quote:Max Verstappen wordt vader: ‘Kunnen niet blijer zijn met ons kleine wonder’
Max Verstappen wordt vader. Dat heeft de Formule 1-coureur vrijdagochtend gedeeld via zijn sociale media. Dit weekend racet hij voor de laatste keer dit seizoen, in Abu Dhabi.
Sportredactie 06-12-24, 07:58
Laatste update: 08:17
Niet lang na het behalen van zijn vierde wereldtitel heeft Verstappen ook in zijn privéleven de hoofdprijs gewonnen. Zijn vriendin Kelly Piquet is zwanger. ‘Er is een mini Verstappen-Piquet onderweg’, schrijft hij op zijn Instagram-pagina. ‘We kunnen niet blijer zijn met ons kleine wonder.’
Lando is nu al aan het klagen dat de toekomstige Baby gevaarlijk gedrag vertoont!quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:25 schreef Netsplitter het volgende:
Arm kind heeft nu al een target op haar/zijn rug vanuit engeland.
Princess Georgina heeft haar gif alvast in de pre-orde staan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lando is nu al aan het klagen dat de toekomstige Baby gevaarlijk gedrag vertoont!
Max Plusquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:22 schreef Hexagon het volgende:
Leuk voor Max
Hopelijk wordt het ook een racetalent
Volgens mij heeft zijn vrouw al een kind.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:45 schreef Caland het volgende:
Dacht dat hij al een kind had eigenlijk
Dat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zijn vrouw al een kind.
Oh, dan is dat het jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zijn vrouw al een kind.
Nou ja, de 2 weken per jaar dat je thuis bentquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dan is dat het ja
Wel respect, heb je miljoenen op de bank besluit je alsnog om andermans kind op te voeden.
Paar seconden klaar waarschijnlijk. Vond zijn vrouw erg leuk...quote:
Dat zit wel van twee kanten in de genenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:22 schreef Hexagon het volgende:
Leuk voor Max
Hopelijk wordt het ook een racetalent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |