Vervelendquote:Dit jaar betrek ik SlechteWoordgrappen graag weer in de organisatie. Zelf ben ik druk met stage, en heb ik enigszins last van mentale problemen die ik moet zien op te lossen.
Dat vond ik ook erg onleuk om te lezen. Hopelijk komt Stijn na het warme DRT bad weer wat bij de pinken.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vervelend
Hopelijk komt @:Alaphilippe_ het allemaal snel weer te boven
Sterkte makker.
We gaan er een kokend bad van maken.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vond ik ook erg onleuk om te lezen. Hopelijk komt Stijn na het warme DRT bad weer wat bij de pinken.
quote:Op donderdag 12 december 2024 14:40 schreef Coco het volgende:
[..]
We gaan er een kokend bad van maken.
Geen moderatie nodig.
Kat kijkt van 'uhm ik vind water eigenlijk niet fijn, maar toch dit bohh'quote:
Nee. We gaan het dit jaar compleet anders doen. DRT wordt een soort kruising tussen het Ajax- en PSV topic met een vleugje bruinrechts NWSquote:Op donderdag 12 december 2024 14:40 schreef Coco het volgende:
[..]
We gaan er een kokend bad van maken.
Geen moderatie nodig.
POL erbij en een stukje WLR.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. We gaan het dit jaar compleet anders doen. DRT wordt een soort kruising tussen het Ajax- en PSV topic met een vleugje bruinrechts NWS
Daar hebben we niet genoeg idioten voor in DRT.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. We gaan het dit jaar compleet anders doen. DRT wordt een soort kruising tussen het Ajax- en PSV topic met een vleugje bruinrechts NWS
Er doet ook een NEGER mee.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet zo doen makkerquote:Op donderdag 12 december 2024 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
Al lees ik nu net dat @:onlogisch komt.
Ik ben net bij Takumi geweest @KingRolandquote:Op donderdag 12 december 2024 14:47 schreef onlogisch het volgende:
Straks eten in Rotterdam
@:Kingroland
quote:Op donderdag 12 december 2024 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, negers darten niet
Je moet naar yellow river lanzhou handpulled noodles gaan bij mauritsweg. Goeie. Bij je noodles ook ei en side dish erbijquote:Op donderdag 12 december 2024 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben net bij Takumi geweest @:kingroland
quote:Op donderdag 12 december 2024 15:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet naar yellow river lanzhou handpulled noodles gaan bij mauritsweg. Goeie. Bij je noodles ook ei en side dish erbij
@:wereldgozer @:fetx @:de_pel @:rambodirk
Thick is mijn favoriete categoriequote:Op donderdag 12 december 2024 15:41 schreef KingRoland het volgende:
Dan de “thick noodles” kiezen @:caland en de rest
quote:Op donderdag 12 december 2024 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Thick is mijn favoriete categorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |