SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
"Ey opbokken. Gele vogels die kant op."quote:
Je kan wel eten kopenquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:22 schreef UitStraling het volgende: [..] https://www.pimmsolutions.nl/
quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ey opbokken. Gele vogels die kant op."
Sap?quote:
Ik heb al,quote:
Perensap?quote:
quote:Van Dale kiest dit jaar zelf welk woord het jaar typeert. Naar aanleiding van de heftige reacties op de verkiezing van dit jaar, die de tijdgeest illustreren, is het Van Dale Woord van het Jaar 2024 in Nederland: polarisatie.
Kan morgen ook nog wel.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik moet m'n tulpenbollen nog poten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
kerstboom zaden en brievenbusplant als hoofdgerecht, showergel als nagerecht en autoparfum als voorafje?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb al,
5x The Rituals of Mehr - foaming shower gel 50ml
1x Kerstboom Zaden Nordmann
2x Brievenbus plant - Parasolden
3x Autoparfum Millefiore Milano - Sandalo Bergamotto
Ook lekkerquote:
Wie gaat er nu smiddags een film zitten kijken?quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ipv 2,5 uur heeft de film de hele middag gekost
ikquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie gaat er nu smiddags een film zitten kijken?
Kan ze nog even huilen naar de maanquote:
Kunnen de buren weer gaan klagen en zetten ze een hekje om jou heenquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen de buren weer gaan klagen en zetten ze een hekje om jou heen
quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan morgen ook nog wel.Het probleem is dat ik potgrond nodig hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is altijd zo'n gedoe.
Tap tap tap
Oh ja ik heb ook nog zo'n bak eigenlijk. Met zo'n gleuf erin. Zo'n balkon-monorail zeg maar.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik potgrond nodig heben dat is altijd zo'n gedoe.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:04 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)eftige-reacties.html
mensen
Profnarquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:04 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)eftige-reacties.html
mensen
Heb er eentje in een kroegquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mail gekregen voor het kerstfeest van werk.
Fucking zin in.
Ja en dan een paar van die zakken potgrond naar huis slepenquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook nog zo'n bak eigenlijk. Met zo'n gleuf erin. Zo'n balkon-monorail zeg maar.
En nog een load bollen.
www.onlinepotgrondbestellen.nuquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en dan een paar van die zakken potgrond naar huis slepen
Arme bezorger.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het samen met het zaagsel moeten bestellen
Huil0nquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb er eentje in een kroeg
En eentje op kantoor, waar geen alcohol is
Doe eens een gokquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben jij beetje de party-starter?
Eten en daarna ga ik wegquote:
Ze gaan vast gewoon doorrijden.quote:We're almost there
The driver will be there within 15 minutes
Het is dat ik de DHL app heb, maar anders wist ik niet dat het ergens op een afhaalpunt lagquote:
Ja, dat had ik laatst ook.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is dat ik de DHL app heb, maar anders wist ik niet dat het ergens op een afhaalpunt lagdoe gewoon een bericht of een briefje door de bus mofo's
Echt fantastischquote:
Gewoon even bij alle pakketpunten in de buurt langsgaan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt fantastisch
Ik moet maar gaan raden waar ze het hebben afgegooid.
Welja, we hebben toch niets beters te doenquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon even bij alle pakketpunten in de buurt langsgaan.
Doorgereden dus.quote:We're almost there
Unfortunately, delivery takes a little longer, but we will deliver your parcel as soon as possible
quote:
Ja en bij alle rijtjeshuizen die pakketpunt hadden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon even bij alle pakketpunten in de buurt langsgaan.
Ja, maar die konden niet open doen want ze moesten allemaal angry bird spelen .quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en bij alle rijtjeshuizen die pakketpunt hadden kunnen zijn.
Lijkt mij de helquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en bij alle rijtjeshuizen die pakketpunt hadden kunnen zijn.
Dat komt dan goed uitquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welja, we hebben toch niets beters te doen
Precies, kan ik net zo goed ook voor anderen die hun pakketje kwijt zijn even langs alle pakketpuntenquote:
Bezorgservice 4E beginnenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, kan ik net zo goed ook voor anderen die hun pakketje kwijt zijn even langs alle pakketpunten
Verdeel en heers.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bezorgservice 4E beginnen
En dat iedereen zich dan afvragen welke 4 E's het dan zijn
Nee dat zijn 3 B's ipv 4 E'squote:
Schijnen die mensjes geld voor te krijgen. Hier zitten er ook een paar in van die ouwe arbeidershuisjes in zo'n volksbuurt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij de hel
Continu de deurbel die gaat
Ja die hele kut top2000 begint net zo'n anachronistisch hippie jaren '60 relict te worden als het ESF.quote:
Ja, nee.. dat snap ik. .maar dan moet je de godsganse dag thuis blijvenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnen die mensjes geld voor te krijgen. Hier zitten er ook een paar in van die ouwe arbeidershuisjes in zo'n volksbuurt.
quote:
Dankzij jou stem ik sinds een paar jaar op CCR.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die hele kut top2000 begint net zo'n anachronistisch hippie jaren '60 relict te worden als het ESF.
Ja, nou, nee. Dat doen ze dus niet. Dus dan moet je er drie of vier keer langsquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee.. dat snap ik. .maar dan moet je de godsganse dag thuis blijven
Dat is wel goeie muziekquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dankzij jou stem ik sinds een paar jaar op CCR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |