Wel toevallig elke keerquote:Op zondag 8 december 2024 03:12 schreef hemarookworst het volgende:
hij heeft vaker last van zijn aars, is het niet dit is het wel van de sauerkraut of van hete nootjes
je kloten die tegen de doos aan ketsen van achteren danquote:Op zondag 8 december 2024 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
Hete kloten die tegen je aars knallen.
ik gaa je meldenquote:Op zondag 8 december 2024 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En elke zondag kontpijn na een avondje stappen.
@roos94quote:Op zondag 8 december 2024 03:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kloten die tegen de doos aan ketsen van achteren dan
Ik vertel gewoon wat jij vertelde jij komt zuur binnenvallen ik niet.quote:
en ik maar denken dat jullie goede vriendjes zijn met elkaarquote:Op zondag 8 december 2024 03:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vertel gewoon wat jij vertelde jij komt zuur binnenvallen ik niet.
Ik ook maar sta bij hem in de buurt met punten.quote:Op zondag 8 december 2024 03:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jullie goede vriendjes zijn met elkaar
Leg anders dat ijsblokjes verhaal zelf nog eens uit.quote:Op zondag 8 december 2024 03:18 schreef mario390 het volgende:
kunnen julie ophouden over me te spreken? danke
ijsblokjes zijn niet goed vor darm,heb ik gelezenquote:Op zondag 8 december 2024 03:12 schreef hemarookworst het volgende:
hij heeft vaker last van zijn aars, is het niet dit is het wel van de sauerkraut of van hete nootjes
eerst in mond laten smeltenquote:Op zondag 8 december 2024 03:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ijsblokjes zijn niet goed vor darm,heb ik gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |