SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KaapAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Ik had een andere TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik taai weer af. Ik voel een negatieve sfeer.
Wat uiteraard weer aan mij ligt![]()
Helaas. Zal ook wel zo zijn.
Hopelijk alles oké met @FreshFruit
Misschien tot later, fijne avond
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nou ik neem een biertje. En misschien tot later![]()
![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Doe rustig aan straks nog naar huis fietsenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja gelukkigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bolkje bolk de bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Van Velzen was zeker niet blij met de hulpjes van de Kerstman?![]()
![]()
![]()
![]()
Hulloa 444quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ha en er zelf wel beroemd mee zijn geworden.quote:
Die is gewoon bang voor concurrentie die Dinkelage.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha en er zelf wel beroemd mee zijn geworden.
Die is gewoon bang voor concurrentie die Dinkelage.
Moet-ie eerst deze knakkers laten ontslaan!![]()
![]()
Ik kom thuis na een avondje weg geweest te zijn heeft meneertje zijn tv weer veel te hard staan ging ook alweer bijna een week goed. 😞They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nare manThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja had ik vanmorgen ook, nu gaat het wel weer wat beter, maar nog niet helemaal top.![]()
![]()
Nog even…..quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwa weer keelpijn en verkouden word ik dan niet..quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja had ik vanmorgen ook, nu gaat het wel weer wat beter, maar nog niet helemaal top.
Fijn dat het nu iets beter gaat
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet echt nee..
Heb net ook al even geslapenHopelijk zet het niet door..
Smile, it's free therapy.![]()
Bijna is iedereen ziek als je zo rondom je heen hoort.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou misschien juist wel een keer beter, want heb wel steeds een paar dagen keelpijnquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Onderbuurmanquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh je zit er wat tegen aan.. ja dan is het wellicht wel beter.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou misschien juist wel een keer beter, want heb wel steeds een paar dagen keelpijnSmile, it's free therapy.![]()
En geen 'bolk' als woord van het jaar.
Jammer jammer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
En geen 'bolk' als woord van het jaar.
Jammer jammer.We worden gebolkt daarmee!
![]()
Lekker aan het gourmetten KB?
Ramen open, anders stinkt de hele kamer ernaar 2 dagen lang.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jammerquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:39 schreef Kissingbird het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)eftige-reacties.html
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nope, zoon en ik hebben nog geen hongerquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Lekker aan het gourmetten KB?
Ramen open, anders stinkt de hele kamer ernaar 2 dagen lang.![]()
Valt best mee met de geur. Kan ook zijn omdat we altijd in 2 rondes klaar zijn![]()
Daarna steek ik een Lampe Berger geurding aan... dat haalt de stank snel weg en heb een luchtreiniger
quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:39 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het is niet mijn ding, gourmetten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ach ik vind het wel gezellig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is niet mijn ding, gourmetten.![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is niet mijn ding, gourmetten.
Dat gedoe met die pannetjes...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja die pannetjes vind ik ook echt niks. Wat je daar ook in propt, het wordt nooit lekker.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gedoe met die pannetjes...![]()
Jup zo dus..quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:51 schreef ToT het volgende:
Maar dan wel alles op de plaat en die kutpannetjes in de doos laten.
2 rondes zijn we altijd klaar![]()
gewoon de plaat vol leggen![]()
soms.. maar vandaag geen zin in, ei met groenten en kaas in zo'n pannetje onderop.Smile, it's free therapy.![]()
nee geen pannetjes.. gewoon alles op de plaatquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gedoe met die pannetjes...![]()
Gourmetten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh nee, ik doe altijd iets van 3 stukjes vlees per ronde. Zo kun je het leuk avondvullend maken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup zo dus..
soms.. maar vandaag geen zin in, ei met groenten en kaas in zo'n pannetje onderop.![]()
![]()
Heel goed.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup zo dus..
soms.. maar vandaag geen zin in, ei met groenten en kaas in zo'n pannetje onderop.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
2 van de 5 zijn nu in het kinder stadium dus dat is al wat minder gehuil in huisTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En dan heb je om 22 uur nog honger....quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee, ik doe altijd iets van 3 stukjes vlees per ronde. Zo kun je het leuk avondvullend maken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja als je er op een gegeven moment de balen van hebt, pleur je die plaat natuurlijk wel ff een stuk voller!quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan heb je om 22 uur nog honger....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee, ik doe altijd iets van 3 stukjes vlees per ronde. Zo kun je het leuk avondvullend maken.ja maar uh daar houden we hier niet van
![]()
![]()
Is anders als ik met vrienden gourmet. Dan gaat het met met kleine porties en zijn we lang bezig, beetje socializen.
Hoeft nu niet
Ja daarom ook meer op de plaatquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:55 schreef ToT het volgende:
Maar die vette dampen zijn idd wel goed kut, ja.
Ik heb na de verhuizing de gourmetstel weggeflikkerd; ding was maar een paar jaar oud, maar die anti-aanbaklaag gaat altijd zo snel achteruit met die dingen.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
Ik heb na de verhuizing de gourmetstel weggeflikkerd; ding was maar een paar jaar oud, maar die anti-aanbaklaag gaat altijd zo snel achteruit met die dingen.om de paar jaar een nieuwe kopen.
Lekkere pfasquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
Ik heb na de verhuizing de gourmetstel weggeflikkerd; ding was maar een paar jaar oud, maar die anti-aanbaklaag gaat altijd zo snel achteruit met die dingen.![]()
![]()
Dat ding wat m'n ouders vroeger hadden, is echt vele jaren meeegegaan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]om de paar jaar een nieuwe kopen.
Betere kwaliteit, maar mijn ouders gooiden ook niet zo snel dingen weg.![]()
Is 'ie vaak gebruikt? Of alleen maar met kerst?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vooral met kerst, en soms met Pasen of een verjaardag.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Is 'ie vaak gebruikt? Of alleen maar met kerst?
Maar die ik heb weggeflikkerd is echt zelden gebruikt. Maar ja; eigen merk dingetje van Blokker die in de opruiming was.![]()
Of eentje van de Action, voor eenmalig gebruik.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Of eentje van de Action, voor eenmalig gebruik.idd ja!
![]()
Ja, precies.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bij deze dus een kwaliteitsbolk!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kwaliteitskoffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is tenslotte een feestdagquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neem evt blauwe pilletjes mee![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je ging net nog voor de action
![]()
![]()
![]()
Denk je dat die oudere man het nodig heeftquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neem evt blauwe pilletjes mee![]()
Het wordt steeds gekker met die actiegroepen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:39 schreef Kissingbird het volgende:
Gemalen koffie of een bakje azijn neer zettenquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope, zoon en ik hebben nog geen honger![]()
Valt best mee met de geur. Kan ook zijn omdat we altijd in 2 rondes klaar zijn![]()
Daarna steek ik een Lampe Berger geurding aan... dat haalt de stank snel weg en heb een luchtreinigerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk eens wie het over oud heeftquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk je dat die oudere man het nodig heeft![]()
![]()
![]()
Welnee. In de Action kom ik zo weinig mogelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je ging net nog voor de action
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeh. leeftijdsfight.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh ja dat heb ik wel een keer gedaan. Azijn op de kookplaat. Dat neutraliseert ook goedquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gemalen koffie of een bakje azijn neer zetten
Goed, maar "Age is just a number."Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja daar heb je het alquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Veel koffie , water en een glas dr Foots zero
![]()
![]()
Zo denkt lang niet iedereenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Goed, maar "Age is just a number."
chufi post hier volgens mij niet?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:20 schreef mario390 het volgende:
geen idee hoe de prouction daar sneeuw makte, chufi zegt daar heeft
niet gesneeuwt
[ afbeelding ]![]()
Ja doet azijn goedquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik wel een keer gedaan. Azijn op de kookplaat. Dat neutraliseert ook goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom steeds dat kruisje/plusje in het midden, alsof je een shooter speeltquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:20 schreef mario390 het volgende:
niet gesneeuwt
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hij heeft het ook niet tegen mquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:chufi post hier volgens mij niet?![]()
![]()
![]()
Vooral de oudere mensen misschien?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er bestaat nep sneeuw . Gebruiken ze veel jn films hoorquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:20 schreef mario390 het volgende:
niet gesneeuwt
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee maar uhm beetje raar om het over iemand te hebben die hier niet postquote:
dat is van ocamquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom steeds dat kruisje/plusje in het midden, alsof je een shooter speelt![]()
Ja de dansert is nu bezigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroeger maakten ze dat van asbest…quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er bestaat nep sneeuw . Gebruiken ze veel jn films hoorI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Als mario een shooter speelt, speelt een (sluip)schutter dan mario?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom steeds dat kruisje/plusje in het midden, alsof je een shooter speelt![]()
![]()
O echt?. Nooit geweten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar het was wel zo dat het in de luft ook wasquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er bestaat nep sneeuw . Gebruiken ze veel jn films hoor![]()
Hij vertelt gewoon dat chufi die info gafquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee maar uhm beetje raar om het over iemand te hebben die hier niet post![]()
![]()
Op Diddy party's?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Goed, maar "Age is just a number."![]()
![]()
En dat mag zeker net zoals ik het raar mag vindenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij vertelt gewoon dat chufi die info gaf
Met een sneeuwkanon?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar het was wel zo dat het in de luft ook wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou spelen als dat zo was, een shooter in een BB huis waar je mario speeltquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als mario een shooter speelt, speelt een (sluip)schutter dan mario?
Uw ADH vitamine Worst
Dat mag rare vogelquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En dat mag zeker net zoals ik het raar mag vinden![]()
![]()
![]()
Dat moet ik even googlen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tis niet voor niets een rare veugeltquote:![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis niet voor niets een rare veugelt![]()
![]()
![]()
![]()
Ik loop echt achter met dat soort nieuws.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ellen Degeneres is heus niet naar Engeland geëmigreerd vanwege Trump, zoals ze zelf beweert!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een dom gedichtquote:
Ja ik kijk vaak naar Liberal Hivemind en The Quartering en dat soort Youtube kanalen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik loop echt achter met dat soort nieuws.![]()
![]()
Dat zegt me allemaal niksquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kijk vaak naar Liberal Hivemind en The Quartering en dat soort Youtube kanalen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Na de intro van 1,5 minuut komt het nieuwsbericht zelf. Verschilt per keer, maar je kunt het ook skippen.![]()
![]()
Gisteren nog gestemd omdat ik er een topic van voorbij zag komen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga het even kijkenquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Na de intro van 1,5 minuut komt het nieuwsbericht zelf. Verschilt per keer, maar je kunt het ook skippen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb nog steeds een sinterklaas UI en niemand die er wat van zegt
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gisteren nog gestemd omdat ik er een topic van voorbij zag komen.
Dat haalt de stank weg?quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope, zoon en ik hebben nog geen honger![]()
Daarna steek ik een Lampe Berger geurding aan... dat haalt de stank snel weg en heb een luchtreiniger
Dat maskeert de stank denk ik ...
Luchtreiniger zal beter gaan![]()
![]()
geen kerstmarkt deze weekend vor mario
niet in laibach,niet op petzen![]()
mutti zegt over zo wat zoll ik me niet ärgeren![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Dat haalt de stank weg?
Dat maskeert de stank denk ik ...
Luchtreiniger zal beter gaanze beweren lucht te zuiveren
Tja. life is life he!quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:38 schreef mario390 het volgende:
mutti zegt over zo wat zoll ik me niet ärgeren
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Tijd voor de rukkende muis met kerstmus
Mutti heeft gelijkquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:38 schreef mario390 het volgende:
Ga je toch lekker volgende week.![]()
Ik zie geen musquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Tijd voor de rukkende muis met kerstmusUw ADH vitamine Worst
DAt is wat je noemt pech hebben. Shit happens. 🤷♂️quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Na de intro van 1,5 minuut komt het nieuwsbericht zelf. Verschilt per keer, maar je kunt het ook skippen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je naam is roos. Dat je voor mij koosquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he? welk gedicht?![]()
Ging toch over P Diddy?
Ik vind mooiquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog steeds een sinterklaas UI en niemand die er wat van zegt![]()
Nog ziekquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:38 schreef mario390 het volgende:
Beterschapquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:38 schreef mario390 het volgende:
mutti zegt over zo wat zoll ik me niet ärgeren![]()
![]()
Heb je ook wat komisch op wc?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:47 schreef mario390 het volgende:
nu was wat komisch op pc,jemand heeft over trump
gesproken maar kwam geloof ik van deze topicUw ADH vitamine Worst
![]()
Wat krijg je als je een Lord omdraait?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook wat komisch op wc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: