Goeie deal. Dat soort vrienden moet je lief voor zijnquote:Op zondag 8 december 2024 14:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Barrel
Ik hoor net dat een vriend is aangenomen bij restaurant Eden.
De verhalen van zijn meeloop dag gisteren en verdere avonturen gaan we a.s. dinsdag horen als we naar De Nieuwe Winkel gaan![]()
Bijkomend leuk nieuws: het restaurant is aangesloten bij JRE https://jre.eu/nl/ en hij mag bij ieder aangesloten restaurant met maximaal 3 mensen gaan dineren waarbij er dan 50% korting is op het eten
Rustig aan dan maarquote:Op zondag 8 december 2024 12:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik viel gisteren nog voor het eind van de film in slaap en sliep tot 11:30 door. Helemaal gaar en zwaar hoofd. Groot deel van mijn collega’s is ziek/zwak/misselijk/hoestende , dus misschien toch wat opgepikt. Verder al 3 (?) weken een ontsteking op mijn scheenbeen die niet weg wil, dus komende week toch maar even langs de huisarts.
Ook zonder drank kraakt en piept het hier
Dat klinkt ontzettend frustrerendquote:Op zondag 8 december 2024 14:44 schreef Tele6 het volgende:
Sint vieren gisteren was superfijn om weer alle familie te zien, en tamelijk frustrerend want dobbelspel. Ik ging er al heen met de verwachting om met niks/meuk thuis te komen maar toch zuur als het enige cadeau waar je mee eindigt een gebreide muts voor een 1,5-jarige is. En naast je zit je broertje met 5 stuks buit terwijl hij zich niet aan de instructies gehouden had en 3 stuks meuk inbracht ipv 2 leuke cadeaus en 1x meuk. Hij was dus helemaal blij want had het dobbelspel "gewonnen" kortom snapt er niks van. Uiteindelijk heb ik van m'n nicht een van haar cadeaus toegestopt gekregen en de muts is naar haar dochtertje gegaan.
Natuurlijk ging op de terugweg een oranje lampje aan in de auto. Broertje en ik hadden al ruzie over hoe het dobbelspel gegaan was maar hij wilde ook niet stoppen om uit te vogelen wat er met de auto was (en hij reed die etappe). Dus ik m'n pa gebeld, hij zei dat hij dat lampje kende en dat we gewoon naar huis mochten rijden en dan ging hij komende week wel naar de garage. Dus broertje "zei ik toch"...
Toen het mijn beurt was om te rijden (broertje afgezet op station, moest ergens anders heen) ging gelukkig het lampje uit. En het reed veel lekkerder zonder iemand met commentaar ernaast
Ik heb m'n pa gevraagd of hij zin heeft om komend jaar wat familie te bezoeken zodat we ze niet alleen met sinterklaas zien. Hij wil wel maar alleen als ik rijd. Klinkt als een plan
*noteert*quote:Op zondag 8 december 2024 14:50 schreef derLudolf het volgende:
Kerstmarkt in Leer is niks. Alles al twee keer gezien. Bijna enkel eten, nog minder ander spul dan op andere kerstmarkten. Zelfs qua eten niet heel veel keuze, de gerookte zalmzijden en kastanjes heb ik niet gezien. Reibekuchen en Lebkuchen heb ik ook niet gezien.
Volgende keer maar naar een grotere plaats op een zaterdag zodat de winkels ook geopend zijn.
Ik wou sowieso wel weer naar een grotere plaats, m'n pa wou niet zo ver. Ma, broertje en z'n vriendin zeiden niets/maakte het niet uit.
Normaal gesproken deden we altijd super uitgebreide surprises, maar dit jaar was iedereen zo druk met verhuizen, verbouwen en een peuter, dat we er iets makkelijkers van hebben gemaakt.quote:Op zondag 8 december 2024 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat klinkt ontzettend frustrerend![]()
En asociaal. Is het een traditie en wil je volgend jaar weer?
Mijn familie dobbelde ook, maar daar heeft de 15-jarige anderhalf uur in de Action doorgebracht ‘er was echt niks leuks te vinden’. Toewijding! Zijn niet-meuk bijdrage werd daarna chocolade van Rousseau en dat is echt wel goed spul. Hoe de kadootjes verdeeld worden boeit nooit zo want meteen daarna start de ruilmarkt zodat iedereen met wat leuks naar huis gaat. Extra aandacht voor mij want vorig jaar won ik niks en had niemand dat in de gaten. En nichtje blij met haar drie (!) potten pindakaas![]()
Geen advies voor je lampje helaas enop je hormonaliteit.
Dat lampje was je VBA. Niet te lang mee doorrijden want dan ontploft de boelquote:Op zondag 8 december 2024 14:44 schreef Tele6 het volgende:
Sint vieren gisteren was superfijn om weer alle familie te zien, en tamelijk frustrerend want dobbelspel. Ik ging er al heen met de verwachting om met niks/meuk thuis te komen maar toch zuur als het enige cadeau waar je mee eindigt een gebreide muts voor een 1,5-jarige is. En naast je zit je broertje met 5 stuks buit terwijl hij zich niet aan de instructies gehouden had en 3 stuks meuk inbracht ipv 2 leuke cadeaus en 1x meuk. Hij was dus helemaal blij want had het dobbelspel "gewonnen" kortom snapt er niks van. Uiteindelijk heb ik van m'n nicht een van haar cadeaus toegestopt gekregen en de muts is naar haar dochtertje gegaan.
Natuurlijk ging op de terugweg een oranje lampje aan in de auto. Broertje en ik hadden al ruzie over hoe het dobbelspel gegaan was maar hij wilde ook niet stoppen om uit te vogelen wat er met de auto was (en hij reed die etappe). Dus ik m'n pa gebeld, hij zei dat hij dat lampje kende en dat we gewoon naar huis mochten rijden en dan ging hij komende week wel naar de garage. Dus broertje "zei ik toch"...
Toen het mijn beurt was om te rijden (broertje afgezet op station, moest ergens anders heen) ging gelukkig het lampje uit. En het reed veel lekkerder zonder iemand met commentaar ernaast
Ik heb m'n pa gevraagd of hij zin heeft om komend jaar wat familie te bezoeken zodat we ze niet alleen met sinterklaas zien. Hij wil wel maar alleen als ik rijd. Klinkt als een plan
Geen idee, maar de totale lengte was 700mdenk ik. En dan ook nog niet kraampje aan kraampje.quote:
quote:Op zondag 8 december 2024 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lampje was je VBA. Niet te lang mee doorrijden want dan ontploft de boel
700 wat. Angstrøm? Parsec? Kubieke Joule per vierkante boogseconde?quote:Op zondag 8 december 2024 15:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, maar de totale lengte was 700 denk ik. En dan ook nog niet kraampje aan kraampje.
700 Wattquote:Op zondag 8 december 2024 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
700 wat. Angstrøm? Parsec? Kubieke Joule per vierkante boogseconde?
Je hebt er wel pech mee zegquote:Op zondag 8 december 2024 15:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Normaal gesproken deden we altijd super uitgebreide surprises, maar dit jaar was iedereen zo druk met verhuizen, verbouwen en een peuter, dat we er iets makkelijkers van hebben gemaakt.
Niet dat broertje dan wel moeite doet voor een mooie surprise. Hij had vorig jaar mijn lootje en toen kreeg ik een kant-en-klaar kartonnen vogelhuisje dat mijn ouders ooit van Natuurmonumenten over de post hadden gehad, met een briefje erin dat het cadeau nog bij de DHL lag.
Ik wil er eigenlijk wel heen blijven gaan, want sommige mensen zie ik alleen daar. Maar eigenlijk wil ik broertje niet meer mee
De variant van jullie familie klinkt leuker, en wat lief van die 15-jarige.
Wat een stom spel, dat dobbelen.quote:Op zondag 8 december 2024 14:44 schreef Tele6 het volgende:
Volgens mij weet je al wel dat dit niet de bedoeling isquote:Op zondag 8 december 2024 14:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar
Wel minder gaar wakker geworden of nog steeds gaar?
Huisarts boks. Ik heb de knoop doorgehakt dat ik toch maar wat met m'n hormoonellende moet. Een week van tevoren labiel en opgezwollen, en dan zo veel pijn dat ik er niet van kan lopen en niet van kan ademen. Toch navragen of dit nou de bedoeling is.
Dat kan een dat dweilrobot niet?quote:Op zondag 8 december 2024 16:05 schreef vlindertje89 het volgende:
mocht ik kots op de overloop opruimen.
Daar kan ik niet aan doen. Was zelf ook direct weer weg.quote:
Zij waren gisteravond naar de bios geweest geloof ik (dat waren ze in elk geval van plan, ben helemaal vergeten ernaar te vragen vanmiddag). En een nachtje ononderbroken slapen, en uitslapen haha. Broertje was gister ook even gaan golfen, zij heeft vast ook nog iets gedaan zelf. Meestal doen ze samen wat leuks en/of genieten ze van door- en uitslapenquote:Op zondag 8 december 2024 16:07 schreef Blues het volgende:
Intensief hoor Tante Vlinder, maar ook heel leuk dat het kan! En fijn voor broer![]()
Gaan zij dan uit of zo?
Dat kán vast, of dat handig is is een tweedequote:
En ik maar denken dat @Cat-astrophe een origineel idee hadquote:Op zondag 8 december 2024 17:30 schreef gcjoel het volgende:
Vandaag naar de kerstmarkt in Ahrweiler geweest op de weg terug naar huis.
Blijft een gezellig dorpjelekker warme apfelpunsch gedronken en een curryworst erbij
![]()
Kerstmarkt teller over het hele weekend: 5
Kerstmarkt Haguenau was de highlight deze trip. Zo gezellig![]()
Meer Kerstmarkt is beterquote:Op zondag 8 december 2024 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat @:Cat-astrophe een origineel idee had![]()
We moeten echt eens spelregels hiervoor gaan opstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |