Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:59 schreef Wotte het volgende:
Hebben jullie ook een permaban op Voetbalzone?
Ben je wel heel thuisgekomen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:09 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado @:karina @:wotte ik word een beetje moe van al die wegwerkzaamheden in de buurt van oud-west. Eerst kinkerstraat dan bilderdijkstraat dan marnixstraat altijd 1 van die 3
Man man man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag...Wat een chanante manier om felicitaties te verzamelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
Gefeliciteerd makker
VBL SC influencer
Left, right, behind
Jongens, wat eten jullie vandaag...Gefeliciteerd vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag...Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.Hoop dat je een fijne dag hebt vandaag.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Jongens, wat eten jullie vandaag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
GefeliciteerdWhat can change the nature of a man?
Kom alleen in Oud-Zuid. Jij noemt het zeker ook een koelkast.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:09 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado @:karina @:wotte ik word een beetje moe van al die wegwerkzaamheden in de buurt van oud-west. Eerst kinkerstraat dan bilderdijkstraat dan marnixstraat altijd 1 van die 3
Man man man
Jongens, wat eten jullie vandaag...Mocht je het eten niet kiezen? Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
Jongens, wat eten jullie vandaag...Gefeliciteerd maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
avg
Jongens, wat eten jullie vandaag...Waardeloos dat @Kukelecucktsju10 hier niet bij stil staat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
Jongens, wat eten jullie vandaag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
Gefeliciteerd ouwe reus.
Jongens, wat eten jullie vandaag...Gefeliciteerd lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.Groot fan van User Wotte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |