SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soep maken.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Met ballen...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Gaan jullie F1 kijken?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Lekker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoop hetquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Telefoon leegAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Maar heb nog een tablet
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Gelukkig maar
Anders kan ik niks..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Prima idee.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NothingAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
ElseAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Matters“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Metallicaquote:
Het is tijd...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
De hoogste tijd..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
OlaAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
AloAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
AboAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
AdoAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Hihi.quote:
O o den Bolk...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
2-1quote:
Gehaktdag!Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Etenstijd
Lekker ite.quote:
Wie vindt jij de leukste Chef kok?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb er geenquote:Op zondag 8 december 2024 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie vindt jij de leukste Chef kok?![]()
![]()
Man 3.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meerdere zelfs.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is nou ook niet dat ik ze stalk hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoeft ook nietquote:Op zondag 8 december 2024 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is nou ook niet dat ik ze stalk hoor.![]()
Maar je weet echt geen kok?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jamie Oliver,quote:Op zondag 8 december 2024 12:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ken een Jamie en een schreeuwlelijk en een kale gast, maar die vind ik allemaal niet leuk
Gordon Ramsey,
Herman den Blijker of Pierre W.ind.
Dat zijn er toch al een paar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zonder plaatje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja die. Ik heb geen leukstequote:Op zondag 8 december 2024 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jamie Oliver,
Gordon Ramsey,
Herman den Blijker of Pierre W.ind.
Dat zijn er toch al een paar.![]()
quote:
Is een jaar ouder. Daar heb ik al eens gerechten van gemaaktquote:
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Die komt uit Mutske haar land.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Martino.quote:Op zondag 8 december 2024 12:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken je dit ook Saar?
[ afbeelding ]Werewolf
Die meneer is laatst overleden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemiddag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog gas gegeven?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Peter Gillis is er niks bij.quote:
Mijn broertje had ooit 5 Volvo`s op het erf staan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toe maar. Van hemzelf ook?quote:Op zondag 8 december 2024 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje had ooit 5 Volvo`s op het erf staan.![]()
![]()
Zelfs een lijkwagen,die stond in de schuur.En 2 voor dagelijks gebruik.En een P1800 om mee te shinen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kost ook geen drol tegenwoordig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn broer heeft een MG in de garage staan.
Er staan 2 autos in 1 garage.Werewolf
Een MG kan ook maar beter binnen staan.quote:Op zondag 8 december 2024 12:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn broer heeft een MG in de garage staan.
Er staan 2 autos in 1 garage.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 12:45 schreef maily het volgende:
FB / Leuke (matige) grap op een rommelmarkt, de song!![]()
![]()
Idd.quote:Op zondag 8 december 2024 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een MG kan ook maar beter binnen staan.
Ik bereid me voor op heftige windstoten.Werewolf
Check ik de rukwinden wel.quote:Op zondag 8 december 2024 12:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd.
Ik bereid me voor op heftige windstoten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 12:45 schreef maily het volgende:
FB / Leuke (matige) grap op een rommelmarkt, de song!!
![]()
Eigen schuld door je spam.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of bot.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oudquote:Op zondag 8 december 2024 12:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen zonnetje onderaan? Of gebruik je de ouwe layout?![]()
Hoe gaat het met Oele?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lovely night?quote:Op zondag 8 december 2024 12:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op je naam klikken en dan op nacht...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Poeh!quote:Op zondag 8 december 2024 12:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op je naam klikken en dan op nacht...
Dankjewel![]()
![]()
Pseudomod again.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als we jou toch niet hadden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geintje natuurlijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pakketten binnenhalen?quote:Op zondag 8 december 2024 13:01 schreef maily het volgende:
[..]
Moet jij niet op het strand gaan staan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoorde dat iemand niet eens Sims 4 aan de praat krijgt
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ach, die iemandquote:Op zondag 8 december 2024 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde dat iemand niet eens Sims 4 aan de praat krijgt![]()
![]()
Ow dat,ik dacht wat anders.quote:![]()
Zo raar dat de politie daar melding van doet,er komen vast wel mensen op af lijkt me.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En jutten mag toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tuurlijk komen daar mensen op af.quote:Op zondag 8 december 2024 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ow dat,ik dacht wat anders.![]()
Zo raar dat de politie daar melding van doet,er komen vast wel mensen op af lijkt me.
En de politie wacht ze met open armen op.![]()
Het zijn niet hun pakketten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter dat het aanspoelt dan dat het in zee blijft.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die verlate leveringen voor Ameland?quote:Op zondag 8 december 2024 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
Beter dat het aanspoelt dan dat het in zee blijft.![]()
Jij snapt het.quote:![]()
Officieel niet volgens mij.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Sil is er bekend mee geworden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die wel jaquote:
Strandjutten is officieel verboden. Alles van waarde moet je aangevenTrotste mama van Ambar
En ooit schoenen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jutten om het strand op te ruimen mag dan weer welTrotste mama van Ambar
En opjutten dan?quote:Op zondag 8 december 2024 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Jutten om het strand op te ruimen mag dan weer wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sigaretten weet ik nog wel.quote:
In de jaren 90.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Containers vol.quote:Op zondag 8 december 2024 13:17 schreef 444 het volgende:
[..]
Sigaretten weet ik nog wel.
In de jaren 90.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag Jutta wel jutten?
En wat is van waarde?quote:Op zondag 8 december 2024 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Strandjutten is officieel verboden. Alles van waarde moet je aangeven“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op mijn werk werden ze toen verkocht...quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
"Hee, een waardeloos pakje coke. Ja die mag ik zo meenemen.quote:
Oh, een zeecontainer vol met Nikes, ja wie wil daar vandaag de dag nog mee rondlopen? Hoppa, mee voor de straathandel!"![]()
Alles wat niet onder het kopje milieujutten zou vallenquote:
Trotste mama van Ambar
Ja dat mag dus niet.quote:Op zondag 8 december 2024 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee, een waardeloos pakje coke. Ja die mag ik zo meenemen.
Oh, een zeecontainer vol met Nikes, ja wie wil daar vandaag de dag nog mee rondlopen? Hoppa, mee voor de straathandel!"Trotste mama van Ambar
Het valt niet onder het kopje 'afval' of mileujutten. Dus helaas pindakaasquote:Op zondag 8 december 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou als je het als waardeloos ziet....Trotste mama van Ambar
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 8 december 2024 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou als je het als waardeloos ziet....
Laat ik het zo zeggen:
Standjutten is verboden. Punt.Trotste mama van Ambar
Omdat je niks met Nikes en coke hebt.quote:Op zondag 8 december 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Laat ik het zo zeggen:
Standjutten is verboden. Punt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo is dat...quote:Op zondag 8 december 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Laat ik het zo zeggen:
Standjutten is verboden. Punt.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nee zo is de wet nu eenmaal.quote:Op zondag 8 december 2024 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat je niks met Nikes en coke hebt.Trotste mama van Ambar
Tsja,Vuurwerk mag ook niet en toch...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het valt ook niet te handhaven idd.quote:Op zondag 8 december 2024 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tsja,Vuurwerk mag ook niet en toch...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op zondag 8 december 2024 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tsja,Vuurwerk mag ook niet en toch...
Vuurwerk mag landelijk prima. Het is aan de gemeente te bepalen of het wel of niet mag.Trotste mama van Ambar
Wat ik hier hoor mag echt nietquote:Op zondag 8 december 2024 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vuurwerk mag landelijk prima. Het is aan de gemeente te bepalen of het wel of niet mag.
En toch denk ik dat ze vrij fel zijn op die aanspoelende pakketten.Daar begon ik mijn verhaal ook mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cobra`s ja?quote:Op zondag 8 december 2024 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vuurwerk mag landelijk prima. Het is aan de gemeente te bepalen of het wel of niet mag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar het schijnt voor de mensheid heel moeilijk te zijn om je aan regels te houden...Trotste mama van Ambar
Dat illegaal vuurwerk. Dat is wat anders dan zeggen dat vuurwerk niet mag.quote:Trotste mama van Ambar
quote:![]()
Vannacht ook. Slaap je bijna...
Dit is wel het point, mensen overtreden regels.quote:Op zondag 8 december 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het schijnt voor de mensheid heel moeilijk te zijn om je aan regels te houden...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik snap dat nietquote:Op zondag 8 december 2024 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is wel het point, mensen overtreden regels.
Trotste mama van Ambar
Zouden ze een keer mee moeten ophouden!quote:Op zondag 8 december 2024 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is wel het point, mensen overtreden regels.![]()
![]()
Jij kleurt altijd binnen de lijntjes?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook niet.quote:
Ik kijk weleens naar deze webcam, maar de meerderheid rijdt of loopt door rood![]()
Bekijk deze YouTube-videoAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Hier nietquote:Op zondag 8 december 2024 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vuurwerk mag landelijk prima. Het is aan de gemeente te bepalen of het wel of niet mag.Werewolf
Voor 90% van de gevallen wel ja.quote:Op zondag 8 december 2024 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kleurt altijd binnen de lijntjes?Trotste mama van Ambar
Meerderheid is overdreven trouwens
The Purge?quote:Op zondag 8 december 2024 13:35 schreef ToT het volgende:
Als we alle misdaden nou tot 1 nacht per jaar zouden beperken?
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind zelf dat een sterke set van normen, waardes en regels heb. En ja daar heb ik mezelf ook vaak mee.Trotste mama van Ambar
Judgement dayAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dus 10% van het jaar ben je een crimineel?quote:Op zondag 8 december 2024 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor 90% van de gevallen wel ja.![]()
Ik ook.quote:Op zondag 8 december 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind zelf dat een sterke set van normen, waardes en regels heb. En ja daar heb ik mezelf ook vaak mee.
Werkt eerder tegen dan mee...vooral hier ook FOK!
Neuh dat zijn regels zoals zonder labjas of veiligheidsschoenen mezelf op afdelingen op werk begeven waar het eigenlijk wel zou moeten.quote:Op zondag 8 december 2024 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus 10% van het jaar ben je een crimineel?Trotste mama van Ambar
Heet je toevallig Faber?quote:Op zondag 8 december 2024 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind zelf dat een sterke set van normen, waardes en regels heb. En ja daar heb ik mezelf ook vaak mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 december 2024 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh dat zijn regels zoals zonder labjas of veiligheidsschoenen mezelf op afdelingen op werk begeven waar het eigenlijk wel zou moeten.!!!
![]()
Autistisch trekje denk ik.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Schouder.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Recalcitrant.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar kan je jezelf of anderen mee beschadigen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb in een melkpoederfabriek gewerkt,daar huppel je niet zomaar naar binnen hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met het niet dragen van veiligheidsschoenen heb ik vooral mezelf
Trotste mama van Ambar
Hahaha,nee ook niet.Je komt niet ver.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mie auwAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
En de HSE score van het bedrijfquote:Op zondag 8 december 2024 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Met het niet dragen van veiligheidsschoenen heb ik vooral mezelf![]()
![]()
MieAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het bedrijf is verantwoordelijk.quote:Op zondag 8 december 2024 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Met het niet dragen van veiligheidsschoenen heb ik vooral mezelf“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moeten ze afdelingen die beschikbaar moeten zijn voor het kantoorpersoneel niet achter zulke debiele veiligheidsregels gooien.quote:Op zondag 8 december 2024 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het bedrijf is verantwoordelijk.
Maar meestal draag ik wel veiligheidsschoenen.Trotste mama van Ambar
Ik ben er even weg van.
Walk on..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Huh?Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
En als de veiligheidsschoenen die het bedrijf aanbieden als kleinste maat 38 heeft terwijl je zelf 37 hebt, tja dan zijn het dragen van veiligheidsschoenen ook niet heel veilig.Trotste mama van Ambar
Beter dan geenquote:Op zondag 8 december 2024 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
En als de veiligheidsschoenen die het bedrijf aanbieden als kleinste maat 38 heeft terwijl je zelf 37 hebt, tja dan zijn het dragen van veiligheidsschoenen ook niet heel veilig.![]()
Lekker loempia’s gegetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja dat je continue uit die schoenen slipt omdat ze eigenlijk 2 maten te groot zijn? Dan zijn je eigen laarzen veiliger.quote:
Want in te grote schoenen kun je ook moeilijk wel een object ontwijken.Trotste mama van Ambar
Maar ik weet best dat ik verkeerd bezig ben hoor
Trotste mama van Ambar
Net was het nog één maat te grootquote:Op zondag 8 december 2024 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat je continue uit die schoenen slipt omdat ze eigenlijk 2 maten te groot zijn? Dan zijn je eigen laarzen veiliger.
Want in te grote schoenen kun je ook moeilijk wel een object ontwijken.![]()
![]()
Veiligheidsschoenen vallen altijd 1 maat groter op vrouwenvoeten.quote:Trotste mama van Ambar
Sterker nog toen ik op het lab werkte waren de standaard werkschoenen in maat 36 nog steeds te grootTrotste mama van Ambar
Ik had op het lab wel vrouwen werkschoenen betaalt door de baas.quote:Trotste mama van Ambar
Topquote:Op zondag 8 december 2024 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had op het lab wel vrouwen werkschoenen betaalt door de baas.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maar die waren niet verplicht op de afdeling waar ik later werkte, dus ik heb er geen meerTrotste mama van Ambar
![]()
Niet eens zo bietachtig van smaak, maar dat komt door allerlei andere ingrediëntenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
LoempiaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh proberen waard dan welquote:Op zondag 8 december 2024 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
Niet eens zo bietachtig van smaak, maar dat komt door allerlei andere ingrediënten![]()
Van de Chinees?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Airfryerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wanneer een blad dwarrelt
van een boom.
En het besef komt,
was dit misschien een
droom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooiquote:Op zondag 8 december 2024 14:19 schreef FreshFruit het volgende:
Wanneer een blad dwarrelt
van een boom.
En het besef komt,
was dit misschien een
droom.![]()
![]()
Zo dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En zelf bedacht ook nog.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Heb jij interesse?quote:Op zondag 8 december 2024 14:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moet vast een moord doen om daar te mogen zitten.![]()
![]()
Heb je gelijk een lang contract.quote:Op zondag 8 december 2024 14:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moet vast een moord doen om daar te mogen zitten.
Meh, ik heb al zo veel tijd en geld in mijn huissie gestoken, heb geen zin om nog eens te moeten verhuizen.quote:![]()
![]()
Ik heb studentenstudio's gezien die slechter zijnquote:Trotste mama van Ambar
Maar daar hadden ze vast wel een eigen sleutel.quote:Op zondag 8 december 2024 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb studentenstudio's gezien die slechter zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kleinigheidquote:Op zondag 8 december 2024 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar daar hadden ze vast wel een eigen sleutel.![]()
Als je de verkeerde huisbaas treft heb je of geen sleutel of hij heeft ook de sleutel en staat ineens midden in de nacht op je kamer.quote:Op zondag 8 december 2024 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar daar hadden ze vast wel een eigen sleutel.Trotste mama van Ambar
Gezelliquote:Op zondag 8 december 2024 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je de verkeerde huisbaas treft heb je of geen sleutel of hij heeft ook de sleutel en staat ineens midden in de nacht op je kamer.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1295 / +147 / +63 / 6499 / 6639
2. FreshFruit / 720 / +3 / +15 / 1284 / 1515
3. Dr.Mikey / 222 / +21 / +60 / 425 / 535
4. mario390 / 206 / +26 / +38 / 262 / 386
5. KillemWieft / 181 / +42 / +23 / 184 / 271
6. hemarookworst / 137 / +16 / +59 / 770 / 884
7. AardappelSchotel / 125 / +88 / +0 / 595 / 655
8. gebrokenglas / 102 / +4 / +0 / 1039 / 1157
9. Pinnenmutske / 96 / +14 / +14 / 672 / 753
10. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
11. greysbones / 70 / +14 / +10 / 1123 / 1172
12. 444 / 70 / +8 / +3 / 2938 / 3063
13. loveyoulongtime / 60 / +35 / +0 / 287 / 318
14. MizzezAmy / 52 / +0 / +0 / 499 / 549
15. HappyCharly / 51 / +2 / +8 / 531 / 584
16. Lovely / 50 / +5 / +0 / 1264 / 1336
17. drakin / 40 / +5 / +3 / 40 / 56
18. ToT / 38 / +9 / +0 / 786 / 832
19. sp3c / 37 / +0 / +0 / 40 / 55
20. mascara-klodder / 31 / +0 / +0 / 108 / 120SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nou nou..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
ToyAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Zekerquote:Op zondag 8 december 2024 14:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gasly's vriendin is leuk speelgoed![]()
![]()
Kleingheid,quote:
kleinigheid.
Wel heel vast,
niet tot last.
Maar zeker niet bevrijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vrouwen zijn meer vuurwerk met een heel kort lontje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1 vonkje kan al fataal zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Noem je haar nu dik?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou niet durven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
idd, er mag echt wel een keer wat respectvoller over gleufdieren gesproken worden!quote:Op zondag 8 december 2024 14:39 schreef Lovely het volgende:
Man³ wat een reacties weer hier over vrouwen![]()
![]()
Echt hequote:Op zondag 8 december 2024 14:39 schreef Lovely het volgende:
Man³ wat een reacties weer hier over vrouwen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: