SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
"Ey opbokken. Gele vogels die kant op."quote:
Je kan wel eten kopenquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:22 schreef UitStraling het volgende: [..] https://www.pimmsolutions.nl/
quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ey opbokken. Gele vogels die kant op."
Sap?quote:
Ik heb al,quote:
Perensap?quote:
quote:Van Dale kiest dit jaar zelf welk woord het jaar typeert. Naar aanleiding van de heftige reacties op de verkiezing van dit jaar, die de tijdgeest illustreren, is het Van Dale Woord van het Jaar 2024 in Nederland: polarisatie.
Kan morgen ook nog wel.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik moet m'n tulpenbollen nog poten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
kerstboom zaden en brievenbusplant als hoofdgerecht, showergel als nagerecht en autoparfum als voorafje?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb al,
5x The Rituals of Mehr - foaming shower gel 50ml
1x Kerstboom Zaden Nordmann
2x Brievenbus plant - Parasolden
3x Autoparfum Millefiore Milano - Sandalo Bergamotto
Ook lekkerquote:
Wie gaat er nu smiddags een film zitten kijken?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ipv 2,5 uur heeft de film de hele middag gekost
ikquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie gaat er nu smiddags een film zitten kijken?
Kan ze nog even huilen naar de maanquote:
Kunnen de buren weer gaan klagen en zetten ze een hekje om jou heenquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen de buren weer gaan klagen en zetten ze een hekje om jou heen
quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan morgen ook nog wel.Het probleem is dat ik potgrond nodig hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is altijd zo'n gedoe.
Tap tap tap
Oh ja ik heb ook nog zo'n bak eigenlijk. Met zo'n gleuf erin. Zo'n balkon-monorail zeg maar.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik potgrond nodig heben dat is altijd zo'n gedoe.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:04 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)eftige-reacties.html
mensen
Profnarquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:04 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)eftige-reacties.html
mensen
Heb er eentje in een kroegquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mail gekregen voor het kerstfeest van werk.
Fucking zin in.
Ja en dan een paar van die zakken potgrond naar huis slepenquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook nog zo'n bak eigenlijk. Met zo'n gleuf erin. Zo'n balkon-monorail zeg maar.
En nog een load bollen.
www.onlinepotgrondbestellen.nuquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en dan een paar van die zakken potgrond naar huis slepen
Arme bezorger.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het samen met het zaagsel moeten bestellen
Huil0nquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb er eentje in een kroeg
En eentje op kantoor, waar geen alcohol is
Doe eens een gokquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben jij beetje de party-starter?
Eten en daarna ga ik wegquote:
Ze gaan vast gewoon doorrijden.quote:We're almost there
The driver will be there within 15 minutes
Het is dat ik de DHL app heb, maar anders wist ik niet dat het ergens op een afhaalpunt lagquote:
Ja, dat had ik laatst ook.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is dat ik de DHL app heb, maar anders wist ik niet dat het ergens op een afhaalpunt lagdoe gewoon een bericht of een briefje door de bus mofo's
Echt fantastischquote:
Gewoon even bij alle pakketpunten in de buurt langsgaan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt fantastisch
Ik moet maar gaan raden waar ze het hebben afgegooid.
Welja, we hebben toch niets beters te doenquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon even bij alle pakketpunten in de buurt langsgaan.
Doorgereden dus.quote:We're almost there
Unfortunately, delivery takes a little longer, but we will deliver your parcel as soon as possible
quote:
Ja en bij alle rijtjeshuizen die pakketpunt hadden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon even bij alle pakketpunten in de buurt langsgaan.
Ja, maar die konden niet open doen want ze moesten allemaal angry bird spelen .quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en bij alle rijtjeshuizen die pakketpunt hadden kunnen zijn.
Lijkt mij de helquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en bij alle rijtjeshuizen die pakketpunt hadden kunnen zijn.
Dat komt dan goed uitquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welja, we hebben toch niets beters te doen
Precies, kan ik net zo goed ook voor anderen die hun pakketje kwijt zijn even langs alle pakketpuntenquote:
Bezorgservice 4E beginnenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, kan ik net zo goed ook voor anderen die hun pakketje kwijt zijn even langs alle pakketpunten
Verdeel en heers.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bezorgservice 4E beginnen
En dat iedereen zich dan afvragen welke 4 E's het dan zijn
Nee dat zijn 3 B's ipv 4 E'squote:
Schijnen die mensjes geld voor te krijgen. Hier zitten er ook een paar in van die ouwe arbeidershuisjes in zo'n volksbuurt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij de hel
Continu de deurbel die gaat
Ja die hele kut top2000 begint net zo'n anachronistisch hippie jaren '60 relict te worden als het ESF.quote:
Ja, nee.. dat snap ik. .maar dan moet je de godsganse dag thuis blijvenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnen die mensjes geld voor te krijgen. Hier zitten er ook een paar in van die ouwe arbeidershuisjes in zo'n volksbuurt.
quote:
Dankzij jou stem ik sinds een paar jaar op CCR.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die hele kut top2000 begint net zo'n anachronistisch hippie jaren '60 relict te worden als het ESF.
Ja, nou, nee. Dat doen ze dus niet. Dus dan moet je er drie of vier keer langsquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee.. dat snap ik. .maar dan moet je de godsganse dag thuis blijven
Dat is wel goeie muziekquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dankzij jou stem ik sinds een paar jaar op CCR.
Doordeweeks tussen half 4 en 9... dus dan zit je 5 dagen met dat geouwehoer van mensen aan de deurquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou, nee. Dat doen ze dus niet. Dus dan moet je er drie of vier keer langs![]()
EN dat is op zich prima, als je zou weten dat ze bestaan. Maar als DPD dan zegt "ja het is afgegeven op het DPD punt dat JIJ als favoriete DPD-punt hebt afgegeven".
Ja dan verwacht ik dat het letterlijk aan de overkant van de straat is (waar koffiegodinnetje werkt dus). Nee hoor, kilometer verderop in zo'n rijtjesbuurtKlotepokkehoereDPD
Wat is dit voor hel.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doordeweeks tussen half 4 en 9... dus dan zit je 5 dagen met dat geouwehoer van mensen aan de deur
quote:
Ja, datquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij de hel
Continu de deurbel die gaat
Misschien krijgen die mensjes er wel VEEL geld voor?quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien krijgen die mensjes er wel VEEL geld voor?![]()
Nou ja voor uiteenlopende waarden van, dan.
Ja, ik mij echt gelijk opgeven.quote:Wat verdient het om DHL punt te zijn?
De vergoeding ligt tussen de 20 en 40 cent per pakket.
En tijdens het eten enzo ookquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doordeweeks tussen half 4 en 9... dus dan zit je 5 dagen met dat geouwehoer van mensen aan de deur
Nou als ik zie wat er hier tegenover dag in dag uit aan busjes voor de deur leeggegooid wordt dan moet het een beste flikkerij wezen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik mij echt gelijk opgeven._!!!
Honderd mensen aan je deur. Gaat er nog belasting af.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik mij echt gelijk opgeven._!!!
Ik ben coulantquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vorige week al. Of tellen covers niet?
En met iedereen een babbeltjequote:Op vrijdag 6 december 2024 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
En tijdens het eten enzo ook
Neem je net een hap gaat weer die klote deurbel
Eens. Maar ESF is best leuk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die hele kut top2000 begint net zo'n anachronistisch hippie jaren '60 relict te worden als het ESF.
Je zou er extra betaald voor moeten wordenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Honderd mensen aan je deur. Gaat er nog belasting af.
Gewoon al etende open doen, sliertje spaghetti uit je mond hangendquote:
Dat zijn vast sociale mensen. Al kom je zo ook makkelijk onder verplichtingen uit. "Ja sorry ik kan niet op je verjaardag komen."quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als ik zie wat er hier tegenover dag in dag uit aan busjes voor de deur leeggegooid wordt dan moet het een beste flikkerij wezen.
Ja, wtf.. daar had ik nog niet eens over nagedacht, maar je kunt dus ook nooit wat leuks doen op vrijdagquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stuk vlees in je mondhoek.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon al etende open doen, sliertje spaghetti uit je mond hangend
Mij niet bellen voor die beste flikkerij danquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als ik zie wat er hier tegenover dag in dag uit aan busjes voor de deur leeggegooid wordt dan moet het een beste flikkerij wezen.
Ik denk echt dat het heel treurig is wat je overhoudt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Honderd mensen aan je deur. Gaat er nog belasting af.
"Gaat het?"quote:
Had laatst iemand die een energiecontract wou verkopen toen ik net aan het eten was. Heb die deur heel snel weer dicht gegooid.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als ze dìt leuk vinden en ze zich zaterdag en zondag zitten te vervelen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wtf.. daar had ik nog niet eens over nagedacht, maar je kunt dus ook nooit wat leuks doen op vrijdag
Ben onderwegquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Had laatst iemand die een energiecontract wou verkopen toen ik net aan het eten was. Heb die deur heel snel weer dicht gegooid.
Lijkt me ook echt ondankbaar kutwerk. Beetje mensen storen tijdens het avondeten enz.
Zaterdag en zondag kan je de pakketjes niet ophalen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als ze dìt leuk vinden en ze zich zaterdag en zondag zitten te vervelen?
Nee, ik moest speciaal voor dit opstaanquote:
Met een nieuw energiecontract?quote:
Ja dat zeg ik, dan zitten ze zich dus te vervelen omdat er niemand aan de deur komtquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag kan je de pakketjes niet ophalen.
Gelegen.. opstaan.. ha - ha.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik moest speciaal voor dit opstaan
👀quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een nieuw energiecontract?
nieuw kaboutercontract, leuke tuinkabouters in je tuin enzoquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een nieuw energiecontract?
Nou dan hebben ze extra veel zin in ma t/m vrijquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, dan zitten ze zich dus te vervelen omdat er niemand aan de deur komt
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nieuw kaboutercontract, leuke tuinkabouters in je tuin enzo
quote:
Goeie grap hequote:Op vrijdag 6 december 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelegen.. opstaan.. ha - ha.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dan hebben ze extra veel zin in ma t/m vrij
Ja, even bijkomen.quote:
Jawatistochzo?quote:
Nee dat kan niet, de deurbel gaat alweerquote:
Ja. Rare mensenquote:
Hard werken zo'n DHL ophaalpuntquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, de deurbel gaat alweer
Ik raak er nu al gestresst vanquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hard werken zo'n DHL ophaalpunt
Plaatsvervangend.quote:
Pff lijkt me ook echt kut. En je hebt altijd van die mensen die het dan buiten openingstijden willen proberen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hard werken zo'n DHL ophaalpunt
Ja, dit denkbeeldige scenario is al wel voldoendequote:
Gewoon niet open doenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff lijkt me ook echt kut. En je hebt altijd van die mensen die het dan buiten openingstijden willen proberen.
Wat bruutquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dat voor 20 cent per pakje
Bruto.
HALLO JIJ VERDIENT AAN MIJN PAKJEquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dat voor 20 cent per pakje
Bruto.
De DHL bezorger deed hier een beetje teveel zijn best.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
En iemand moet toch hard werken, en de bezorgers doen het niet
Zulke mensen verdienen een muilpeer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HALLO JIJ VERDIENT AAN MIJN PAKJE
OPEN DOEN
Oke doei hequote:
Hier mag ik ook niet klagen eigenlijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De DHL bezorger deed hier een beetje teveel zijn best.
Ramde met het pakket de brievenbus eruit.
Pakje was wel bezorgd.. dat dan weer wel
Kom je een pakje halen, krijg je meteen een peer in je muil geduwdquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulke mensen verdienen een muilpeer.
Kruidvat ook. Ik had witte chocolade met koffie lettersquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:18 schreef CherryLips het volgende:
1+1 op Sinterklaasvreten bij de Hema
2 voor de prijs van eenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kom je een pakje halen, krijg je meteen een peer in je muil geduwd
Ik krijg meestal van anderen hun pakketjesquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier mag ik ook niet klagen eigenlijk
PostNL en DHL komen hier over het algemeen netjes op het aangegeven moment en wachten zelfs even tot ik de deur open doe
Goed, witte chocoladeletter met koffiesmaak als toetje dan maar.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Had sperzieboontjes en paprika met een dot kruiden in de oven geroosterd, alsnog smaakte het nergens naar, proefde alleen het zoete uit de paprika
Nee die bewaar ik nog even tot ik weer smaak hebquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed, witte chocoladeletter met koffiesmaak als toetje dan maar.
Een hele.
Ja nee oke, verstandigquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die bewaar ik nog even tot ik weer smaak heb
Zodat je dan ook alleen maar zoet kan proeven?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die bewaar ik nog even tot ik weer smaak heb
Ik proef de suikers, maar niet de volle smakenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee oke, verstandig
Dacht dat je zulke dingen wel proefde
Oh, ja dan zou ik ook even wachten idd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik proef de suikers, maar niet de volle smaken
Nee ook alle andere smaken, en een beter mondgevoel, alles proeft nu zo 'vettig' aan ofzo, weet niet hoe je dat het beste kunt omschrijvenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zodat je dan ook alleen maar zoet kan proeven?
Nu is het een beetje goor omschrevenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ook alle andere smaken, en een beter mondgevoel, alles proeft nu zo 'vettig' aan ofzo, weet niet hoe je dat het beste kunt omschrijven
Kan nog erger hoorquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu is het een beetje goor omschreven
Doe.quote:
Neequote:
Dan zou ik tandenpoetsen benoemen en daarna een liter jus d'orange wegdrinken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee
Of wel
Misschien
Beetje alsof je een zak drop hebt weggewerkt en daarna ananas eet
Ja maar dat is het dus niet, voelt alsof er juist een soort vettige laag om het glazuur zit, alsof je een bak extra volle kwark met extra vet op hebtquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ik tandenpoetsen benoemen en daarna een liter jus d'orange wegdrinken.
Kan je ook gelijk gedag zeggen tegen je glazuur.
Doen eens gekquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet nooit drop en daarna ananas.
Ah, wacht.. ik snap het.. net alsof je het geluid zachter zet, maar dan met je smaakpapillen ?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat is het dus niet, voelt alsof er juist een soort vettige laag om het glazuur zit, alsof je een bak extra volle kwark met extra vet op hebt
Ja, maar zoete of zoute drop dan? Ik heb meer info nodig, ik ben blauw.quote:
Ohquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ook alle andere smaken, en een beter mondgevoel, alles proeft nu zo 'vettig' aan ofzo, weet niet hoe je dat het beste kunt omschrijven
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee
Of wel
Misschien
Beetje alsof je een zak drop hebt weggewerkt en daarna ananas eet
Eerder alsof je oordoppen in doet en dan probeert te praten maar jezelf niet hoor, maar dan met smaakpapillenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, wacht.. ik snap het.. net alsof je het geluid zachter zet, maar dan met je smaakpapillen ?
Anijsdropquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar zoete of zoute drop dan? Ik heb meer info nodig, ik ben blauw.
*Stopt oordopjes in mondquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, wacht.. ik snap het.. net alsof je het geluid zachter zet, maar dan met je smaakpapillen ?
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar zoete of zoute drop ?
quote:
[..]
Ja, maar zoete of zoute drop dan? Ik heb meer info nodig, ik ben blauw.
Jaquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerder alsof je oordoppen in doet en dan probeert te praten maar jezelf niet hoor, maar dan met smaakpapillen
Kaasquote:
Altijd tochquote:
Oke, dat klinkt niet vies.quote:
quote:
[..]
Ja, maar zoete of zoute kaas?
Mijn muziek staat meestal gewoon op vol volume in de auto, ook als ik ga parkerenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Even een andere vraag: als je gaat parkeren, doe je dan ook de muziek zachter? Of rijdt je in stilte overal heen?
geen dubbel gevouwen LP?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De DHL bezorger deed hier een beetje teveel zijn best.
Ramde met het pakket de brievenbus eruit.
Pakje was wel bezorgd.. dat dan weer wel
Ik zet de muziek harder en doe raampjes open. Dan kan alles en iedereen aan de kant springenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Even een andere vraag: als je gaat parkeren, doe je dan ook de muziek zachter? Of rijdt je in stilte overal heen?
doe maar zoete anijskaasquote:
* Doet oordopjes weer in orenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn muziek staat meestal gewoon op vol volume in de auto, ook als ik ga parkeren
Oh was dat het, wat ik hoorde.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn muziek staat meestal gewoon op vol volume in de auto, ook als ik ga parkeren
Maar dan een beetje die smaak dat je het al 4 uur geleden op hebt en daarna niks meer hebt gedronkenquote:
Ik weet niet meer wat het was, denk een boek ofzoquote:
quote:
quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zet de muziek harder en doe raampjes open. Dan kan alles en iedereen aan de kant springen
Meestal is het allemaal random herrie door elkaar, gaat echt alle kanten opquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh was dat het, wat ik hoorde.
4 uur ook niets drinken, zhe horreurquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan een beetje die smaak dat je het al 4 uur geleden op hebt en daarna niks meer hebt gedronken
Nee dat zijn de dingen waar ke tegenaan botst en overheen rijdtquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal is het allemaal random herrie door elkaar, gaat echt alle kanten op
Spotify? Of zit je nog met CD's in je auto ?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal is het allemaal random herrie door elkaar, gaat echt alle kanten op
Kom je weer in de krant.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat zijn de dingen waar ke tegenaan botst en overheen rijdt
Cassettebandjes denk ikquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spotify? Of zit je nog met CD's in je auto ?
Wel echt oldskoolquote:
Boompje hier, boompje daar..quote:
Arme auto.quote:
Ik heb nog zo'n raar systeem waarop spotify alleen werkte als je het direct bij aanschaf van de auto liet installeren, dat had degene voor mijn dus niet gedaan. Zit met usb-sticksquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n raar systeem waarop spotify alleen werkte als je het direct bij aanschaf van de auto liet installeren, dat had degene voor mijn dus niet gedaan. Zit met usb-sticksWat op zich ook prima is, luister genoeg muziek die niet op spotify te vinden is
quote:
Ja dat wil ik de godin niet aandoenquote:
Volgens mij kan ik wel bluetooth connecten, maar ik weiger mijn telefoon te gebruiken in de autoquote:
Je kan toch connecten en verder in je broekzak (of whatever) laten zitten?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik wel bluetooth connecten, maar ik weiger mijn telefoon te gebruiken in de auto
Bluetooth heb ik ook nooit aan staanquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan toch connecten en verder in je broekzak (of whatever) laten zitten?
Ik heb mn telefoon netjes op een houdertje, want FlitsMeister en navi staan erop.
Kan jouw telefoon wel bluetooth?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bluetooth heb ik ook nooit aan staan
gewoon platenspeler is weer hip toch?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vooral i.c.m. autorijden. Groot succes.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon platenspeler is weer hip toch?
Ja, gewoon een iphone 13quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan jouw telefoon wel bluetooth?
Ik heb het aanstaan voor mn koptelefoon of Fitbit
Flex flex flex.quote:
Mijn horloge is via Bluetooth gekoppeld aan mijn telefoon, zodat ik alle appjes en zo ook op mijn horloge zo zie ik ook wie er belt en/of ik dat gesprek op wil nemen met mijn telefoon. Ik kan niet praten door mijn horlogequote:Op vrijdag 6 december 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bluetooth heb ik ook nooit aan staan
Ik weet niet waarom, maar ik vind dit grappigquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn horloge is via Bluetooth gekoppeld aan mijn telefoon, zodat ik alle appjes en zo ook op mijn horloge zo zie ik ook wie er belt en/of ik dat gesprek op wil nemen met mijn telefoon. Ik kan niet praten door mijn horloge
Dit heb ik ookquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn horloge is via Bluetooth gekoppeld aan mijn telefoon, zodat ik alle appjes en zo ook op mijn horloge zo zie ik ook wie er belt en/of ik dat gesprek op wil nemen met mijn telefoon. Ik kan niet praten door mijn horloge
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit heb ik ook
Mijn horloge vertelt zelfs dat er iemand op de bel drukt
Maar ik kan ook niet terug praten door mijn horloge
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik vind dit grappig![]()
Dat heb ik weer niet, maar ik heb ook niet eens een deurbel hier.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit heb ik ook
Mijn horloge vertelt zelfs dat er iemand op de bel drukt
Ik praat er meestal tegen, maar als jij door je telefoon wil praten, moet je dat zelf weten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je praat toch ook door de telefoon, of hoe zeg je zoiets??
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geen horloge, en ik wil er ook geen, dingen om je pols krijg ik de kriebels van
quote:
Misschien moet je eerst oefenen met polsbandjesquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:55 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb geen horloge, en ik wil er ook geen, dingen om je pols krijg ik de kriebels van
Maar je hebt dan wel je telefoon teruggevondenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:56 schreef essnhills het volgende:
Ik kan wel mijn telefoon terugvinden met mijn horloge
Als ik dat in druk dan maakt mijn telefoon een teringherrie
Erg handig als je weer eens geen idee hebt
Wat minder handig als je rustig een dutje aan het doen bent op de bank en blijkbaar per ongeluk over je horloge geeft en 'zoek telefoon' aanklikt en je helemaal de tering schrikt omdat die telefoon die naast je ligt diezelfde teringherrie maakt
Met z'n naam erop.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst oefenen met polsbandjes
Andersom ookquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:56 schreef essnhills het volgende:
Ik kan wel mijn telefoon terugvinden met mijn horloge
Ik zie nu helemaal voor me dat je je telefoon gebruikt als walkie talkiequote:Op vrijdag 6 december 2024 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je praat toch ook door de telefoon, of hoe zeg je zoiets??
"Kitt, kom naar de schuur! Ze zijn met veel!"quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
Ja want die was ik echt kwijt op dat momentquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je hebt dan wel je telefoon teruggevonden
Win win win
Ja, echt super handig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja want die was ik echt kwijt op dat moment
Kloptquote:
Graspol.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
Maar mijn horloge zit meestal om mijn pol. Mijn telefoon wat minder vaak
Denk dat ze die in het ziekenhuis in Tilburg wel hebbenquote:
Ik heb vanmiddag een lichtjesslinger opgehangen dis nu zijn mijn armen moe en heb ik typtyfusquote:
Tilburg, je bent er.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat ze die in het ziekenhuis in Tilburg wel hebben
Dat heeft juist het trauma opgeleverd, ziekenhuis polsbandjesquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst oefenen met polsbandjes
Is het nu gezellig?quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een lichtjesslinger opgehangen dis nu zijn mijn armen moe en heb ik typtyfus
Ik weetquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft juist het trauma opgeleverd, ziekenhuis polsbandjes
Even een sessie EMDR-en.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft juist het trauma opgeleverd, ziekenhuis polsbandjes
quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat ze die in het ziekenhuis in Tilburg wel hebben
quote:
Ik heb er gister 1 bij het voorraam opgehangen, en vanmiddag eentje bij de schuifpui. En vorig jaar eentje boven het keukenraam (en die is blijven hangen). Dus heel gezelligquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het nu gezellig?
Ik heb sowieso chronisch typtyfus, ongeacht of ik moe ben
quote:
Als je deze periode gaat krijg je dan flitsende kerstlampjes?quote:
Gezellig, we hebben een clubje opgericht.. etc etcquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er gister 1 bij het voorraam opgehangen, en vanmiddag eentje bij de schuifpui. En vorig jaar eentje boven het keukenraam (en die is blijven hangen). Dus heel gezellig
Volgende week de kerstboom doen
Ik heb ook altijd typtyfus eignelijk
Lijkt mij enigquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je deze periode gaat krijg je dan flitsende kerstlampjes?
Ik heb hem regelmatig niet om. Onder de douche bijvoorbeeld en ook als ik slaap heb ik hem niet altijd om. En ik ben zo'n warhoofd die dan vergeet waar ik hem heb neergequote:Op vrijdag 6 december 2024 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
Maar mijn horloge zit meestal om mijn pol. Mijn telefoon wat minder vaak
Culbje*quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig, we hebben een clubje opgericht.. etc etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Leuk!quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een lichtjesslinger opgehangen
Minder Leukquote:dis nu zijn mijn armen moe en heb ik typtyfus
quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Culbje*Ik begrijp je ook zonder correctieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Fijn he ?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Straks mislukt het en zitten je trauma's voor altijd verbonden aan kerstlampjesquote:
Er zullen vast mensen zijn die dat hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks mislukt het en zitten je trauma's voor altijd verbonden aan kerstlampjes
Welke smaak?quote:
Ik hang hem aan de lader als ik ga douchen. Enige is dat ik san wel eens vergeet weer om te doenquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hem regelmatig niet om. Onder de douche bijvoorbeeld en ook als ik slaap heb ik hem niet altijd om. En ik ben zo'n warhoofd die dan vergeet waar ik hem heb neerge
Tragi de pagiquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zullen vast mensen zijn die dat hebben.
Ken gebeuriequote:
Ik zou erbij gaan zitten. Lopend vreten is zo onrustig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:07 schreef LTVDK het volgende:
Ook gewoon een verkapt excuus om chips te gaan lopen vreten
Dat je therapie mislukt ne je meer trauma's hebt opgelopen. En dan zegt je therapist "treuri ken gebeurie”quote:
Geen hapjes tijdens de stapjes?quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou erbij gaan zitten. Lopend vreten is zo onrustig.
Nooit meer naar therapie, joejoequote:Op vrijdag 6 december 2024 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat je therapie mislukt ne je meer trauma's hebt opgelopen. En dan zegt je therapist "treuri ken gebeurie”
Gelijk nog een trauma erbij
Doorgaans gewoon de tijd nemen voor zowel de stapjes als hapjes, maar nooit gecombineerdquote:
Hmm nee beter om te splitsrn iddquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doorgaans gewoon de tijd nemen voor zowel de stapjes als hapjes, maar nooit gecombineerd
Ik heb een lichtjessnoer op zonne energie op mijn balkon. Maar heb hem nog niet aangezetquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:15 schreef mschol het volgende:
misschien dat ik morgen de intratuin eens bezoek, nadat ik mn balkon reling heb opgemeten of ik misschien een leuk kersterig snoer er omheen kan wikkelen
Ik weet niet of ik dit zo'n hele goede deal vind.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm nee beter om te splitsrn idd
Als jij nou de stapjes doer dan doe ik de hapjes
De zon schijnt nu 3 minuten per dag.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een lichtjessnoer op zonne energie op mijn balkon. Maar heb hem nog niet aangezet
Maar andersom werkt het niet..ik zet maar weinig stapels dus dan zijn er weinig hapjesquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit zo'n hele goede deal vind.
ik zou em wel gewoon op netstroom aansluiten.. moet wel aanloop snoertje lang genoeg zijnquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een lichtjessnoer op zonne energie op mijn balkon. Maar heb hem nog niet aangezet
3 hele minuten?quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zon schijnt nu 3 minuten per dag.
Gevoelsmatig.quote:
hoeveel stapels stapel je neer dan?quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar andersom werkt het niet..ik zet maar weinig stapels dus dan zijn er weinig hapjes
3 ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2024 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeveel stapels stapel je neer dan?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeveel stapels stapel je neer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |