SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
GoedemorgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, ze zijn met man en macht bezig om de boel weer op de rit te krijgenquote:Op zaterdag 7 december 2024 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit bericht bedoel je? Zit even te lezen daar.
https://www.defensie.nl/a(...)gen-oorlog-en-crises
In de telegraaf staat ook een heel stuk, maar achter de betaal muur
Kabinet gaat Nederland wakker schudden voor Russische dreiging: ’Niet klaar voor week zonder stroom’
https://www.telegraaf.nl/(...)r-week-zonder-stroomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En ik mag vandaag geen sims spelen, want ik moet mijn eigen huishouden doen.
Dus ga ik zo eerst mijn boek uitlezen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Morguh Mikeyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik mag vandaag geen sims spelen, want ik moet mijn eigen huishouden doen.
Dus ga ik zo eerst mijn boek uitlezen
Een week zonder stroom![]()
Dat wordt boeken lezen bij kaarslicht en geen eten denk ik.Trotste mama van Ambar
Ik heb gisteren nog twee trade paperbacks gekocht samen 47 euro.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Yay!quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb gisteren nog twee trade paperbacks gekocht samen 47 euro.
Al weet ik niet wat t is♡♡♡♡![]()
Mobiel lijkt me ergste..quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt boeken lezen bij kaarslicht en geen eten denk ik.♡♡♡♡![]()
Ik ben woensdag in Utrecht en dan mag ik even naar BroerseTrotste mama van Ambar
Goedemiddag muisquote:quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:57 schreef drakin het volgende:
[..]
As dinsdag is er hier weer een Rus in huisMooi ras. Waarom is hij / zij weg nu?
Smile, it's free therapy.![]()
Mogguhhquote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
ALs je maar genoeg kaarsen in huis hebt danquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt boeken lezen bij kaarslicht en geen eten denk ik.
Of een zaklamp en batterijenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rus en ras? En blauw, ik denk nu aan een poes?quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag muis
[..]Mooi ras. Waarom is hij / zij weg nu?
Ik kan niet koken verder, want alles is electrisch hierquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je maar genoeg kaarsen in huis hebt dan
Of een zaklamp en batterijenTrotste mama van Ambar
Ja dat is een kattenrasquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rus en ras? En blauw, ik denk nu aan een poes?Trotste mama van Ambar
Heb 2 agregaten staan, stroom zat.. Kan gewoon doortappen hier met het licht aanquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt boeken lezen bij kaarslicht en geen eten denk ik.![]()
![]()
Kaarsen
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Ja hier ook, tegen die tijd maar een campingstelletje aanschaffen danquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan niet koken verder, want alles is electrisch hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn broertje heeft een kat waar blauwe Rus en Siamees in zit.Trotste mama van Ambar
Blauwe Rus is een poezenrasquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rus en ras? En blauw, ik denk nu aan een poes?
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: