onlogischquote:Op maandag 9 december 2024 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat had je gegeten als onlogisch er wel was?
Rijst met Broccoli (gewogen)quote:Op maandag 9 december 2024 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat had je gegeten als onlogisch er wel was?
verwerptquote:Op maandag 9 december 2024 18:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kannibalisme wordt verwerpt door de kerk. Jammer dat dit de enige reactie is, beetje lafjes.
Kifesh als we stipt om 12:00 lunchen, verwacht dan ook dat ik spelling en grammatica achterwegen laat stipt na 17:30 - 18:00quote:
Bij normaal begaafden kan je daar rustig vanuit gaan jaquote:Op maandag 9 december 2024 18:47 schreef Abid-Meher het volgende: Als ik naar huis rij, rij ik naar huis. Jij denkt, ik heb tijd om steeds overal bij na te denken ouleh?
Normaal begaafde mensen zitten niet op het FOK! forum. Is een beetje als zoeken naar een mannelijke hetero beautyvlogger..quote:Op maandag 9 december 2024 19:02 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Bij normaal begaafden kan je daar rustig vanuit gaan ja
Gefeliciteerd met de meest zwakke comeback van maandag 9 december 2024.quote:Op maandag 9 december 2024 19:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Normaal begaafde mensen zitten niet op het FOK! forum. Is een beetje als zoeken naar een mannelijke hetero beautyvlogger..
Onlogisch maatje, hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 9 december 2024 19:21 schreef onlogisch het volgende:
verwerpt![]()
![]()
Nee, dit kan echt niet
@:Caland
Met ananas?quote:Op maandag 9 december 2024 19:29 schreef KingRoland het volgende:
ik ga denk ik pizza bestellen @:drizzt
Nee, maar de comments worden zonder VPN niet meer geladenquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:59 schreef Wotte het volgende:
Hebben jullie ook een permaban op Voetbalzone?
Voetbalzone.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:59 schreef Wotte het volgende:
Hebben jullie ook een permaban op Voetbalzone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |