SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:
5-1 voor na bijna 70 minutenquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, heb de originele niet eens gezien
[..]
zijn ze aan het winnen?
Er wordt aardig aan het doelsaldo gewerkt daar geloof ik.quote:
6-1 inmiddelsquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
5-1 voor na bijna 70 minuten
Harry de Hamsterquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:43 schreef Ama het volgende:
Haha de Whamster reclame van de AH is leuk.
Jumbo heeft vast weer een gare reclame met Frank Lammers. Over twee weken komt er ook weer een nieuw seizoen van Undercover op Netflix.quote:
Tja.. die mogen wel een keer vervangen worden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Jumbo heeft vast weer een gare reclame met Frank Lammers. Over twee weken komt er ook weer een nieuw seizoen van Undercover op Netflix.
Ik heb nog niet heel veel kerstreclames gezien.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja.. die mogen wel een keer vervangen worden.
Bol heeft de reclame van vorig jaar weer van stal gehaald..
Iemand die hier woont kent Janus, op wie die Ferry is gebaseerd
kijk geen tv dus geen ideequote:Op vrijdag 6 december 2024 21:43 schreef Ama het volgende:
zo kijkt vlinder als ik dom doequote:Op vrijdag 6 december 2024 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk geen tv dus geen idee
wel kwam deze net voorbij op yt
Bekijk deze YouTube-video
neejoh gewoon nog even feestenquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi, ik kan wel naar bed denk ik
Uurtje of negen donker vind ik wel chill.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:33 schreef mschol het volgende:
ze mogen van mij nog een hele tijd kort blijven, slaap ik een stuk beter door
Je hebt je naam weer terug.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:12 schreef Flory- het volgende:
Begonnen met A very royal scandal![]()
Is vanavond ook op tv.
Hey Shiiquote:
Hoi.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hey Shii![]()
Nouja bijna hé, staat een streepje achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ja met streepjes, zonder streepjes, ik heb die weg ook afgelegd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
In pepernoten wel denk ik maar die eet men zelden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit er eigenlijk peper in pepernoten?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ja met streepjes, zonder streepjes, ik heb die weg ook afgelegd.
Same shit, different day
SC hopper present
als je e-nummers kruiden noemtquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In pepernoten wel denk ik maar die eet men zelden.
Meesten noemen kruidnoten pepernoten.
Dus... Zitten er kruiden in kruidnoten?
Ik hou er eigenlijk ook wel vanquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vind dat wel wat hebben eigenlijk.
Truste kerelquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker paar potjes gespeeld. Nu lekker slapen in bedje.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In pepernoten wel denk ik maar die eet men zelden.
Meesten noemen kruidnoten pepernoten.
Dus... Zitten er kruiden in kruidnoten?
quote:Koekkruiden, koekspecerijen of speculaaskruiden is een mengsel van de specerijen kaneel, nootmuskaat, kruidnagel, gemberpoeder, kardemom, anijs, piment en witte peper, dat wordt gebruikt bij de bereiding van speculaas, kruidkoek en kruidnoten.
Dan kun je nog wel de autist gaan uithangen dat specerijen geen kruiden zijnquote:
Nah, hij bedoeld het goedquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel de autist gaan uithangen dat specerijen geen kruiden zijn
tomato tomato, voor mij 1 pot natquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daaromquote:
even.naar gegoogled, geinig welquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:43 schreef Ama het volgende:
GEKOLONISEERDquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier niks meerquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kruidvat ook. Ik had witte chocolade met koffie letters
planet coaster 2 gespeeld?quote:Op zaterdag 7 december 2024 00:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Net echt de grootste rij npcs ooit gezien
Ja. Kijken of ik een tweede achtbaan kan maken. En vervolgens wil ik toegangsprijzen voor het park gaan hanteren ipv geld per attractie vragen.quote:
Aan. Doe je de sandbox?quote:Op zaterdag 7 december 2024 06:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Kijken of ik een tweede achtbaan kan maken. En vervolgens wil ik toegangsprijzen voor het park gaan hanteren ipv geld per attractie vragen.
Ja. Maar wel met alle economische zaken aan. En bij onderzoek alles uit.quote:
Ik moest Tarwekamp even googlen hoor. Ligt echt ver hier vandaan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:40 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij is dit vlak bij waar mijn neefje woont
ik kende het ook nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 07:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moest Tarwekamp even googlen hoor. Ligt echt ver hier vandaan.
Jeetje bikkels hoor, ik doe de verwarming nog een graadje hoger en kruip nog even onder de dekensquote:Op zaterdag 7 december 2024 07:38 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen trouwens. Laatste wedstrijd buiten dit jaar
"wat doe je op een dag?"quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb hier al schoongemaakt, geluncht en zo gaan we een nieuw cafe uitproberen waar we nog niet zijn geweest
Doe jij toch ook?quote:Op zaterdag 7 december 2024 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
"wat doe je op een dag?"
nou slapen, vreten, drinken, slapen, vreten
Lekker bezigquote:Op zaterdag 7 december 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb hier al schoongemaakt, geluncht en zo gaan we een nieuw cafe uitproberen waar we nog niet zijn geweest
En @Crack_ niet te vergeten. Die woont in die buurt.quote:
Lego kopen is nog wel een optie. Denk dat ik wel even de stad in gaquote:Op zaterdag 7 december 2024 08:07 schreef mschol het volgende:
of doe gek: koop lego en ga die bouwen
Ja of een drugslabquote:Op zaterdag 7 december 2024 07:38 schreef mschol het volgende:
[..]
je zou de ken dat het een gasexplosie is
Werd wakker met een ‘waarom ruikt het hier zo gek’quote:Op zaterdag 7 december 2024 08:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En @:Crack_ niet te vergeten. Die woont in die buurt.
Werd een uur geleden al gebeld door mijn werk hiervoor.
Flinke boem.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Werd wakker met een ‘waarom ruikt het hier zo gek’
Heftig johhoop dat er geen doden zijn
Heb jij er nog wat meegekregen van die Brand in Den Haag?quote:Op zaterdag 7 december 2024 08:09 schreef Haags het volgende:
Ik keek even met gefronste wenkbrauwen bij het woord lunchen. Maar toen zag ik @:bitterbal en dacht op de vroege morgen, ohja.
Ja het was leuker als kaneel, samen met wat kettingvet van je skoeter, goed was geweest voor je seksleven of zo.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Kaneel!Maar wel kaneel in de rol van kaneel. Dat is weer saai.
Het is 1 km hier vandaan, had het vast gehoord als ik wakker was. Geen idee hoe luid zoiets is?quote:
Geen stank of rook overlast, 1 km is niet verquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is 1 km hier vandaan, had het vast gehoord als ik wakker was. Geen idee hoe luid zoiets is?
Heftig hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:06 schreef LTVDK het volgende:
Bij de eerste beelden van die explosie leek het alleen alsof er een gevel was afgeblazen, en dan zie je de beelden van bovenaf en is er een half blok gewoon weggeblazen
[ afbeelding ]
Ja what thequote:Op zaterdag 7 december 2024 09:06 schreef LTVDK het volgende:
Bij de eerste beelden van die explosie leek het alleen alsof er een gevel was afgeblazen, en dan zie je de beelden van bovenaf en is er een half blok gewoon weggeblazen
[ afbeelding ]
Was het eerste wat me opviel toen ik wakker werd, dat het apart rook. Beetje naar plastic.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen stank of rook overlast, 1 km is niet ver
Ali z'n drugslab.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het was leuker als kaneel, samen met wat kettingvet van je skoeter, goed was geweest voor je seksleven of zo.
O dat zou je toch wel denken dat je daar een berichtje over krijgt als het zo dicht in de buurt is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja what the
[..]
Was het eerste wat me opviel toen ik wakker werd, dat het apart rook. Beetje naar plastic.
Niet echt overlast van trouwens maar heb wel alles maar even dicht gedaan. Kreeg geen alert berichtje van de overheid/gemeente
Alleen via het nieuws. Ik woon zelf aan de andere kant van de stad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij er nog wat meegekregen van die Brand in Den Haag?
De vuurwerkramp was wel heel luid op 2,5 km afstand. Daar zat ook een schokgolf bij waardoor ramen, gordijnen etc. bewogen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is 1 km hier vandaan, had het vast gehoord als ik wakker was. Geen idee hoe luid zoiets is?
Zo te zien wel een kansenwijk met al die flatgebouwen zo op elkaar geproptquote:
Dan had je in bed moeten blijven liggenquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]Nou, ik weet niet of ik dat had willen lezen voor 10 uur.
Oke, een eindje uit de buurt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Alleen via het nieuws. Ik woon zelf aan de andere kant van de stad.
dit ja..quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Wat er stond te kijken geeft ook meer om goud dan leren lezen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien wel een kansenwijk met al die flatgebouwen zo op elkaar gepropt
Dan denk je dat je veilig bent, maar de gebeurtenissen in Den Haag laten zien dat dat nooit het geval is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan had je in bed moeten blijven liggen
Daar was dan ook een hele woonwijk weggeblazenquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:12 schreef Recce het volgende:
[..]
De vuurwerkramp was wel heel luid op 2,5 km afstand. Daar zat ook een schokgolf bij waardoor ramen, gordijnen etc. bewogen.
Lijkt me een gasexplosie inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:15 schreef Haags het volgende:
Ik denk niet echt dat het met vuurwerk te maken heeft, gezien het tijdstip (06.15). Maar goed, het kan...
Denk eerder aan drugs/gas.
Ja drugslab of gaslek lijkt het meest waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:15 schreef Haags het volgende:
Ik denk niet echt dat het met vuurwerk te maken heeft, gezien het tijdstip (06.15). Maar goed, het kan...
Denk eerder aan drugs/gas.
Is er wel eens zo'n grote explosie in woonhuizen geweest door een drugslab of vuurwerk? Ik kan het me niet herinneren.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja drugslab of gaslek lijkt het meest waarschijnlijk
In Rotterdam toch, jaar geleden of zo?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er wel eens zo'n grote explosie in woonhuizen geweest door een drugslab of vuurwerk? Ik kan het me niet herinneren.
Begin dit jaar nog in Rotterdamquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er wel eens zo'n grote explosie in woonhuizen geweest door een drugslab of vuurwerk? Ik kan het me niet herinneren.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat er stond te kijken geeft ook meer om goud dan leren lezen.
De racistische rellen rond Jalal O. in Rotterdam vergeten?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was dat ook wel een gasexplosie? In een drugslab gebruiken ze vast gas. Zo te lezen weten ze de oorzaak nog niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begin dit jaar nog in Rotterdam
[ afbeelding ]
Als je al tijden lang eendengekwaak hoort bij de buren mag je best even raar opkijken als blijkt dat hij leeuwen fokt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was dat ook wel een gasexplosie? In een drugslab gebruiken ze vast gas. Zo te lezen weten ze de oorzaak nog niet.
Kun je beter wel doen, vanmiddag weer storm en regenquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb geen zin om boodschappen te doen
Laten bezorgen? (ook al is dat eigenlijk voor meervoudig gehandicapte hoogbejaarden)quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kun je anders nog wat goede deals bij Blokker scoren?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn punt is meer dat er maar weinig stoffen zijn die opeens zo ontploffen. Dat zijn toch vooral explosieven of gas.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je al tijden lang eendengekwaak hoort bij de buren mag je best even raar opkijken als blijkt dat hij leeuwen fokt.
dat scheelt, boodschappen willen vast ook geen 4ebe doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het ziet er nu wel redelijk uit, qua weerquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je beter wel doen, vanmiddag weer storm en regen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laten bezorgen? (ook al is dat eigenlijk voor meervoudig gehandicapte hoogbejaarden)
Volgens mij neem je mij lichtelijk in de zeik, maar ik ben echt superblij met mijn digitale waterkokerquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je anders nog wat goede deals bij Blokker scoren?
Ah op die fiets, mmm ik ben geen explosiedeskundige, dat drugslab zat er in ieder geval, dat is bewezen, ze krijgen alleen de eigenaar niet veroordeeld ook al weten ze voor 100 procent zeker van dat hij de criminele eigenaar van het drugslab was.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat er maar weinig stoffen zijn die opeens zo ontploffen. Dat zijn toch vooral explosieven of gas.
Euhm.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat scheelt, boodschappen willen vast ook geen 4ebe doen
Ik las arbeidsdeskundigequote:Op zaterdag 7 december 2024 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ah op die fiets, mmm ik ben geen explosiedeskundige, dat drugslab zat er in ieder geval, dat is bewezen, ze krijgen alleen de eigenaar niet veroordeeld ook al weten ze voor 100 procent zeker van dat hij de criminele eigenaar van het drugslab was.
Gezien de explosie (haha snap je de grap) aan bomaanslagen bij huizen hebben de meeste drugdealerts en aanverwanten natuurlijk wel voldoende explosieven in huisquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn punt is meer dat er maar weinig stoffen zijn die opeens zo ontploffen. Dat zijn toch vooral explosieven of gas.
jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Speculaasappeltaart, zou dat lekker zijn?
Intrigerend.quote:
je kan nu virtueel water koken?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
maar ik ben echt superblij met mijn digitale waterkoker
VR bril op en gaan.quote:
ja langzaam richting het avond etenquote:Op zaterdag 7 december 2024 08:09 schreef Haags het volgende:
Ik keek even met gefronste wenkbrauwen bij het woord lunchen. Maar toen zag ik @:bitterbal en dacht op de vroege morgen, ohja.
Wat ga je eten en wat erbij?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja langzaam richting het avond eten
In zo'n drugslab zijn ze natuurlijk lekker aan het hobbyen met leidingen etc., waardoor de kans op een gasexplosie ook groot is. Zo te lezen duurt het onderzoek nog tot maart, dus het is kennelijk geen eenvoudige kwestie.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ah op die fiets, mmm ik ben geen explosiedeskundige, dat drugslab zat er in ieder geval, dat is bewezen, ze krijgen alleen de eigenaar niet veroordeeld ook al weten ze voor 100 procent zeker van dat hij de criminele eigenaar van het drugslab was.
100, 150 en 200 graden?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, maar mijn waterkoker heeft verschillende temperatuurstanden, dat vind ik best fijn
lams gehaktballetjes met patat !!quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ga je eten en wat erbij?
Water van 200 graden is wel wat heet.quote:
Lamquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lams gehaktballetjes met patat !!
Ja, dat hoort wel bij het vak.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezien de explosie (haha snap je de grap) aan bomaanslagen bij huizen hebben de meeste drugdealerts en aanverwanten natuurlijk wel voldoende explosieven in huis
@Budapestenaar heeft dat met nootmuskaatquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ooit per ongeluk (ruim) speculaaskruiden op een entrecote gedaan en sindsdien ben ik wat minder huppelig en wiehoewiehoe om de smaak van speculaas.
Hebben ze daar lammie?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lams gehaktballetjes met patat !!
Dat hoort toch ook in de chili con carne?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ooit per ongeluk (ruim) speculaaskruiden op een entrecote gedaan en sindsdien ben ik wat minder huppelig en wiehoewiehoe om de smaak van speculaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik lees dit wel eens in recepten ja.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook in de chili con carne?
Ewl.quote:
Snel dat recept weggooienquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees dit wel eens in recepten ja.
Mooi uitzicht.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Dit was het uitzicht van het cafe van net.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lidl verkoopt oogmousse
Klinkt niet lekkerHoe zou dat smaken, die witte prut binnenin een oog, en van een koe, of een mens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestaat er dan ook oogsap?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lidl verkoopt oogmousse
Klinkt niet lekkerZo zonde van die ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Budapestenaar
Wat is het nut van dat eilandje?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:46 schreef bitterbal het volgende:
Dit was het uitzicht van het cafe van net.
[ afbeelding ]
Verreke, denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zou dat smaken, die witte prut binnenin een oog, en van een koe, of een mens?
Erg enthousiastquote:
Is daar meestal een toevluchtsoord voor beestjes omdat de grote eilanden bezet zijn door vakantievierende mensen.quote:
Ik heb die vraag soms ook bij eilandjesquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niks?
Wat is dat voor rare vraag
Daar worden gevangenen opgeslagenquote:
Ja ze vroeg of ik mee wilde en eigenlijk niet maar ja ze heeft nu weekend dus dacht oke dan ga ik wel mee maar had eigenlijk ook gewoon hier op stoel kunnen zitten achter de pc en zoquote:
Zou meteen 2000 kilo kopen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh aubergine in de aanbieding
Hoeveel TB?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar worden gevangenen opgeslagen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die vraag soms ook bij eilandjes![]()
#Rottermeroog
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze vroeg of ik mee wilde en eigenlijk niet maar ja ze heeft nu weekend dus dacht oke dan ga ik wel mee maar had eigenlijk ook gewoon hier op stoel kunnen zitten achter de pc en zo
quote:
Ja, weet niet.. vind dat echt fascinerendquote:
Ge wit ooit nooit nie.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Het is niet alsof thai dat eilandje met de hand hebben gebouwd
Witte geit?quote:
Eilandenfetisj.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet niet.. vind dat echt fascinerend
Ook al stelt het in de praktijk geen reet voor zo'n eiland
quote:
jajaquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nou dat niet..
Meer eilanden-interesse
quote:
Denk dat US wel eens gelijk kan hebbenquote:
Zoals met alles is hier nu ook de grens tussen een obsessieve eilandenliefde en een gezonde interesse in eilanden flinterdun.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nou dat niet..
Meer eilanden-interesse
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat US wel eens gelijk kan hebbenEn dan gelijk over zo'n onderwerpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JoejoeBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik heb geen obsessie(s)quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals met alles is hier nu ook de grens tussen een obsessieve eilandenliefde en een gezonde interesse in eilanden flinterdun.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan gelijk over zo'n onderwerp
Joejoe
Kwartiertje te vroeg ditquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zou dat smaken, die witte prut binnenin een oog, en van een koe, of een mens?
dat weet jij helemaal nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Leukquote:
Nederlanders bouwen wel eilandenquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Zou lezenquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een leuk boek over eilanden, leukste boek van dit jaar wel, De eilanden van Goed en Kwaad van Adwin de Kluyver.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
"wie is de beste thaise zanger"
"wat was het beste thaise nummer"
moet je om 4:00 vertrekken, dan heb je zeker geen kinderen in de treinquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:56 schreef Ama het volgende:
Hopelijk straks geen irritante kinderen ofzo in de trein.
Heb speciaal een kleuterklas voor jou in de burgerrups besteldquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:56 schreef Ama het volgende:
Hopelijk straks geen irritante kinderen ofzo in de trein.
Maar dan gaat er ook geen trein.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je om 4:00 vertrekken, dan heb je zeker geen kinderen in de trein
Wat ben je toch ook een schat he.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb speciaal een kleuterklas voor jou in de burgerrups besteld
Ze zoeken je zo op in de coupe
Met of zonder vleugels?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ook een expres levering van 20 naaktslakken in cadeauverpakking
Waarom is dat nou weer een rare vraag? De meesten mensen denken dat direct als ze die foto zien.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niks?
Wat is dat voor rare vraag
Laat dat broodje bij de AH to go maar zitten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ook een expres levering van 20 naaktslakken in cadeauverpakking
maar geen pubquiz?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje doorgezakt in Krabi bij een strandtent, had die DJ maar 3 Cd's of zo![]()
Wel lol gehad
10 met en 10 zonderquote:
Goed dieet welquote:Op zaterdag 7 december 2024 09:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat dat broodje bij de AH to go maar zitten.
nou dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer een rare vraag? De meesten mensen denken dat direct als ze die foto zien.
of nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, dat wordt een keer op zaterdagochtend sporten
Jawel, anders is het zonde van mijn geld.quote:
Er ontstond hier toch direct een levendig gesprek over dat eiland? Zoiets moet wel nut hebben, anders kun je het beter afbreken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat betwijfel ik.![]()
De natuur heeft dit zo gemaakt
In welke eilanden heb jij interesse ?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Er ontstond hier toch direct een levendig gesprek over dat eiland? Zoiets moet wel nut hebben, anders kun je het beter afbreken.
Wat is je lievelingseiland?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Er ontstond hier toch direct een levendig gesprek over dat eiland? Zoiets moet wel nut hebben, anders kun je het beter afbreken.
quote:
en het jouwe dan?quote:
En jij?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:01 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer wat ga jij je vrouwke geven met kerst?
Inb4, een beurt_!
ik weet het nietquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik weet het nog niet. De satisfyer kan wel mooi in de boom hangen maar dat staat misschien wat raar @Wereldgozer @dud0rquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In welke eilanden heb jij interesse ?
quote:
Ik denk dat we verder willen praten over eilandenquote:
Nee, je moet er minimaal 2 of meerquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:05 schreef bitterbal het volgende:
Dat is een puppy denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik wil er wel 1
past hier alsnog wel in mijn. tuinquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen in het echt is die minder schattighttps://factanimal.com/canadian-marble-fox/
ja ander eilandquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zit toch zelf ook op een eiland?
Toen ik als kind op Texel was, was er daar ergens een meer waarvan het water heel hoog stond. Daardoor waren er allemaal eilandjes in dat meer en op één van die eilandjes was weer een plas met een eilandje erin. Dat was m'n favoriete eiland.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat we verder willen praten over eilanden
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. De satisfyer kan wel mooi in de boom hangen maar dat staat misschien wat raar @:wereldgozer @:dud0r
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen ik als kind op Texel was, was er daar ergens een meer waarvan het water heel hoog stond. Daardoor waren er allemaal eilandjes in dat meer en op één van die eilandjes was weer een plas met een eilandje erin. Dat was m'n favoriete eiland.
Dat drugseiland?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:07 schreef bitterbal het volgende:
@:recce volgens mij is dat dat ene eiland waar we het al een keer over hebben gehad
Flores, de Portugese variant in de Atlantische Oceaan, dan heb je nog dat vage Braziliaanse slangeneiland waarvan ik de naam kwijt ben, Tristan da Cunha om de naam alleen al, Bora Bora om de strandjes, Bikini om de ex inwoners, Sardinië want dat is zooooo prachtig en rustiek maar toch Italiaans en mystiek, Nova Zembla om de Nederlandse expansiedrift, Formentera om de kleur van de zee, kan nog wel uren doorgaan.quote:
Kunnen de mensen op Flores wél lachen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flores, de Portugese variant in de Atlantische Oceaan, dan heb je nog dat vage Braziliaanse slangeneiland waarvan ik de naam kwijt ben, Tristan da Cunha om de naam alleen al, Bora Bora om de strandjes, Bikini om de ex inwoners, Sardinië want dat is zooooo prachtig en rustiek maar toch Italiaans en mystiek, Nova Zembla om de Nederlandse expansiedrift, Formentera om de kleur van de zee, kan nog wel uren doorgaan.
De helft wel denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen de mensen op Flores wél lachen?
Is dat in enschede?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:10 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Nou dat is wel fijnquote:
Hallo jezus, wat is daar gebeurd ?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:10 schreef bitterbal het volgende:
live beelden vanuit den haag
https://fb.watch/wjOD9O9kva/
heb je niet opgelet vannochtend?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo jezus, wat is daar gebeurd ?
Misschien had die tandarts ook wel een drugslab dan?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:11 schreef bitterbal het volgende:
nu weet ik waarom ik het ken daar in den haag. in die straat zat mijn. tandarts
Nee, ik lees daar blijkbaar overheenquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:13 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je niet opgelet vannochtend?
dikke boem
https://nos.nl/liveblog/2(...)ht-dit-is-foute-boelquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand vond de speculaasappeltaart niet te vreten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand vond de speculaasappeltaart niet te vreten.
Nee, het is Koh Tau, dat eiland iets verder weg.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik want op google maps zie ik maar 1 eiland
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)ht-dit-is-foute-boel
Hekel aan mensen ineens?quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ik morgen met NIEMAND afspreek
Hallo 4ebe!quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |