SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Voor @:Shii even de melding: hierna komt een nummer dat gerelateerd is aan Sparks
Was een lekker thema-gerelateerd nummer, @brother52 (sorry, late reactie)quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Pak het brandblusapparaat maar weer. Verzoekje van Brother52:Queen - Put Out The Fire
Hierna: een nummer van ruim 8 minuten, dus zet u schrap
Shift K3. Dat beloofd weinig goeds.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:01 schreef DJ11 het volgende:
De zoon van deze Chaz Jankel is ook artiest geworden, bekend als Shift K3Y. Meer in de dance/house-hoek. It's all in the family dus
quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Shift K3. Dat beloofd weinig goeds.
Ik zie overal vuur inmiddels.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Jullie verzinnen gewoon thema's die er helemaal niet zijn
Zeker herkenbaar met die zang.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:03 schreef DJ11 het volgende:
De Sparks schreven eind jaren 70 dit nummer voor een vrij onbekende discozangeres. Ze zingen zelf volop mee; duidelijk hoorbaar. Recent is het nummer opnieuw digitaal uitgebracht. Oordeel zelfNoël - Dancing Is Dangerous (Part One)
Ik ken helaas maar 1 liedje over brandjes blussen.quote:
Let the motherfucker burn....quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken helaas maar 1 liedje over brandjes blussen.
Het trekt meteen m'n aandacht!quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Al 20 jaar maakt Tunng experimentele folk met een elektronisch laagje: folktronica. Een prettige sound. Na eerdere pareltjes als "Flatland" en "Dark Heart" - veel gedraaid in mijn uitzendingen - is er nu een nieuwe single:Tunng - Everything Else
Klinkt ook wel als die IJslandse ESF-band met die onuitschrijfbare naam.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Al 20 jaar maakt Tunng experimentele folk met een elektronisch laagje: folktronica. Een prettige sound. Na eerdere pareltjes als "Flatland" en "Dark Heart" - veel gedraaid in mijn uitzendingen - is er nu een nieuwe single:Tunng - Everything Else
Er komt nog een hoog gehalte ESF aan zo. Twee nieuwe nummers met betrokkenheid van Songfestival-winnaars en ook nog een ander liedje dat ooit aan het Songfestival meedeed.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt ook wel als die IJslandse ESF-band met die onuitschrijfbare naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |