SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ze zitten nog allemaal in het vorige topicquote:
Nee hoor. Dingen te doenquote:Op zondag 8 december 2024 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze zitten nog allemaal in het vorige topic
quote:Op zondag 8 december 2024 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, je weet gewoon nog niet dat je zwanger bent...
Goated wish man. Dankjewel. Waardeer ik zeker. Ingelijks.quote:Op zondag 8 december 2024 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn kerstwens is dat niemand van jullie ongewenst forever alone is.
awwwwwwwwwwquote:Op zondag 8 december 2024 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
ambitieuze kerstwensquote:Op zondag 8 december 2024 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die kans is uitgeslotenquote:Op zondag 8 december 2024 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, je weet gewoon nog niet dat je zwanger bent...
Komt uit een goed hart, moet je maar denkenquote:
quote:Op zondag 8 december 2024 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft Ballie een vriend? Wat lees ik nu.
absoluutquote:Op zondag 8 december 2024 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt uit een goed hart, moet je maar denken
Misschien als je hem 18 keer de grond in laat crashen dat er dan een spontaan wormgat ontstaat.quote:Op zondag 8 december 2024 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Begonnen aan wat terreinaanpassingen, zodat het niet allemaal vlak is. Om er vervolgens een mine train achtbaan doorheen te maken. Ik had al een stukje layout gemaakt van de achtbaan en ging dat stuk testen, maar er zit totaal geen snelheid in.
Zie je open deur: Intrappen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je moe bent: slapen
Heb je honger: eten.
Heb je dorst: drinken
Ons ook niets vertellen.quote:Op zondag 8 december 2024 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft Ballie een vriend? Wat lees ik nu.
Dacht eerst van tsjah maar hij is best leuk!quote:Op zondag 8 december 2024 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
FB / Leuke (matige) grap op een rommelmarkt, de song!
Nu danny steenrijk worden, iedereen weer janken over copyright en zoquote:Op zondag 8 december 2024 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht eerst van tsjah maar hij is best leuk!
weinig dood en verderfquote:Op zondag 8 december 2024 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast een teaser van de nieuwe achtbaan die ik aan het bouwen ben.
Hier is het zonnigquote:Op zondag 8 december 2024 13:43 schreef LTVDK het volgende:
De zeikerige miezer viel gelukkig mee met lopen
Hier gewoon egaal grijsquote:
Euthanasia Coaster 3quote:Op zondag 8 december 2024 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast een teaser van de nieuwe achtbaan die ik aan het bouwen ben.
Hier geen wolkjes, ik zit nu op de bank en word half verblind door de zonquote:Op zondag 8 december 2024 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
hier ook.
maar er hangen wat wolkjes voor
Met welke snelheid wordt het karretje hier gelanceerd dan dat die flauwe bochtjes voldoende zijn?quote:
Saaiquote:
hij is zo saai, dat je je letterlijk doodverveeltquote:Op zondag 8 december 2024 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met welke snelheid wordt het karretje hier gelanceerd dan dat die flauwe bochtjes voldoende zijn?
Mach 6quote:Op zondag 8 december 2024 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met welke snelheid wordt het karretje hier gelanceerd dan dat die flauwe bochtjes voldoende zijn?
Ohhh dat klinkt logischquote:Op zondag 8 december 2024 14:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is zo saai, dat je je letterlijk doodverveelt
Is dat een scheerapparaat?quote:
quote:Op zondag 8 december 2024 14:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is zo saai, dat je je letterlijk doodverveelt
quote:
quote:
quote:Mach 6. Dat komt neer op circa 6900 kilometer per uur
Zo snel dat de haren door de voorbijrazende lucht uit je gezicht getrokken worden. Dus meer een epilady eigenlijk.quote:
Mach 6 beauty behandelingen: ontharing en rimpels straktrekken* tijdens een ontspannen ritjequote:Op zondag 8 december 2024 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo snel dat de haren door de voorbijrazende lucht uit je gezicht getrokken worden. Dus meer een epilady eigenlijk.
Bedoel via de speaker.quote:Op zondag 8 december 2024 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe zou je zachtop moeten bellen eigenlijk?
Van dat hijgerige schreeuwfluisterenquote:Op zondag 8 december 2024 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe zou je zachtop moeten bellen eigenlijk?
Gewoon gezellig mee gaan pratenquote:
Gewoon Drents gaan praten danquote:Op zondag 8 december 2024 15:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik versta dat niet want is geen Nederlands.
Dan zal het gelukkig zo wel opgelost zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 15:11 schreef Flory- het volgende:
Dodelijke explosie in Den Haag mogelijk gevolg van misdrijf, groot opsporingsteam op zaak gezet
Ik zie dat ze toch Los hebben ingeschakeld
De oplospedrosaquote:Op zondag 8 december 2024 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal het gelukkig zo wel opgelost zijn.
Hebben ze mijn advies opgevolgd. Moest er voor mijn werk zijn en heb ze verwezen naar de KSC en de twee experts die hier posten.quote:Op zondag 8 december 2024 15:11 schreef Flory- het volgende:
Dodelijke explosie in Den Haag mogelijk gevolg van misdrijf, groot opsporingsteam op zaak gezet
Hehe werd tijd. Nou ja het is natuurlijk ook anderhalve dag rijden met de ossenkar vanuit Twente.quote:Op zondag 8 december 2024 15:11 schreef Flory- het volgende:
'Kom los het op met Lospedrosa'quote:
die challenge is ook gewoon onzinnigquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:51 schreef Nattekat het volgende:
AH heeft wel echt de Wham challenge verpest dit jaar
sorryquote:Op zondag 8 december 2024 15:00 schreef Ama het volgende:
Jezus iemand zit te klieren met het klepje van de prullenbak en iemand anders is hardop aan het bellen. #OVirritaties
Ben er toch even heengereden.quote:Op zondag 8 december 2024 15:11 schreef Flory- het volgende:
Als ik me dan nooit meer hoef te scheren.quote:Op zondag 8 december 2024 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo snel dat de haren door de voorbijrazende lucht uit je gezicht getrokken worden. Dus meer een epilady eigenlijk.
alle vrouwen hun benen in de lucht...quote:Op zondag 8 december 2024 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik me dan nooit meer hoef te scheren.
Jij bent onzinnigquote:Op zondag 8 december 2024 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
die challenge is ook gewoon onzinnig
Ja die hadden iets over vlinders gezegdquote:Op zondag 8 december 2024 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Aanslag op Disney winkel Helmond
Ik zat er net naar te kijken, deze dag pakken ze die mensen niet meer af.quote:Op zondag 8 december 2024 16:29 schreef bitterbal het volgende:
zouden die juichende syriers in utrecht nu terug nar syrie gaan?
Denk dat minister Faber dit wel gaat regelenquote:Op zondag 8 december 2024 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 8 december 2024 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Niet zo koud ook.quote:Op zondag 8 december 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet wel toch. Zal nu een prachtig land worden
Ga je nu grondstoffen delven?quote:
die smileyquote:Op zondag 8 december 2024 16:35 schreef UitStraling het volgende:
Maar nu gaan de aanhangers van Assad weer aankloppen in Ter Apel [ link | afbeelding ]
Een mijn in je kiesquote:
Heb je je tandvlees lekgeprikt?quote:Op zondag 8 december 2024 16:37 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ik te grof ben geweest met een tandenstoker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |