En wat zou het idee daar achter zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:41 schreef Näsenbar het volgende:
Het staat natuurlijk al vast dat RTL Irene gaat winnen.
Omdat ie het gemiddeld net iets beter doet dan de slechtste iedere week.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:14 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap niet hoe Stefan met telkens middelmatige foto's toch naar de volgende ronde weet door te glippen.
Je kunt zomaar eens geljk gaan krjjgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:41 schreef Näsenbar het volgende:
smaken verschillen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:16 schreef golfer het volgende:
Maar...wat een onvoorstelbaar mooi meisjehad Irene als model met de tomaten.
Ik hou meer van olijven.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:16 schreef golfer het volgende:
Maar...wat een onvoorstelbaar mooi meisjehad Irene als model met de tomaten.
Uit de cijfers ook wel duidelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:41 schreef Näsenbar het volgende:
Omdat ze altijd bij RTL gewerkt heeft denk ik?quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom moest Irene winnen dan?
Niet dat ik haar een terechte winnaar vind, maar ik snap het complot niet wat daarachter zou moeten zitten.
eens. Zoveel commentaar op de foto geven en dan toch een 9.quote:
Ik vond de foto van Stephan bij de monniken gewoon een stuk beter volgens de opdracht, was ook veel meer in de stijl van de fotograaf van het boek wat ze als tip hadden gekregen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Omdat ze altijd bij RTL gewerkt heeft denk ik?
Ik geloof niet zo in complotten, maar ik vond de monniken foto van Stefan en de laatste foto van Stefan beter dan die van Irene (maar ik ben dan ook geen professional). En ik vond Irene echt ronduit vervelend doen naar iedereen, ook gewoon zo bij Stefan zijn shootlocatie bij die monniken naar binnenlopen. Misschien ben ik die competitief genoeg, maar ik zou dat dus nooit doen 😅
Nou inderdaad, ik denk dat veel mensen een beetje uit hun leuke Irene-roes zijn gekomen door dit programma.quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het afgelopen jaar is zij bij mij van een voetstuk afgeflikkerd. Dat komt niet door haar aanwezigheid nu bij Het perfecte plaatje - hierdoor kreeg nu gewoon heel Nederland hetzelfde te zien als dat ik iets eerder al mocht ervaren.
Op Radio 1 noemde ze in een lang interview eind vorig jaar de mediawereld heel erg hard (het woordje 'onoprecht' noemde ze volgens mij nog net niet) en miste ze de loyaliteit; dat je blijkbaar zo aan de kant geschoven wordt als je niet meer relevant bent.
Nou. Ik hoop dat ze heel blij is met haar overwinning. En dat ze er lang relevant mee blijft. Anders kan ze altijd Henny nog bellen.
Big Brother Bart stond ook al vast.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:06 schreef Verida het volgende:
wat een verrassing.....
een prachtige foto van Stephan bij die monniken en die scoort lager dan het overdreven gedoe van Irene's foto
en de laatste shoot, was de foto van Irene gewoon lelijk, overbelicht en absoluut niet verrassend ( wat de opdracht was)
maar ja, Irene moest winnen, dat was al weken geleden duidelijk.
Ik denk niet dat ik volgende keer weer ga kijken, vond de jurering erg ongeloofwaardig dit jaar.
Snap ik inderdaad ook niet, heb een beetje respect voor de omgeving waar je bent.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het trouwens stuitend hoe kandidaten zich gedroegen in sommige situaties. Stefan met zijn sjofele kleding en petje op in dat klooster. Dat geintje met die microfoon. Afzettingen negeren her en der. En maar van je hi-ha-ho-lache-man!
Sarcasme kan ik goed waarderen, maar zij was ronduit onvriendelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik denk dat veel mensen een beetje uit hun leuke Irene-roes zijn gekomen door dit programma.![]()
Op zich vind ik het sarcasme van haar tegen types als Tijl (die het kan hebben) nog wel leuk. En ook wel het chaotische/fanatieke waardoor ze soms wat kan doordenderen. Maar het werd wel teveel een dingetje ja en dan wordt het nietsontziend. Niet erg sympathiek meer. Het werd ook wel erg gecultiveerd in het programma, als terugkerend thema. Dat zal ook niet geholpen hebben. Maar ja, ze zoeken toch de karikaturen op natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |