SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zat ik weer vast in de vorige.
Ik kon maar niet quoten.... Snapte er niks van.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zolang je maar niet vast zit vanwege wetsovertredingquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Zat ik weer vast in de vorige.
Ik kon maar niet quoten.... Snapte er niks van.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ga lekker nog even met mijn telefoon spelen en dan slapenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zolang je maar niet vast zit vanwege wetsovertreding
Nee, dat hoop ik nooit te zitten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe is het met de kinderen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga lekker nog even met mijn telefoon spelen en dan slapen![]()
Het ligt eraan. Als er gesprekken zijn dan wordt er gewoon door gepost. Als er een 'gat' valt, dan wacht ik soms wel even voordat ik iets post. Dat vind ik zelf wat leuker om iemand enkele punten te gunnen dan constant binnen de minuut bolken. Dan haak ik persoonlijk snel weer af als het alleen daarom gaat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is 's nachts volgens mij wel gebruikelijk.![]()
4 van de 5 gaan naar de basisschool al, maar ze hebben wel allemaal emotionele problemen zoals jaloezie enzo omdat ze te weinig aandacht kregen en krijgen.quote:Trotste mama van Ambar
Oh en de man in kwestie is nu bejaard, dus mss dat hij nog even 1x met zijn zaad mag strooien voordat hij dood gaat.Trotste mama van Ambar
Zo lekker dat je ze ook gewoon uit kunt zettenquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4 van de 5 gaan naar de basisschool al, maar ze hebben wel allemaal emotionele problemen zoals jaloezie enzo omdat ze te weinig aandacht kregen en krijgen.![]()
![]()
Je kan je bejaarde sims dood laten gaan door te vaak te laten ojaa-enTrotste mama van Ambar
Eens. Ik doe meestal andere dingen en dan een oja, even terug naar dit tabje.... Dus dan vallen er vanzelf gatenquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Als er gesprekken zijn dan wordt er gewoon door gepost. Als er een 'gat' valt, dan wacht ik soms wel even voordat ik iets post. Dat vind ik zelf wat leuker om iemand enkele punten te gunnen dan constant binnen de minuut bolken. Dan haak ik persoonlijk snel weer af als het alleen daarom gaat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou bij een echte bejaarde ook gebeurenquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan je bejaarde sims dood laten gaan door te vaak te laten ojaa-enUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Groot huis verder wel en zij is baanloos, want huismoeder. Zo nu en dan verft ze een schilderij, maar dat dekt de kosten van de rekeningen niet. Dus nog even kijken hoe ik dat ga oplossenTrotste mama van Ambar
Het zou mij niets verbazen of er zwerft ergens zo'n mod daarvoor rond.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: