Die ken ik niet. Ik herkende in muziek en tekst Swiebertje.quote:Op zondag 8 december 2024 12:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Met die fish eye cam werd wel duidelijk dat ze de gabbertjeversie bedoelen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gabbertjequote:Op zondag 8 december 2024 12:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ik herkende in muziek en tekst Swiebertje.
Is dit een bewuste woordgrap ?quote:Op zondag 8 december 2024 00:13 schreef Näsenbar het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van haar, maar de hele tijd doorgaan over het uiterlijk van Faber vind ik wel te makkelijk.
Ja, dat vond ik ook echt heel leuk gedaanquote:Op zondag 8 december 2024 17:24 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook vanmiddag de aflevering van gisteren teruggekeken. Hard, hard gelachen
Ook om die ouderen op het laatst, ze deden zo leuk mee![]()
Grappig, want dat laatste vond ik nou juist flauw en makkelijk, alle vooroordelen over ouderen werden gebruikt en die mensen maar meedoen... vraag me af of ze zelf wel echt leuk vonden...quote:Op zondag 8 december 2024 17:24 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook vanmiddag de aflevering van gisteren teruggekeken. Hard, hard gelachen
Ook om die ouderen op het laatst, ze deden zo leuk mee![]()
Die gimmick kan ik nog wel om lachen, beetje de rode draad van dit seizoen.quote:Op zondag 8 december 2024 11:43 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Net zoals ze altijd even bijelkaar navragen of dat écht Frits Barend was
Ik heb geen idee uit welk jaar je komt, maar als je de Swiebertje versie kent dan kan Gabbertje je uit de jaren 90 je toch niet gepasseerd hebben? Iconisch nummer met Ruben vd Meer als gezicht van de groep (zonder verdere muzikale inbreng).quote:Op zondag 8 december 2024 12:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Gabbertje-remix? Bedoel je dat Swiebertje-liedje?
Ruben van der Meer? Bob Fosko toch?quote:Op maandag 9 december 2024 00:13 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee uit welk jaar je komt, maar als je de Swiebertje versie kent dan kan Gabbertje je uit de jaren 90 je toch niet gepasseerd hebben? Iconisch nummer met Ruben vd Meer als gezicht van de groep (zonder verdere muzikale inbreng).
Ah dat wist ik nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bikken is een synoniem voor eten.
https://www.rijnmond.nl/n(...)een-rotterdams-woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |