Voorlopig niet op de planning, maar als er een fijne ticketdump op Ticketswap is als de afgelopen jaren misschien welquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Welke fokkers zijn hier eigenlijk bij? Ik weet dat Cee en Pinklow al een plekje bemachtigd hebben
Jaaaaaa overmorgen en zonder krukken, eindelijk!!!! Zin innnnquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Welke fokkers zijn hier eigenlijk bij? Ik weet dat Cee en Pinklow al een plekje bemachtigd hebben
Ik gun het je enormquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:11 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Jaaaaaa overmorgen en zonder krukken, eindelijk!!!! Zin innnn
Halsema staat kennelijk zelfs geen Italiaanse artiest toe bij dit Songfestivalfeestquote:Op woensdag 11 december 2024 15:23 schreef sportfreak het volgende:
Ajax speelt tegelijkertijd een thuiswedstrijd in de naastgelegen ArenA tegen Lazio Roma. Ondanks dat er geen uitsupporters welkom zijn
De laatste Italiaanse artiest was Mahmood in 2019 volgens mij. Angelina Mango was wel bij EIC en ik geloof dat Marco Mengoni of Francesco Gabbani ook wel Ja hadden gezegd. Maar Maneskin of Il Volo kunnen we vergeten. Die zijn veel te groot geworden voor dit soort schnabbels. (Hoewel Guy Sebastian ook best een grote naam is)quote:Op donderdag 12 december 2024 11:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Halsema staat kennelijk zelfs geen Italiaanse artiest toe bij dit Songfestivalfeest
quote:Op donderdag 12 december 2024 18:35 schreef NailQueen het volgende:
Hij stond net nog bij de liften. IK HEB EEN SELFIE MET KÄÄRIJÄ
Net te laat, ze draaien nu Helena!quote:Op donderdag 12 december 2024 18:50 schreef NailQueen het volgende:
Wij staan in de rij. Bijna binnen.
Wij zitten nu ook. Fuego wordt gedraaid!quote:Op donderdag 12 december 2024 18:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Net te laat, ze draaien nu Helena!
Staat @CrazyDutchPunk al achter de draaitafel?quote:Op donderdag 12 december 2024 19:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wij zitten nu ook. Fuego wordt gedraaid!
Jazeker. Lekker bezig, GJquote:Op donderdag 12 december 2024 19:43 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Staat @:crazydutchpunk al achter de draaitafel?
Namens Pippie 1 bedankt!quote:Op donderdag 12 december 2024 17:57 schreef Greys het volgende:
Cee heeft Käärijä nog even snel gesproken tijdens het persmoment vanmiddag!
https://www.instagram.com/reel/DDfE8SConap/?igsh=ZmRid2hlcHdzZ2ds
Ze waren samen met Esther Hart. Wist ik niet maar leuke verrassingquote:Op donderdag 12 december 2024 21:14 schreef NailQueen het volgende:
Marlayne en Mandy zijn er. Tijd om wat drinken te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |