https://www.rtl.nl/boulev(...)eld-21ste-verjaardagquote:Prinses Amalia krijgt voor verjaardag wassen beeld in Madame Tussauds
Aanstaande zaterdag is prinses Amalia (20) jarig en mag ze 21 kaarsjes uitblazen. Speciaal voor die feestelijke gelegenheid heeft Madame Tussauds Amsterdam een wassen beeld van haar gemaakt en daarmee schittert de kroonprinses voortaan dus in het museum.
"Dit iconische eerbetoon markeert niet alleen een feestelijk moment in de prinses haar persoonlijke leven, maar benadrukt ook haar groeiende rol binnen het Koninklijk Huis"
Woensdag werd het beeld onthuld in het koninklijke gedeelte van de attractie. Daar heeft de prinses een ereplaats gekregen, naast koning Willem-Alexander, koningin Máxima en prinses Beatrix. 'Dit iconische eerbetoon markeert niet alleen een feestelijk moment in de prinses haar persoonlijke leven, maar benadrukt ook haar groeiende rol binnen het Koninklijk Huis en haar betekenis voor Nederland', luidt het persbericht.
Wel knap dat ze lid wordt van een studentenvereniging en dan afvalt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 08:46 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ze was afgevallen zag je ook bij beelden van eerder.
Je kan ook gewoon niks zeggenquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:38 schreef Toine51 het volgende:
Boeiend...
Afschaffen deze poppenkast...
Maar dat doe ik wel doordat ik het graag aan de kaak stel hoe intens treurig het wel niet is om in een topic waarin de de kroonprinses gefeliciteerd wordt met haar verjaardag, sommigen het nodig is vooral wat zuur en gefrustreerd te gaan reageren. Over iets dat hier niet relevant is.quote:
21 diner bij ouders lijkt mequote:Op zaterdag 7 december 2024 08:51 schreef asco het volgende:
Grote vraag is natuurlijk, gaat ze het in Las Vegas vieren?
Er zijn wel meer mensen jarig die belangrijker zijn....quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar dat doe ik wel doordat ik het graag aan de kaak stel hoe intens treurig het wel niet is om in een topic waarin de de kroonprinses gefeliciteerd wordt met haar verjaardag, sommigen het nodig is vooral wat zuur en gefrustreerd te gaan reageren. Over iets dat hier niet relevant is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |