolgens een mine train achtbaan doorheen te maken. Ik had al een stukje layout gemaakt van de achtbaan en ging dat stuk testen, maar er zit totaal geen snelheid in.
Zie je open deur: Intrappen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je moe bent: slapen
Heb je honger: eten.
Heb je dorst: drinken
Ons ook niets vertellen.quote:Op zondag 8 december 2024 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft Ballie een vriend? Wat lees ik nu.
Dacht eerst van tsjah maar hij is best leuk!quote:Op zondag 8 december 2024 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
FB / Leuke (matige) grap op een rommelmarkt, de song!
Nu danny steenrijk worden, iedereen weer janken over copyright en zoquote:Op zondag 8 december 2024 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht eerst van tsjah maar hij is best leuk!
weinig dood en verderfquote:Op zondag 8 december 2024 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast een teaser van de nieuwe achtbaan die ik aan het bouwen ben.
Hier is het zonnigquote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef LTVDK het volgende:
De zeikerige miezer viel gelukkig mee met lopen
Hier gewoon egaal grijsquote:
Euthanasia Coaster 3quote:Op zondag 8 december 2024 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast een teaser van de nieuwe achtbaan die ik aan het bouwen ben.
Hier geen wolkjes, ik zit nu op de bank en word half verblind door de zonquote:Op zondag 8 december 2024 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
hier ook.
maar er hangen wat wolkjes voor
Met welke snelheid wordt het karretje hier gelanceerd dan dat die flauwe bochtjes voldoende zijn?quote:
Saaiquote:
hij is zo saai, dat je je letterlijk doodverveeltquote:Op zondag 8 december 2024 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met welke snelheid wordt het karretje hier gelanceerd dan dat die flauwe bochtjes voldoende zijn?
Mach 6quote:Op zondag 8 december 2024 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met welke snelheid wordt het karretje hier gelanceerd dan dat die flauwe bochtjes voldoende zijn?
Ohhh dat klinkt logischquote:Op zondag 8 december 2024 14:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is zo saai, dat je je letterlijk doodverveelt
Is dat een scheerapparaat?quote:
quote:Op zondag 8 december 2024 14:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is zo saai, dat je je letterlijk doodverveelt
quote:
quote:
quote:Mach 6. Dat komt neer op circa 6900 kilometer per uur
Zo snel dat de haren door de voorbijrazende lucht uit je gezicht getrokken worden. Dus meer een epilady eigenlijk.quote:
Mach 6 beauty behandelingen: ontharing en rimpels straktrekken* tijdens een ontspannen ritjequote:Op zondag 8 december 2024 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo snel dat de haren door de voorbijrazende lucht uit je gezicht getrokken worden. Dus meer een epilady eigenlijk.
Bedoel via de speaker.quote:Op zondag 8 december 2024 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe zou je zachtop moeten bellen eigenlijk?
Van dat hijgerige schreeuwfluisterenquote:Op zondag 8 december 2024 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe zou je zachtop moeten bellen eigenlijk?
Gewoon gezellig mee gaan pratenquote:
Gewoon Drents gaan praten danquote:Op zondag 8 december 2024 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik versta dat niet want is geen Nederlands.
Dan zal het gelukkig zo wel opgelost zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 15:11 schreef Flory- het volgende:
Dodelijke explosie in Den Haag mogelijk gevolg van misdrijf, groot opsporingsteam op zaak gezet
Ik zie dat ze toch Los hebben ingeschakeld
De oplospedrosaquote:Op zondag 8 december 2024 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal het gelukkig zo wel opgelost zijn.
Hebben ze mijn advies opgevolgd. Moest er voor mijn werk zijn en heb ze verwezen naar de KSC en de twee experts die hier posten.quote:Op zondag 8 december 2024 15:11 schreef Flory- het volgende:
Dodelijke explosie in Den Haag mogelijk gevolg van misdrijf, groot opsporingsteam op zaak gezet
Hehe werd tijd. Nou ja het is natuurlijk ook anderhalve dag rijden met de ossenkar vanuit Twente.quote:Op zondag 8 december 2024 15:11 schreef Flory- het volgende:
'Kom los het op met Lospedrosa'quote:
die challenge is ook gewoon onzinnigquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:51 schreef Nattekat het volgende:
AH heeft wel echt de Wham challenge verpest dit jaar
sorryquote:Op zondag 8 december 2024 15:00 schreef Ama het volgende:
Jezus iemand zit te klieren met het klepje van de prullenbak en iemand anders is hardop aan het bellen. #OVirritaties
Ben er toch even heengereden.quote:Op zondag 8 december 2024 15:11 schreef Flory- het volgende:
Als ik me dan nooit meer hoef te scheren.quote:Op zondag 8 december 2024 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo snel dat de haren door de voorbijrazende lucht uit je gezicht getrokken worden. Dus meer een epilady eigenlijk.
alle vrouwen hun benen in de lucht...quote:Op zondag 8 december 2024 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik me dan nooit meer hoef te scheren.
Jij bent onzinnigquote:Op zondag 8 december 2024 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
die challenge is ook gewoon onzinnig
Ja die hadden iets over vlinders gezegdquote:Op zondag 8 december 2024 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Aanslag op Disney winkel Helmond
Ik zat er net naar te kijken, deze dag pakken ze die mensen niet meer af.quote:Op zondag 8 december 2024 16:29 schreef bitterbal het volgende:
zouden die juichende syriers in utrecht nu terug nar syrie gaan?
Denk dat minister Faber dit wel gaat regelenquote:Op zondag 8 december 2024 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 8 december 2024 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Niet zo koud ook.quote:Op zondag 8 december 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet wel toch. Zal nu een prachtig land worden
Ga je nu grondstoffen delven?quote:
die smileyquote:Op zondag 8 december 2024 16:35 schreef UitStraling het volgende:
Maar nu gaan de aanhangers van Assad weer aankloppen in Ter Apel [ link | afbeelding ]
Een mijn in je kiesquote:
Heb je je tandvlees lekgeprikt?quote:Op zondag 8 december 2024 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ik te grof ben geweest met een tandenstoker
Grenzen zijn nu toch dicht. Dus die komen er niet meer in.quote:Op zondag 8 december 2024 16:35 schreef UitStraling het volgende:
Maar nu gaan de aanhangers van Assad weer aankloppen in Ter Apel [ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 8 december 2024 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het. begon gisteren pijn te doen en nu erger. Kan niet meer kauwen aan die kant
neequote:Op zondag 8 december 2024 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Komende dagen maar even niet eten danquote:Op zondag 8 december 2024 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En zie rode plek, lijkt open te zijn
Volgens mij hadden ze al 10 man Marechaussee vrij weten te spelen voor de ouderwetse grensbewaking.quote:Op zondag 8 december 2024 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grenzen zijn nu toch dicht. Dus die komen er niet meer in.
quote:Op zondag 8 december 2024 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komende dagen maar even niet eten dan
Straks komt er sushi in dat gat en krijg je de gevreesde Aziatische rijstontsteking in je mond.quote:
Dat ken ik niet? Wat is datquote:Op zondag 8 december 2024 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks komt er sushi in dat gat en krijg je de gevreesde Aziatische rijstontsteking in je mond.
Dan verander je zelf in sushiquote:
Ja dan krijg je een soort geelgroene abcessen op je kaak net boven je tanden, net stinkende pingpongballetjes.quote:
Verander denk ik liever in sushiquote:Op zondag 8 december 2024 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan krijg je een soort geelgroene abcessen op je kaak net boven je tanden, net stinkende pingpongballetjes.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 december 2024 16:55 schreef Karzai het volgende:
tis alweer donker, ga zo ff naar moeke die is inmiddels 70 geworden, boekje bosje bloemen mee en ik had dat zeep pakket voor haar gehaald
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 december 2024 16:55 schreef Karzai het volgende:
tis alweer donker, ga zo ff naar moeke die is inmiddels 70 geworden, boekje bosje bloemen mee en ik had dat zeep pakket voor haar gehaald
Benieuwd welke grondstoffen ze heeft.quote:
Ik geef 2 stenen 2 bos en een schaapquote:Op zondag 8 december 2024 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd welke grondstoffen ze heeft.
Dit is onzin. Genoemd onderzoek door wijkagent Jan Lospedrosa is allang klaar.quote:Op zondag 8 december 2024 16:50 schreef UitStraling het volgende:
"Er zijn kleine aanwijzingen dat er misschien, heel misschien, bijna ondenkbaar maar toch, bijwijlen mogelijk indicaties die duiden op een misdrijf zegt minister van Weel. De politie heeft een meteoriet, ontplofte autoband, Maccabi Haifa en een neergestorte ufo al kunnen uitsluiten. Het intensive onderzoek door wijkagent Jan L. gaat echter verder, hij heeft al een doosje lucifers gevonden"
"Benjamin Netanyahu blijft voorlopig hoofdverdachte"
Salpiconium.quote:Op zondag 8 december 2024 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd welke grondstoffen ze heeft.
Ik geef 1 tarwe terug.quote:Op zondag 8 december 2024 17:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik geef 2 stenen 2 bos en een schaap
Is er een meet?quote:Op zondag 8 december 2024 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik blijf toch langer hangen in Utrecht dan ik eerst dacht. Best gezellig met o.a. @:Qwarqtaartje
Die indruk dringt zich wel vrij nadrukkelijk op jaquote:
40+ doet een stadswandeling in Uutje, lees ik.quote:Op zondag 8 december 2024 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die indruk dringt zich wel vrij nadrukkelijk op ja
Aha.quote:Op zondag 8 december 2024 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
40+ doet een stadswandeling in Uutje, lees ik.
Misschien noemt hij zich daar ook gewoon kwarkiequote:Op zondag 8 december 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aha.
Nou ja, so long for "ik ben zo aan mijn anonimiteit gehecht" @:qwarqtaartje dan
En draagt hij een bivakmuts gebreid in pennen 20 om nog door een rietje te kunnen drinken. Plausibelquote:Op zondag 8 december 2024 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien noemt hij zich daar ook gewoon kwarkie
Hij heeft gewoon een zwart balkje voor zijn ogen.quote:Op zondag 8 december 2024 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En draagt hij een bivakmuts gebreid in pennen 20 om nog door een rietje te kunnen drinken. Plausibel
Blijkt het straks toch gewoon een vrouw te zijnquote:Op zondag 8 december 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aha.
Vrouw en refoquote:Op zondag 8 december 2024 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijkt het straks toch gewoon een vrouw te zijn
Kwarkie heb ik een jaar terug al gemeet op een 40+meetquote:Op zondag 8 december 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aha.
Of één van die andere dingen ertussenin of omheen.quote:Op zondag 8 december 2024 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijkt het straks toch gewoon een vrouw te zijn
Nou je het zegt al ff niet gespotquote:Op zondag 8 december 2024 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is dimmstertje trouwens? Weer met fok!vakantie?
Even checken @datismijnmeningquote:Op zondag 8 december 2024 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah was Julio de pilootquote:Op zondag 8 december 2024 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hielden ze haar voor. Maar ben bang dat ze uit het vliegtuig gegooid is halverwege.
Ja dan houdt het vrij snel op allemaal.quote:Op zondag 8 december 2024 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of ze hielden gaat voor dat ze de tango ging dansen maar zit in een afkickkliniek in Zuid-Afrika en mag geen wijn meer drinken.
Had niemand mij vorige week gemist trouwensquote:Op zondag 8 december 2024 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerste deel vond ik leuk, daarna ben ik afgehaaktquote:Op zondag 8 december 2024 18:07 schreef Ama het volgende:
Zo nog maar even een aflevering Prison Break kijken. Bijna klaar met seizoen vier.
Oh ik vind het nog steeds vermakelijk.quote:Op zondag 8 december 2024 18:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eerste deel vond ik leuk, daarna ben ik afgehaakt
Nee we wisten dat jij in Disney zat.quote:Op zondag 8 december 2024 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had niemand mij vorige week gemist trouwens
jawel hoorquote:Op zondag 8 december 2024 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jij wel.quote:Op zondag 8 december 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee we wisten dat jij in Disney zat.
Chinezen verneuken allesquote:Op zondag 8 december 2024 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Belachelijk dat China geen DQ heeft gekregen bij het shorttrack voor het neerhalen van Nederland.
quote:Op zondag 8 december 2024 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was met vakantiequote:Op zondag 8 december 2024 18:37 schreef Koen66 het volgende:
Maar CL is toch wel online geweest? Of echt radiostilte?
Niet mogelijk met 34.482 Disney reels op Insta.quote:Op zondag 8 december 2024 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik dacht gewoon dat ikop de verkeerde tijdstippen posttequote:Op zondag 8 december 2024 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je hebt toch gewoon gepost van de week?quote:
As sad as it sounds!quote:
Wie?quote:Op zondag 8 december 2024 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had me getagd geloof ik en dat heb ik gelikedquote:Op zondag 8 december 2024 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je hebt toch gewoon gepost van de week?
Was de vakantie wel leuk?
Bluswaterquote:Op zondag 8 december 2024 19:38 schreef UitStraling het volgende:
Wat er nu onder de grond zat is onbekend.
Ik meen ook posts van ke gezien te hebben afgelopen weekquote:Op zondag 8 december 2024 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je had me getagd geloof ik en dat heb ik geliked
Wat een heerlijke plek om te zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Onze grote vriend Poetin geeft hem asiel in Rusland.
Zo'n week gaat ook gewoon heel snelquote:Op zondag 8 december 2024 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik meen ook posts van ke gezien te hebben afgelopen week
Maar misschien was dat wel van de week ervoor. Dat kan mijn brein niet allemaal goed aan elkaar knopen
Heb je het leuk gehad?
Oh dan zal dat het wel zijn geweestquote:Op zondag 8 december 2024 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Maar ben al drie dagen thuis hoor dus heb vrijdag wel weer gepost.
EN VANDAAGquote:Op zondag 8 december 2024 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Maar ben al drie dagen thuis hoor dus heb vrijdag wel weer gepost.
quote:
Het zou toch niet he?quote:Op zondag 8 december 2024 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde van de lingerie en de bruidsjurken van Aliyahs Styling, heeft Los toch weer gelijk zeg.
Nee vandaag heeft ze nog niet gepostquote:
Als je lekkerbekjes nog wat flauw zijn dan moet je nog wat zout toevoegenquote:Op zondag 8 december 2024 19:59 schreef UitStraling het volgende:
Eekhoorntjesbrood (Boletus Edulis), wat vleesfond, een half glaasje wit, champignons, slagroom, verse tijm, zwarte peper, zout, tot leven gewelde gedroogde morilles en het sap ervan, een slok Noilly Prat en een laurierblaadje.
Maak dit hemelse sausje ooit lieve mensen, doe het goed met zwierige passie en menig lekkerbekje valt flauw van genot
quote:
quote:
Ik ookquote:Op zondag 8 december 2024 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
rip
Ik neem net een stukje chocolade
Ik ook, en nog een kilo of zo van de Lindt Werksverkauf.quote:
quote:Op zondag 8 december 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook, en nog een kilo of zo van de Lindt Werksverkauf.
Ohaiquote:Op zondag 8 december 2024 20:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Nee, mensen die ik op een meet tegenkom mogen weten wie ik ben. Kan zijn dat ik eerder heel voorzichtig was maar dat heb ik dan wat afgeschud.
quote:Op zondag 8 december 2024 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik meen ook posts van ke gezien te hebben afgelopen week
Maar misschien was dat wel van de week ervoor. Dat kan mijn brein niet allemaal goed aan elkaar knopen
Heb je het leuk gehad?
Ik spot een Miniemquote:
Oh dan verdwaalt ie toevallig net nu hierquote:
Je mis HHBquote:
Of niet verdwaald, hij komt gewoon stiekem even binnen geredenquote:Op zondag 8 december 2024 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan verdwaalt ie toevallig net nu hier
Ja helaas, gelukkig is het volgende week pas finale. Ik denk wel dat Anne afvaltquote:
Je kan het vast wel nog terugzien ergensquote:Op zondag 8 december 2024 20:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja helaas, gelukkig is het volgende week pas finale. Ik denk wel dat Anne afvalt
quote:Op zondag 8 december 2024 21:15 schreef mschol het volgende:
ondertussen ben ik volgens mij gewoon verkouden aan het worden ofzo
quote:
quote:
merk et morgen wel.. zal mn collega dan wel zijn geweest, die liep al een week ziek rondquote:
quote:
quote:
Nou dan zal dimmy binnenkort ook wel weer huilend ten tonele verschijnenquote:Op zondag 8 december 2024 21:20 schreef Ama het volgende:
Ik dacht dat er nooit een einde aan zou komen maar Taylor Swift haar wereldtour is nu toch echt een keer klaar.
Ze is er twee keer heen geweest.quote:Op zondag 8 december 2024 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan zal dimmy binnenkort ook wel weer huilend ten tonele verschijnen
Wat een toevalquote:
Ja okee drama is niks voor dimmy. Lekker nuchtere meid altijd.quote:
Beetje hetzelfde, lig nog steeds op de bankquote:
Dit is gewoon nog DTS, niets aan de hand.quote:Op zondag 8 december 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
Altijd als ik hier ineens een andere user zie dan denk ik dat ik per ongeluk in de verkeerde SC post.
Nu is het niet altijd erg als er een keertje iemand hoi komt zeggen natuurlijk.
Is het soms wel erg?quote:Op zondag 8 december 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
Altijd als ik hier ineens een andere user zie dan denk ik dat ik per ongeluk in de verkeerde SC post.
Nu is het niet altijd erg als er een keertje iemand hoi komt zeggen natuurlijk.
Tegen wie kom je hoi zeggen?quote:
Wel wat verbeterd ten opzichte van toen?quote:Op zondag 8 december 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde, lig nog steeds op de bank
Hoe is het met jou?
Oh gifje werkt nietquote:Op zondag 8 december 2024 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee drama is niks voor dimmy. Lekker nuchtere meid altijd.
Uhm, wanneer was toen?quote:Op zondag 8 december 2024 21:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel wat verbeterd ten opzichte van toen?
Tegenwoordig in t buitenland te vinden
Ja kut, ik ga weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Beter gebruik je "sup!", voor de zekerheidquote:
De laatste x dat ik je sprakquote:Op zondag 8 december 2024 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm, wanneer was toen?
Echt?welk buitenland
Ik weet niet meer wanneer dat ongeveer wasquote:
Hoiquote:
Halloquote:
Op een laag pitje.quote:Op zondag 8 december 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hoe staat het met je drukke sociale leven?
Juni 2023 zie ik.quote:Op zondag 8 december 2024 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer dat ongeveer was
Maar beter dan een jaar geleden, en slechter dan augustus?
*triggert*quote:Op zondag 8 december 2024 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beter gebruik je "sup!", voor de zekerheid
Ohquote:
Sipquote:
Ja dat was mijn volgende iddquote:
afkorting voor de 7e (9) maand.quote:Op zondag 8 december 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
Hebben we alleen nog sep, maar dat is niks
Jongensnaamquote:Op zondag 8 december 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
Hebben we alleen nog sep, maar dat is niks
Had ook Seppe kunnen zeggen, tegenwoordig ook bekend als Breda International Airportquote:Op zondag 8 december 2024 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
afkorting voor de 7e (9) maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |