SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nope kijk maar wie lapo hadquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Topic kaap en zo jammer.... war een KUT TT!!!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En genietsje mei Fristi en Hertog Jan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Ben er erg trots op! Alles erop en eraan; Zinken regenpijp, cederhout boeiboorden (verkeerswit geschilderd), led-lampen in de balken, dimmer, chill-stoel, etc.
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk het nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ga je er nog een glazen pui in maken?Denk het ook niet. Blijft genoeg warmte hangen in de zomer tot laatquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Hij ging maar niet dicht na lylt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En genietsje mei Fristi en Hertog Jan.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Story of my life, doen ze nooit na mijquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Hij ging maar niet dicht na lylt
Lach met een schone bips![]()
Je hebt de “power” ook niet meer hequote:Op zaterdag 7 december 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Story of my life, doen ze nooit na mij
Hoor je nooit de deur achter je dicht gegooid worden?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Story of my life, doen ze nooit na mij
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
oehquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt de “power” ook niet meer he![]()
![]()
Ik weet hetquote:
Er stond ook
Nog 0 posten tot het topic sluit ( iets van die strekking)
Een clitch
Was wel tof he toen ik nog titels kon aanpassen als iemand het vroegquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt de “power” ook niet meer he
Lach met een schone bips![]()
En je een willekeurig users een pono gafquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was wel tof he toen ik nog titels kon aanpassen als iemand het vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was wel tof he toen ik nog titels kon aanpassen als iemand het vroeg
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Is ook wat flauw toch achteraf een titel aanpassen tenzij het een spelfoutje is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was wel tof he toen ik nog titels kon aanpassen als iemand het vroeg![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
En je een willekeurig users een pono gafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
En je een willekeurig users een pono gafVroeg je ook niet, die vogel chick welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: