SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:
5-1 voor na bijna 70 minutenquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, heb de originele niet eens gezien
[..]
zijn ze aan het winnen?
Er wordt aardig aan het doelsaldo gewerkt daar geloof ik.quote:
6-1 inmiddelsquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
5-1 voor na bijna 70 minuten
Harry de Hamsterquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:43 schreef Ama het volgende:
Haha de Whamster reclame van de AH is leuk.
Jumbo heeft vast weer een gare reclame met Frank Lammers. Over twee weken komt er ook weer een nieuw seizoen van Undercover op Netflix.quote:
Tja.. die mogen wel een keer vervangen worden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Jumbo heeft vast weer een gare reclame met Frank Lammers. Over twee weken komt er ook weer een nieuw seizoen van Undercover op Netflix.
Ik heb nog niet heel veel kerstreclames gezien.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja.. die mogen wel een keer vervangen worden.
Bol heeft de reclame van vorig jaar weer van stal gehaald..
Iemand die hier woont kent Janus, op wie die Ferry is gebaseerd
kijk geen tv dus geen ideequote:Op vrijdag 6 december 2024 21:43 schreef Ama het volgende:
Haha de Whamster reclame van de AH is leuk.
zo kijkt vlinder als ik dom doequote:Op vrijdag 6 december 2024 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk geen tv dus geen idee
wel kwam deze net voorbij op yt
Bekijk deze YouTube-video
neejoh gewoon nog even feestenquote:Op vrijdag 6 december 2024 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi, ik kan wel naar bed denk ik
Uurtje of negen donker vind ik wel chill.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:33 schreef mschol het volgende:
ze mogen van mij nog een hele tijd kort blijven, slaap ik een stuk beter door
Je hebt je naam weer terug.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:12 schreef Flory- het volgende:
Begonnen met A very royal scandal![]()
Is vanavond ook op tv.
Hey Shiiquote:
Hoi.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hey Shii![]()
Nouja bijna hé, staat een streepje achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ja met streepjes, zonder streepjes, ik heb die weg ook afgelegd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |