SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik zit net te kijken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of. GG kijkt op zijn eigen lijst en klopt de telling nog niet helemaalAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja bij mij zit er ook eentje op loopafstand, af en toe wil ik er wel eentje halen, maar dat is niet vaakquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja kan uit mijn raam zien, toen ik er net kwam wonen haalde ik weleens, maar na een keertje heb je voorlopig geen trek meer in![]()
of hij wil niet dat Justin wintquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of. GG kijkt op zijn eigen lijst en klopt de telling nog niet helemaal![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh nee! Hij heeft 4 kinderen met zijn ex vrouw, en nu ook 3 met zijn nieuwe vrouw en zit middenin een midlife crisis
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
of hij wil niet dat Justin wint![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij bolkt me wel vaak![]()
![]()
Oh en de nieuwe vrouw er kwam net achter dat haar man vreemd ging met zijn ex
Trotste mama van Ambar
Helaas, nog geen update. Het ophalen gaat nog steeds beroerd.
Latest post entry retrieved:
JustinK vrijdag 6 december 2024 @ 13:32:20Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In het echt ken ik geen enkele Justin.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ook nietquote:Op vrijdag 6 december 2024 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
In het echt ken ik geen enkele Justin.![]()
Ach, dat klinkt ook zo raar.
Ik bedoel, in de offline wereld ken ik geen Justin
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maakt dat 4 nieuwe kinderen bij zijn nieuwe vrouw, zij blijft er maar tweelingen uitpoepen
Trotste mama van Ambar
Dus de kans dat ik JustinK in het echt zou kennen is nul.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik heb ook het gevoel dat mijn posten worden genegeerdquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: