SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh Brianquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:36 schreef Haringkop het volgende:
Paixao heeft echt stappen met zevenmijls laarzen gezet dit seizoen.
Bleek toch een basketballer te zijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is die Mitchell eigenlijk die we hebben gekocht die andere mag altijd invallen.
Ik vind Priske maar een vreemde vogel. Maar als Bijlow nu helemaal afgeschreven is moeten ze in de winter een nieuwe keeper halen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Allemaal nodig dankzij de keeper (deels iig)
Die is niet zo goedquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is die Mitchell eigenlijk die we hebben gekocht die andere mag altijd invallen.
Dit dus. De harde kern na vandaag stil want 3 punten binnen hoor boysquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:36 schreef RipCity het volgende:
Zou je 2-3 tegen fucking rkc anders vieren.
Heel Europa wil hem hebben we hadden iedereen afgetroefd en nu valt elke keer die huurling in.quote:
Hij denkt al aan Praag (denk ik).quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
die priske doet echt vreemde dingen
vorige week niet met gimenez beginnen
al die rare wissels nu weer
de man moet nog veel leren of hij snapt het gewoon niet
Mario is een goeie gozer, ik gun het hem wel dat dat record eraan gaatquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:49 schreef RipCity het volgende:
Mario been vreest vast een volgende 10-0 tegen psv
Ben geen fan, maar met Stengs en Osman speel je met 9 man.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die verdedigende Zerrouki wissel valt echt altijd kut uit he
Stengs valt ook in als een poffertje inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben geen fan, maar met Stengs en Osman speel je met 9 man.
Het is gewoon drama je speelt tegen rkc ook met 9 man moet je dit gewoon winnen met 0-4 klaarquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben geen fan, maar met Stengs en Osman speel je met 9 man.
Dat wel, maar momenteel ben ik al blij met 3 punten, ongeacht hoe.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is gewoon drama je speelt tegen rkc ook met 9 man moet je dit gewoon winnen met 0-4 klaar
Een bal controleren moet je overal kunnenquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Understatement.
Maar goed, laten we hem beschermen vanwege de zeer onwennige spitspositie.
Maar doet ook een hoop fout vandaag.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Hwang is wel fit, blijft maar gaan.
Hij mist gewoon de zijlijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een bal controleren moet je overal kunnen
Doet alles verkeerd. Bezige bij maar totaal geen Feyenoord materiaal.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar doet ook een hoop fout vandaag.
Priske wisselt als een jeugdtrainer. Iedereen even mee laten doen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Komen we goed weg. Wat was het verbijsterend slecht na de wissels van Santi en Milambo, echt geen woorden voor.
Behalve Zechilquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Priske wisselt als een jeugdtrainer. Iedereen even mee laten doen.
Hier moet ‘ie echt mee kappen hoor…quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:40 schreef DaMart het volgende:
O, Priske wil het nog spannender maken dan nodig door Zerrouki te brengen....
Ja zondequote:
Dat laatste ben ik het nog niet mee eens. Maar na een spectaculair begin zie je ook wel waarom hij niet eerder is opgepikt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Doet alles verkeerd. Bezige bij maar totaal geen Feyenoord materiaal.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:58 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
totaal geen Feyenoord materiaal.
Hij heeft alles gespeeld. De scherpte zal er inmiddels ook wel vanaf zijn. Nog steeds een hele waardevolle speler, maar het middenveld draait als geheel een stuk minder de laatste tijd. Timber en Milambo halen ook hun niveau van oktober niet meer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het nog niet mee eens. Maar na een spectaculair begin zie je ook wel waarom hij niet eerder is opgepikt.
Hancko maakte ook veel foute passes. Ik had gehoopt dat een weekje rust ze goed had gedaan, maar dat viel tegen. En vandaag hebben ze weer tot het gaatje moeten gaan. Het gaat woensdag moeilijk worden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft alles gespeeld. De scherpte zal er inmiddels ook wel vanaf zijn. Nog steeds een hele waardevolle speler, maar het middenveld draait als geheel een stuk minder de laatste tijd. Timber en Milambo halen ook hun niveau van oktober niet meer.
Qua spel is het nog niet bijzonder inderdaad. Wel de beste prestatie ooit in uitwedstrijden neergezet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Er zit in ieder geval weinig progressie in onder onze Deense vriend, for sure.
21 wedstrijden onderweg en nog maar drie keer de nul gehouden, dat is vergelijkbaar met Mario Been. Dat je iedere wedstrijd enkele grote kansen weggeeft en tegelijkertijd zelf niet zo makkelijk tot scoren komt nekt ons wel. Zelfs met de goede vorm van Paixao en Moussa.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Er zit in ieder geval weinig progressie in onder onze Deense vriend, for sure.
Hwang en Timber zijn niet 100% scherp/fit, Milambo weer licht geblesseerd, Stengs nog lang niet topfit. Zou me niets verbazen als Zerrouki weer speelt woensdag.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko maakte ook veel foute passes. Ik had gehoopt dat een weekje rust ze goed had gedaan, maar dat viel tegen. En vandaag hebben ze weer tot het gaatje moeten gaan. Het gaat woensdag moeilijk worden.
Daar heb ik wel weer vertrouwen in, zodra Feyenoord het spel niet hoeft te maken spelen ze veel beter. En tegen PSV krijg je sowieso veel ruimte om er zelf uit te komen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:17 schreef De_Pel het volgende:
Tijd voor een winterstopje.
Potje tegen PSV wordt op deze manier vrij gnant.
Als iemand weet hoe je Sparta Praag zou moeten bestrijden is het Priske, laten we hopen dat ie nu wel een goed gameplan heeft.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hwang en Timber zijn niet 100% scherp/fit, Milambo weer licht geblesseerd, Stengs nog lang niet topfit. Zou me niets verbazen als Zerrouki weer speelt woensdag.
Wat een aannames, wat heb jij als trainer gepresteerd?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]knuppel.
Ga korfballen of pingpongen dan.
Ik ben benieuwd wat voor team tegen MVV gaat spelen. Een volledig B team kan niet eens met alle blessures, maar je wil zoveel mogelijk spelers rust geven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar heb ik wel weer vertrouwen in, zodra Feyenoord het spel niet hoeft te maken spelen ze veel beter. En tegen PSV krijg je sowieso veel ruimte om er zelf uit te komen.
Milambo is gewoon niet zo goed.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hwang en Timber zijn niet 100% scherp/fit, Milambo weer licht geblesseerd, Stengs nog lang niet topfit. Zou me niets verbazen als Zerrouki weer speelt woensdag.
Hij heeft al laten zien veel beter te zijn dan dit. Maar jij hebt blijkbaar 3 liter azijn gedronken vandaag en ineens is niemand meer Feyenoordmateriaal.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Milambo is gewoon niet zo goed.
Noem maar, in de kleine ruimte kan hij totaal niks. Juist in dit soort potjes moet je het laten zien.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft al laten zien veel beter te zijn dan dit. Maar jij hebt blijkbaar 3 liter azijn gedronken vandaag en ineens is niemand meer Feyenoordmateriaal.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Noem maar, in de kleine ruimte kan hij totaal niks. Juist in dit soort potjes moet je het laten zien.
Als bepalende spelers wat fitter zouden zijn zou ik je gelijk geven. Half januari zou je prima kans maken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar heb ik wel weer vertrouwen in, zodra Feyenoord het spel niet hoeft te maken spelen ze veel beter. En tegen PSV krijg je sowieso veel ruimte om er zelf uit te komen.
Ja laten we Achabar ook halen gelijk. Speelt 4e divisie. Nog tegen gespeeld.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Maar in de kleine ruimtes kan hij HELEMAAL niks!11!!1!1!1
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Milambo is gewoon niet zo goed.
Milambo is geen constante factor. Kom maar met objectieve feiten. Een leuke prestatie tegen Benfica gaat je niet helpen.quote:
Die jongen is 19.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:33 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Milambo is geen constante factor. Kom maar met objectieve feiten. Een leuke prestatie tegen Benfica gaat je niet helpen.
Wacht het nou maar gewoon af. We hebben niet voor niets dit seizoen uit alle lastige uitpotjes resultaat geboekt. En PSV heeft het juist heel moeilijk tegen clubs die wat uit de tegenstoot kunnen (jammer dat dat voor 90% in de Eredivisie niet geldtquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:28 schreef De_Pel het volgende:
Als bepalende spelers wat fitter zouden zijn zou ik je gelijk geven. Half januari zou je prima kans maken.
Ik vond Milambo ook helemaal niet zo slecht vandaag eigenlijk, zeker zonder bal. Na zijn wissel werd het nog veel moeizamer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft al laten zien veel beter te zijn dan dit. Maar jij hebt blijkbaar 3 liter azijn gedronken vandaag en ineens is niemand meer Feyenoordmateriaal.
Hij heeft gewoon mooi weer een wedstrijd ervaring bijgeschreven. Hij komt net terug van een blessure door overbelasting, op een niet goed draaiend middenveld met een voor zijn doen flink minder passende Hancko erachter plus die Duitse druif die alles extra zenuwachtig weet te maken waardoor elk balverlies link wordt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Milambo ook helemaal niet zo slecht vandaag eigenlijk, zeker zonder bal. Na zijn wissel werd het nog veel moeizamer.
Omdat Diva Stengs erin kwam ja. Maar Milambo stel je niet op om zonder bal te shinen. Ik vind hem in balbezit enorm tegenvallen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Milambo ook helemaal niet zo slecht vandaag eigenlijk, zeker zonder bal. Na zijn wissel werd het nog veel moeizamer.
We zijn te veel overvoerd met sensatiegevallen die op hun 15-e al in de basis stonden bij hun club en hysterisch omhoog zijn geschreven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja dus, is 19 zo jong dan voor een groot talent?
Nee hoor, als oer-amsterdammer is de insta account Rotterdamse memes toch wel echt een begrip. Er is geen ander.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:13 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Iedere grote stad heeft wel zo’n meme of crackcity account, is niet uniek aan Rotterdam tbf
Maar ik waardeer je enthousiasme
Pan bami naar beneden pleuren tref je nergensquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee hoor, als oer-amsterdammer is de insta account Rotterdamse memes toch wel echt een begrip. Er is geen ander.
@:wereldgozer @:fetx @:gurneyisbestoke
Ok. In @GurneyIsBestOke we trust…quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wacht het nou maar gewoon af. We hebben niet voor niets dit seizoen uit alle lastige uitpotjes resultaat geboekt. En PSV heeft het juist heel moeilijk tegen clubs die wat uit de tegenstoot kunnen (jammer dat dat voor 90% in de Eredivisie niet geldt)
Och nee, een 19 jarige die nog geen constante factor is, nee dat is inderdaad niks dan…quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:33 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Milambo is geen constante factor. Kom maar met objectieve feiten. Een leuke prestatie tegen Benfica gaat je niet helpen.
Nee inderdaad niet voor de basis. Want hij bakt er niks van.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Och nee, een 19 jarige die nog geen constante factor is, nee dat is inderdaad niks dan…
Orkun Kokcu was toen nog de kantjes eraf aan het lopen onder Dick af en toe.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Och nee, een 19 jarige die nog geen constante factor is, nee dat is inderdaad niks dan…
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet voor de basis. Want hij bakt er niks van.
Geen enkele speler van zijn leeftijd is een constante factor op het middenveldquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:33 schreef n het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker risico's nemen door hem tegen het randje van zijn fitheid te laten spelen. Er zijn toch genoeg andere spitsen waar we op terug kunnen vallen.quote:Op zondag 8 december 2024 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Close the game...
dat was juist waarom je in de problemen kwam
tegen fukking degradatiekandidaat moet je juist voor derde vierde goal
priske doet echt vreemde dingen
waarom moet hij gimenez na 60 wisselen
alsof gimenez geen 70 of 80 minuten kan spelen
wat trainers tegenwoordig allemaal verzinnen.....
quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat echt nooit een goal of assist maken.
in principe heeft het niets met gimenez te maken gisteren maar meer met de andere wisselsquote:Op zondag 8 december 2024 11:11 schreef snabbi het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker risico's nemen door hem tegen het randje van zijn fitheid te laten spelen. Er zijn toch genoeg andere spitsen waar we op terug kunnen vallen.
Mijn poging om mijzelf te jinxen is aardig geslaagd vind ikquote:
Ik ben niet overtuigd van Priske. Nog steeds het idee dat we een Japie Stam 2.0 in huis hebben gehaald.quote:Op zondag 8 december 2024 09:47 schreef alopio het volgende:
Pas drie keer de 0 dit seizoen, dat is geen beste statistiek. Mag niet gebeuren dat je tegen RKC weer 2 goals tegen krijgt. Ondanks alle blessure’s mag je wel progressie verwachten in het spel maar dat lijkt maar niet te komen, je mag best tegen een zeperd aanlopen als het idee er maar zit.
Ook nog steeds niet overtuigd van Wellenreuther in de goal. Blijft een onzekere factor.
Hij is wel beter dan dat hoor. Onder Stam zat er geen enkel idee achter, dat is onder Priske duidelijk wel het geval. Het is alleen nogal wisselvallig, en zijn in-game management is vaak niet goed.quote:Op zondag 8 december 2024 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van Priske. Nog steeds het idee dat we een Japie Stam 2.0 in huis hebben gehaald.
Het valt ook niet mee na Slot, al is die Priske wel een 13 in het dozijn clichtrainer.quote:Op zondag 8 december 2024 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd van Priske. Nog steeds het idee dat we een Japie Stam 2.0 in huis hebben gehaald.
Priske heeft ook nog niet echt een antwoord op dat bijna iedere Eredivisie-ploeg tegen ons een muurtje bouwt en loert op een foutje. Dat is ook lastig, behalve voor PSV wat zo veel aanvallend geweld heeft en een trainer met een goed plan A. En dan zijn er ook nog heel de tijd blessures.quote:Op zondag 8 december 2024 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee na Slot, al is die Priske wel een 13 in het dozijn clichtrainer.
Gek h, na zulke moeizame potjes als gisteren of vorige week? Of al die andere wedstrijden waarin we puntverlies hebben geleden, en we waarschijnlijk als nr 4 de winterstop ingaan.quote:Op zondag 8 december 2024 11:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ha Jezus sommige users zijn wel echt bizar pessimistisch en negatief.
En dan zie je direct dat er tegen de meevoetballende (want betere) CL-ploegen wel opvallend positieve resultaten geboekt kunnen worden. Dit Feyenoord is de Eredivisie ontstegenquote:Op zondag 8 december 2024 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Priske heeft ook nog niet echt een antwoord op dat bijna iedere Eredivisie-ploeg tegen ons een muurtje bouwt en loert op een foutje. Dat is ook lastig, behalve voor PSV wat zo veel aanvallend geweld heeft en een trainer met een goed plan A. En dan zijn er ook nog heel de tijd blessures.
Dat is toch niet nieuw en dat Feyenoord scorend vermogen mist is ook niet nieuw, maar daar moet hij het wel mee doen.quote:Op zondag 8 december 2024 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Priske heeft ook nog niet echt een antwoord op dat bijna iedere Eredivisie-ploeg tegen ons een muurtje bouwt en loert op een foutje. Dat is ook lastig, behalve voor PSV wat zo veel aanvallend geweld heeft en een trainer met een goed plan A. En dan zijn er ook nog heel de tijd blessures.
Ik heb het meer over mensen die Hwang een dravertje dat geen basismateriaal is vinden of dat Milambo een dramatische speler is omdat ie op zn 19e niet week in week uit bij de 4 besten op het veld hoort. Dat slaat weer nergens op.quote:Op zondag 8 december 2024 11:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gek h, na zulke moeizame potjes als gisteren of vorige week? Of al die andere wedstrijden waarin we puntverlies hebben geleden, en we waarschijnlijk als nr 4 de winterstop ingaan.
Niet helemaal. Vorige twee seizoenen waren de buitenspelers de slechtst bezette posities. Momenteel slepen Paixao en Hadj Moussa ons er juist doorheen. We hebben best veel scorend vermogen eigenlijk.quote:Op zondag 8 december 2024 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch niet nieuw en dat Feyenoord scorend vermogen mist is ook niet nieuw, maar daar moet hij het wel mee doen.
In de CL gaat het best aardig en in de competitie doen we nog mee voor de 2e plaats. Helemaal als Ajax punten laat liggen vandaag.quote:Op zondag 8 december 2024 11:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ha Jezus sommige users zijn wel echt bizar pessimistisch en negatief.
Het is vooral te hopen dat je nog een keer met je beoogde basiself gaat spelen dit seizoen. Nog knap dat je er zo bij hangt met constant een elftal aan geblesseerde spelersquote:Op zondag 8 december 2024 12:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In de CL gaat het best aardig en in de competitie doen we nog mee voor de 2e plaats. Helemaal als Ajax punten laat liggen vandaag.
Maar ja, gelijk spelen tegen Fortuna en net aan winnen bij RKC is nou niet echt om over naar huis te schrijven.
Waarom dan niet zoveel doelpunten?quote:Op zondag 8 december 2024 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet helemaal. Vorige twee seizoenen waren de buitenspelers de slechtst bezette posities. Momenteel slepen Paixao en Hadj Moussa ons er juist doorheen. We hebben best veel scorend vermogen eigenlijk.
Ik vind het vooral tactisch tegen dit soort ploegen niet zo goed.
Op Bueno/Hartman voor Smal na valt dat toch wel mee inmiddels.quote:Op zondag 8 december 2024 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vooral te hopen dat je nog een keer met je beoogde basiself gaat spelen dit seizoen. Nog knap dat je er zo bij hangt met constant een elftal aan geblesseerde spelers
Het is dan ook allemaal geen hele slechte start onder een nieuwe trainer, zeker als je ziet uit welk negatief sentiment we(en dan voornamelijk Brian) vandaan komen na de seizoenstart.quote:Op zondag 8 december 2024 12:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
In de CL gaat het best aardig en in de competitie doen we nog mee voor de 2e plaats. Helemaal als Ajax punten laat liggen vandaag.
Maar ja, gelijk spelen tegen Fortuna en net aan winnen bij RKC is nou niet echt om over naar huis te schrijven.
Je hebt een half seizoen lang zonder je backs gespeeld, uiteindelijk je drie spitsen geblesseerd, Stengs en daardoor kreeg je een soort sneeuwbaleffect dat de spelers die wel fit waren alles moesten spelen met alle gevolgen van dienquote:Op zondag 8 december 2024 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op Bueno/Hartman voor Smal na valt dat toch wel mee inmiddels.
Hoewel Lotomba goed bezig was doet Read het prima. En Ueda, Carranza, Mitchell zijn geen basisspelers, verder heb je iedereen weer.
Dat een groot deel van de spelers er (nog) niet zo fris bij loopt is dan wel weer zo.
We creren te weinig kansen, vinden niet genoeg 1 op 1 situaties voorin, zetten niet zo goed hoge druk de laatste tijd, het middenveld loopt al weken stroef door de vormdip van Timber waardoor we die ruimtes ook niet vinden. En dan ook best nog wat blessures de afgelopen maanden.quote:
Een vormdip vind ik nog mager voor Timber. Vorig jaar was hij extreem dominant rond de 16 in passing en het creren van kansen. Nu is hij daar amper in betrokken. Gewoon anoniem zelfs.quote:Op zondag 8 december 2024 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We creren te weinig kansen, vinden niet genoeg 1 op 1 situaties voorin, zetten niet zo goed hoge druk de laatste tijd, het middenveld loopt al weken stroef door de vormdip van Timber waardoor we die ruimtes ook niet vinden. En dan ook best nog wat blessures de afgelopen maanden.
Kansen creren is toch een onderdeel van scorend vermogen?quote:Op zondag 8 december 2024 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We creren te weinig kansen, vinden niet genoeg 1 op 1 situaties voorin, zetten niet zo goed hoge druk de laatste tijd, het middenveld loopt al weken stroef door de vormdip van Timber waardoor we die ruimtes ook niet vinden. En dan ook best nog wat blessures de afgelopen maanden.
Normaal gesproken bepaal je je tactiek deels aan de hand van je vaste basiself. Als die steeds wisselt kan je ook geen vaste patronen inslijpen. Het is niet gek dat we het best speelden toen we 4/5 wedstrijden met dezelfde basiself konden spelen. Helaas vielen die daarna als dominosteentjes om en is het behelpen.quote:Op zondag 8 december 2024 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij was in het begin van dit seizoen misschien wel je beste speler, daar is nu weinig van over.quote:Op zondag 8 december 2024 12:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een vormdip vind ik nog mager voor Timber. Vorig jaar was hij extreem dominant rond de 16 in passing en het creren van kansen. Nu is hij daar amper in betrokken. Gewoon anoniem zelfs.
Sinds dat ie liep te voetballen met een kapot been is het niets meer. Die voelde zich net iets teveel aanvoerder.quote:Op zondag 8 december 2024 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was in het begin van dit seizoen misschien wel je beste speler, daar is nu weinig van over.
Dan kom je in het definitie geneuzel, dat doe ik als ambtenaar al genoeg.quote:Op zondag 8 december 2024 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kansen creren is toch een onderdeel van scorend vermogen?
Hmm, met die propvolle schema’s is het geen exclusief probleem voor Feyenoord dat je niet altijd met dezelfde poppetjes kan spelen. PSV speelt al maanden zonder haar twee beste spelers van vorig seizoen en doet dat vrij aardig, om een voorbeeld te noemen. Ook al zijn de blessures bij ons (met name de spitspositie en backs) wel heel excessief.quote:Op zondag 8 december 2024 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Normaal gesproken bepaal je je tactiek deels aan de hand van je vaste basiself. Als die steeds wisselt kan je ook geen vaste patronen inslijpen. Het is niet gek dat we het best speelden toen we 4/5 wedstrijden met dezelfde basiself konden spelen. Helaas vielen die daarna als dominosteentjes om en is het behelpen.
eat gek dat je dan 4e staat eigelijk..quote:Op zondag 8 december 2024 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan kom je in het definitie geneuzel, dat doe ik als ambtenaar al genoeg.
Mijn punt is vooral dat we vorig seizoen te weinig individuele kwaliteit voorin hadden om makkelijk te scoren, en nu zitten we op dat vlak best prima.
Ik ongetwijfeld ook hoorquote:Op zondag 8 december 2024 13:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij was niet de enige. @:maxi-mus bijvoorbeeld.
Eerder gek dat je na zo’n kansloos half jaar met constant een elftal aan geblesseerde spelers nog zo dicht op een rechtstreekse CL plek staat met het beste doelsaldo van de rest.quote:Op zondag 8 december 2024 13:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
eat gek dat je dan 4e staat eigelijk..
quote:Op zondag 8 december 2024 13:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind dit best genuanceerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vitesse moest ook wel verkopen natuurlijk, die Moussa liet wel leuke dingen zien maar had vaak geen rendement of zijn medespelers deden er te weinig mee. Maar dat is natuurlijk heel anders bij Feyenoord, daar moet je elke week presteren in plaats van twee samenvattingacties per wedstrijd. Helpt ook niet mee natuurlijk dat de trainer die hem graag wilde hebben weg is gegaan, ter verdediging van Hadj. (en spelers moeten ook even de tijd krijgen natuurlijk, zeker buitenspelers zijn zo afhankelijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij waren er maar weinig die het zagen zitten, wat dat betreft respect naar @Caland , @hhh38 en @bbuddybb die direct vertrouwen uitspraken.quote:Op zondag 8 december 2024 13:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of de rest is gewoon ook niet zo goed.quote:Op zondag 8 december 2024 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder gek dat je na zo’n kansloos half jaar met constant een elftal aan geblesseerde spelers nog zo dicht op een rechtstreekse CL plek staat met het beste doelsaldo van de rest.
Spelers die zo makkelijk hun mannetje voorbij komen zijn best zeldzaam. Had alleen niet verwacht dat hij ook nog ging meeverdedigen en iets van rendement kreeg.quote:Op zondag 8 december 2024 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij waren er maar weinig die het zagen zitten, wat dat betreft respect naar @:caland , @:hhh38 en @:bbuddybb die direct vertrouwen uitspraken.
Ik geef spelers bijna altijd het voordeel van de twijfel, maar ik strijk deze eer alsnog graag opquote:Op zondag 8 december 2024 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij waren er maar weinig die het zagen zitten, wat dat betreft respect naar @:caland , @:hhh38 en @:bbuddybb die direct vertrouwen uitspraken.
Zijn achtergrond als voetballer vind ik niet zo overtuigendquote:Op zondag 8 december 2024 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vooral zo snel al. Na de ‘ontwikkeling’ van Ivanusec heb ik gedacht dat het best lastig was om een buitenspeler die teert op techniek dat mee te verdedigen aan te leren, maar dat valt dus best mee. En dat koppelen aan rendement verwacht je ook niet, maar hij doet toch ook wel opvallend slimme dingen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers die zo makkelijk hun mannetje voorbij komen zijn best zeldzaam. Had alleen niet verwacht dat hij ook nog ging meeverdedigen en iets van rendement kreeg.
Voor mij ook weer een lesquote:Op zondag 8 december 2024 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geef spelers bijna altijd het voordeel van de twijfel, maar ik strijk deze eer alsnog graag op
quote:Op zondag 8 december 2024 11:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ivanusec wil ook wel meeverdedigen, maar het probleem bij hem is dat hij simpelweg te traag is. Ook op de eerste meters en dat vind ik nog wel het ergst.quote:Op zondag 8 december 2024 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vooral zo snel al. Na de ‘ontwikkeling’ van Ivanusec heb ik gedacht dat het best lastig was om een buitenspeler die teert op techniek dat mee te verdedigen aan te leren, maar dat valt dus best mee. En dat koppelen aan rendement verwacht je ook niet, maar hij doet toch ook wel opvallend slimme dingen.
Het is niet alleen zijn gebrek aan snelheid, hij kan ook niet goed positie kiezen, duels winnen of zijn man passeren. Dus zelfs in zo’n volgebouwde zestien heb je er weinig aan, want alles houdt bij hem op tenzij hij plots een geweldige steekbal geeft.quote:Op zondag 8 december 2024 19:00 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ivanusec wil ook wel meeverdedigen, maar het probleem bij hem is dat hij simpelweg te traag is. Ook op de eerste meters en dat vind ik nog wel het ergst.
Die jongen kan gewoon niet rennen.Zoiets zie je maar zelden.
Vind hem wel een mooie voetballer. En hij heeft onder Arond best wat leuke potjes gespeeld, maar tenzij je als ploeg 90 minuten lang rondom de zestien van de tegenstander speelt, heb je heel weinig aan hem.
Wat dat betreft is het wel erg vreemd gescout door De Don en co...
Ik was laatst dus bij dat achterhuis, staat de naam van Anne Frank gewoon pontificaal op de gevel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:40 schreef Wotte het volgende:
Tim is ondergedoken en zit voorlopig niet meer bij hem achterhuis. @:Caland graag duiding of het meevalt.
Denk dat je dan voor huis stond.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was laatst dus bij dat achterhuis, staat de naam van Anne Frank gewoon pontificaal op de gevel.
Ja, nu snap ik wel dat ze is gevonden.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:40 schreef Wotte het volgende:
Tim is ondergedoken en zit voorlopig niet meer bij hem achterhuis. @:Caland graag duiding of het meevalt.
quote:Onze ouders en broertje mochten niet meer thuis wonen eventjes”, aldus Rijk in de podcast. ,,Ja, die moesten dus... we gaan niet het nieuwe adres zeggen natuurlijk. Maar ja, gewoon voor hun veiligheid. We weten niet of er echt iets was gebeurd dan,
Muy buenoquote:Op dinsdag 10 december 2024 15:43 schreef Caland het volgende:
Trauner en Bueno zitten op zijn minst bij de selectie morgen
Ik vind hem een geweldige gast. Een echte persoonlijkheid. Die heeft de aanvoerdersband niet nodig.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:45 schreef Caland het volgende:
Mikos Gouka verzint gewoon even dat Timber het zwaar heeft met de aanvoerdersband.
Praag heeft een groot probleem.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:43 schreef Caland het volgende:
Trauner en Bueno zitten op zijn minst bij de selectie morgen
Trauner zal wel starten, Bueno niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Praag heeft een groot probleem.
Ik geef het vijf jaar voordat de betonrot de realiteit inhaalt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We spelen dus nog zeker tot 2040-2045 in het huidige stadion. Dat nieuwe stadion gaat er nooit komen.
Gewaagde uitspraakquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
3 punten zijn essentieel morgen.
Ik niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:59 schreef Alpha0 het volgende:
Ik hoop dat de coaches van AZ, Twente, Ajax en Feyenoord goed gekeken hebben naar de verloren wedstrijd van PSV tegen Brest.
Hopelijk kunnen we het doelsaldo iets opkrikken, anders is tien punten nog niet genoeg. Of een salonremise is Lille.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:06 schreef fetX het volgende:
Hopelijk eens een goede thuispot in de CL morgen.
Zelfs met ons doelsaldo is 10 punten in 90% van de scenario's genoeg. Maar als we morgen dik winnen gaat dat vast naar 95%.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we het doelsaldo iets opkrikken, anders is tien punten nog niet genoeg. Of een salonremise is Lille.
We blijven Feyenoord. Ik zie het nog wel misgaan er 10 punten. Van de huidige ranglijst wordt ik nog niet heel blij. Salonremises zie ik ook niet zo snel gebeuren, Bayern en Lille spelen nog vol voor plek bij de eerste 8 (direct naar knock-outs), of anders iig de top 16 (makkelijker loting). Maargoed, eerst maar eens winnen van Praag.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs met ons doelsaldo is 10 punten in 90% van de scenario's genoeg. Maar als we morgen dik winnen gaat dat vast naar 95%.
Ik zie PSG, Stuttgart, Zagreb en PSV als onze grootste concurrenten.
Achteraf zuur, vooraf had ik op dit punt gedacht dat we max 5/6 punten zouden hebben gehaald. En we hebben uiteraard een paar geweldige potten gehad. Dus ik ben over de hele niet ontevreden. Moet je vanavond uiteraard wel winnen.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
Red Bull Salzburg heeft nu in zes wedstrijden Champions League precies drie keer gescoord. U raadt het al...
Voor meer leuke feitjes kunnen jullie altijd @:ggmm een DM sturen
Met de laatste pot Stuttgart-PSG staan we er in ieder geval goed voor, want alleen als ze alles winnen en die laatste pot gelijk spelen/Stuttgart wint komen we in de problemen. Dan moet PSG van ManCity winnen, die dan weer onder ons kunnen eindigen als ze niet van Club Brugge of Juventus winnen, die ook nog onder ons kunnen eindigen en die hierna tegen elkaar moeten. Dus de kans is wel heel groot dat je n van die vijf inhaalt met tien punten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs met ons doelsaldo is 10 punten in 90% van de scenario's genoeg. Maar als we morgen dik winnen gaat dat vast naar 95%.
Ik zie PSG, Stuttgart, Zagreb en PSV als onze grootste concurrenten.
Gelijkspel en dan uit winnen van Lille zou wel in onze CL campagne passen.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:24 schreef Caland het volgende:
Als je vanavond niet wint is het gewoon klaar.
Een ander scenario is nauwelijks denkbaar.
Winnen bij Benfica, gelijkspelen bij City en thuis verliezen van Salzburg was toch ook nauwelijks denkbaar.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:24 schreef Caland het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:24 schreef Caland het volgende:
Uit bij Lille winnenquote:Op woensdag 11 december 2024 11:24 schreef Caland het volgende:
In mijn hoofd zit ik dit al uit te tekenen, jaquote:Op woensdag 11 december 2024 13:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Uit bij Lille winnenpast mooi in de CL seizoen.
Blijft natuurlijk zuur dat je die totale offday had tegen Salzburg met niet fitte spelers en iedereen die wel speelde door de ondergrens zakte. Salzburg heeft 3 punten en 3 goals gemaakt in 6 wedstrijden, bizarre uitslag dus tegen ons. Had je die pot gepakt dan had je je vanavond al naar de tussenronde kunnen spelen.
Ik verwacht ook een enorme moeilijke pot vanavond. Sparta Praag heeft al aangegeven de pot dicht te zullen gooien, en als er iets is waar wij het al 2 seizoen moeilijk mee hebben is het wel een tegenstander die zich ingraaft. Een gelijkspel zit er dus zomaar in. En zeker als die gasten weer via een of andere corner, uitbraak, eerste schot op goal of een blunder van Wellenreuther op 0-1 komen.
Toch mooi dit ja. Gewoon even een supporter voor het leven halen uit Manchester samen met een puntquote:
Dat lijkt mij ook ja maar je bent in vergelijking met die pot tegen Red Bull (leuk feitje trouwens) ook weer een stuk completer. Zo'n baggerpot zie ik Feyenoord niet nog eens op de mat leggen op een CL avond, en Praag kan er ook maar weinig van.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:24 schreef Caland het volgende:
That's footballquote:Op woensdag 11 december 2024 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja maar je bent in vergelijking met die pot tegen Red Bull (leuk feitje trouwens) ook weer een stuk completer. Zo'n baggerpot zie ik Feyenoord niet nog eens op de mat leggen op een CL avond, en Praag kan er ook maar weinig van.
Dit wordt een simpele overwinning!![]()
(ik hoop dat ze beide doorgaan maar zou stiekem ook wel grappig zijn als PSV het niet haalt en Feyenoord wel)
En waarom is dat grappig dan? Is het zo pijnlijk om te zien dat PSV goed draait ofzo?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja maar je bent in vergelijking met die pot tegen Red Bull (leuk feitje trouwens) ook weer een stuk completer. Zo'n baggerpot zie ik Feyenoord niet nog eens op de mat leggen op een CL avond, en Praag kan er ook maar weinig van.
Dit wordt een simpele overwinning!![]()
(ik hoop dat ze beide doorgaan maar zou stiekem ook wel grappig zijn als PSV het niet haalt en Feyenoord wel)
Precies om dit soort reacties lijkt mij het grappig.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En waarom is dat grappig dan? Is het zo pijnlijk om te zien dat PSV goed draait ofzo?
De slechtste wedstrijd van het seizoen is sowieso geen goede maatstaf. Alles ging toen mis. Die opstelling sloeg ook helemaal nergens op, twee niet-fitte rechtsbacks in de basis en Ivanusec op het middenveldquote:Op woensdag 11 december 2024 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Dat lijkt mij ook ja maar je bent in vergelijking met die pot tegen Red Bull (leuk feitje trouwens) ook weer een stuk completer. Zo'n baggerpot zie ik Feyenoord niet nog eens op de mat leggen op een CL avond
Jeetje, korte teentjes hier zeg.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:59 schreef viagraap het volgende:
[..]
Precies om dit soort reacties lijkt mij het grappig.
Ik weet dat je in Brabant weinig kunt oefenen in dit soort dingen omdat iedereen zo simpel is maar dit is gewoon je eigen gevoel bij mij neerleggen uit het niets. Doe ff je best man.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jeetje, korte teentjes hier zeg.
Hoge bomen vangen veel wind laten we maar zeggen.
Brabant? Ik kan bijna niet verder weg wonen dan Brabant dus geen idee hoe je daar bij komt.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:19 schreef viagraap het volgende:
[..]
Ik weet dat je in Brabant weinig kunt oefenen in dit soort dingen omdat iedereen zo simpel is maar dit is gewoon je eigen gevoel bij mij neerleggen uit het niets. Doe ff je best man.
Een PSV'er uit niet-Brabant is zo mogelijk nog triester dan een Ajax fan buiten Amsterdam.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Brabant? Ik kan bijna niet verder weg wonen dan Brabant dus geen idee hoe je daar bij komt.
En daarnaast: volgens mij ben jij degene die zich als een oud wijf komt mengen in een discussie.
Ehm, okquote:Op woensdag 11 december 2024 15:32 schreef viagraap het volgende:
[..]
Een PSV'er uit niet-Brabant is zo mogelijk nog triester dan een Ajax fan buiten Amsterdam.
wantquote:Op woensdag 11 december 2024 15:32 schreef viagraap het volgende:
[..]
Een PSV'er uit niet-Brabant is zo mogelijk nog triester dan een Ajax fan buiten Amsterdam.
Hadj - Moussa gaat vanavond die Tsjechen helemaal dronken spelen.quote:Op woensdag 11 december 2024 15:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het even gezellig houden.
MoussaGodquote:Op woensdag 11 december 2024 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hadj - Moussa gaat vanavond die Tsjechen helemaal dronken spelen.
we moeten winnen, anders is het ook wel klaar. Dus ik ga voor de winst, anders verlies.. maar iig geen gelijkspelquote:Op woensdag 11 december 2024 18:04 schreef tong80 het volgende:
Succes vanavond. Heb 1-1 gepould, gun jullie Rotterdamse buren ook een puntje.
Gelijk spelen, PSG en Zagreb verliezen twee keer, Feyenoord is doorquote:Op woensdag 11 december 2024 18:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
we moeten winnen, anders is het ook wel klaar. Dus ik ga voor de winst, anders verlies.. maar iig geen gelijkspel
Ik verwacht vanavond een hoop gekanker vanuit mijn kant iigquote:Op woensdag 11 december 2024 18:39 schreef fetX het volgende:
Niet bijster veel vertrouwen in eerlijk gezegd gezien onze thuispotjes dit seizoen.
Lekker vanaf het bankje met niet al te hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik verwacht vanavond een hoop gekanker vanuit mijn kant iig
Die gaat dus een enorme kutwedstrijd spelenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Santi gaat ons redden jongens, niks aan de hand.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Sparta praag gaat denk volop op de aanval spelen
Feyenoord moet van de ruimtes gaan profiteren
hopen op een goede afloop
Waarom zouden ze dat doen? Als ze winnen dan komen ze op 7 punten net als feyenoordquote:Op woensdag 11 december 2024 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Sparta gaat alleen maar verdedigen.
Wen er maar aan, want na 1 wedstrijdje Bijlow zou hij er toch weer in komen. Jammer genoeg.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:56 schreef Kerftminister het volgende:
Wellenblunder
Nee dit kan niet
Hoorde in het Ajax topic dat Bijlow een halve crimineel is.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Wen er maar aan, want na 1 wedstrijdje Bijlow zou hij er toch weer in komen. Jammer genoeg.
Dus dan maar een keeper die elke wedstrijd een enorme blunder maakt. Goed plan.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alsof het nog een verrassing is dat Wellenreuther speelt.
En terecht ook, Justin heeft zijn kans weer gehad en raakt meteen weer geblesseerd, Brian gaat zijn vingers daar echt niet nog een keer aan branden om vervolgens weer met 2 gebroken keepers in de selectie te zitten.
Er komt daar wel meer onzin voorbij, ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoorde in het Ajax topic dat Bijlow een halve crimineel is.
Justin op de bank hebben en dan doodleuk met de Duitse Henk Timmer spelen is not dun.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alsof het nog een verrassing is dat Wellenreuther speelt.
En terecht ook, Justin heeft zijn kans weer gehad en raakt meteen weer geblesseerd, Brian gaat zijn vingers daar echt niet nog een keer aan branden om vervolgens weer met 2 gebroken keepers in de selectie te zitten.
Nog een minuutje of 12, Klaas.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
kan deze wedstrijd beginnen...
KAPOET MAKEN
Probleem is dat diezelfde Justin ook heel vaak op de tribune zit.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Justin op de bank hebben en dan doodleuk met de Duitse Henk Timmer spelen is not dun.
Of in de lappenmand.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Probleem is dat diezelfde Justin ook heel vaak op de tribune zit.
Dat is lief van je.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:59 schreef RipCity het volgende:
Gun Feyenoord de winst zodat dat kind uit Manchester leuke avond heeft.
En om cofficintenverlies van psv goed te maken
Moet van de UEFA MAFFIA.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:03 schreef RipCity het volgende:
Hebben ze shirts uit jaren 50 aan ofzo ? Lelijk groot vlak achterop
Kijk je voor het eerst Feyenoord vanavond?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:03 schreef RipCity het volgende:
Hebben ze shirts uit jaren 50 aan ofzo ? Lelijk groot vlak achterop
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:04 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Kijk je voor het eerst Feyenoord vanavond?
Water is natquote:Op woensdag 11 december 2024 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nieuwkoop levert de bal maar weer eens in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |