SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fok! KapotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja wilde niet ladenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Justin op weer 1. Hoe krijg je het elkaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Snoeihard bolken een optie?quote:Op donderdag 5 december 2024 22:38 schreef Dotteke het volgende:
Justin op weer 1. Hoe krijg je het elkaar![]()
![]()
Tsjaa.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Het is wat..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
ondertussen op een na meeste posts maar bijna geen punten hebben
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Echt hequote:Op donderdag 5 december 2024 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
ondertussen op een na meeste posts maar bijna geen punten hebben![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2024 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
ondertussen op een na meeste posts maar bijna geen punten hebben
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Maar je wordt ook snoeihard geblokt.quote:
Wel een uithoudingsvermogen zeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grappig hoe jij Justin zo verdedigdquote:Op donderdag 5 december 2024 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
quote maar lekker jezelf daar ben je zo goed in toch
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boeiend ook...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ja ‘s nachts is het makkelijk punten pakken. Heel andere koek dannoverdagquote:Op donderdag 5 december 2024 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
paar goede nachten en die fruit is weer 1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Één nacht...quote:Op donderdag 5 december 2024 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
paar goede nachten en die fruit is weer 1![]()
Me myself and Iquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 5 december 2024 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
het is maar een spelletje hoor![]()
Echt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 5 december 2024 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
het is maar een spelletje hoor
♡♡♡♡![]()
Knikkerenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet. Zit al in bed. Klaar om zo naar dromenland te gaan.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:51 schreef maily het volgende:
[..]
lucky you
nja ik hoef er nu niet doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* Fogel gooit popcornquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Of weer een paar maanden weg. Het kan vriezen of het kan dooienquote:Op donderdag 5 december 2024 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
paar goede nachten en die fruit is weer 1![]()
Exactquote:Op donderdag 5 december 2024 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Of weer een paar maanden weg. Het kan vriezen of het kan dooien
Of paar mensen die daarvoor zorgen♡♡♡♡![]()
Friezen of dooienquote:Op donderdag 5 december 2024 22:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Of weer een paar maanden weg. Het kan vriezen of het kan dooien♡♡♡♡![]()
vergeet ook niet om met je voeten keihard tegen de stoelen voor je te drukkenquote:Uw ADH vitamine Worst
en door de film heen te praten en telefoon schermpje laten oplichtenUw ADH vitamine Worst
En je telefoon te pakkenquote:Op donderdag 5 december 2024 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vergeet ook niet om met je voeten keihard tegen de stoelen voor je te drukken![]()
Luid slurpen. 30 seconden na een grap nog eens luid beginnen te lachen. En iedere 15 minuten vragen wie er een scheet heeft gelaten. Om de 10 minuten op staan om je benen even te strekken.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
en door de film heen te praten en telefoon schermpje laten oplichten
Uiteraard doe ik dat nooit![]()
Ja irritant dat thuis een film kijken... Volgende keer ga ik wel weer naar de biosquote:Op donderdag 5 december 2024 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Luid slurpen. 30 seconden na een grap nog eens luid beginnen te lachen. En iedere 15 minuten vragen wie er een scheet heeft gelaten. Om de 10 minuten op staan om je benen even te strekken.
Uiteraard doe ik dat nooit![]()
Teflonquote:Op donderdag 5 december 2024 23:01 schreef HappyCharly het volgende:
Wie is dat nou weer?
Waar gaat t eigenlijk over?![]()
Sorry nog dat ik de bril niet omhoog had gedaan bij het plassenquote:Op donderdag 5 december 2024 23:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja irritant dat thuis een film kijken... Volgende keer ga ik wel weer naar de bios. Zo erg was het toch niet?
![]()
Mereltje vliegt uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laatste keer in bios was smartphonerevolutie pas net begonnen
Uw ADH vitamine Worst
Naar interpoolThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee die pislucht hing er alquote:Op donderdag 5 december 2024 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Sorry nog dat ik de bril niet omhoog had gedaan bij het plassen. Zo erg was het toch niet?
![]()
Wel zin om noedelsoep mee te nemen naar bios en dan lekker te slurpenUw ADH vitamine Worst
Voor mij ook al even geledenquote:Op donderdag 5 december 2024 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
Laatste keer in bios was smartphonerevolutie pas net begonnen![]()
Voor de smartphone maakten sommigen al iets te veel lawaai maken bij het eten van chips in de bioscoop.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
Laatste keer in bios was smartphonerevolutie pas net begonnen![]()
Je zusje slurpte anders ook behoorlijk hard laatstquote:Op donderdag 5 december 2024 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
Wel zin om noedelsoep mee te nemen naar bios en dan lekker te slurpen![]()
![]()
Ik had ooit zwaar bezopen een half opgegeten kapsalon tegen de pathe gegooid zo'n hekel had ik aan bios
daarna in plantenbak gepist daaro, kwam er een beveiliger ofzo die zei dat ik een boom moest zoeken
Uw ADH vitamine Worst
Deze man hequote:Op donderdag 5 december 2024 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had ooit zwaar bezopen een half opgegeten kapsalon tegen de pathe gegooid zo'n hekel had ik aan bios
daarna in plantenbak gepist daaro, kwam er een beveiliger ofzo die zei dat ik een boom moest zoeken![]()
die ramensoep die je had gemaakt was dus behoorlijk geslaagdquote:Op donderdag 5 december 2024 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zusje slurpte anders ook behoorlijk hard laatst
Uw ADH vitamine Worst
Tegen een boom urineren is slecht voor de boom. Groot gelijk dat je in die plantenbak pisttequote:Op donderdag 5 december 2024 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
daarna in plantenbak gepist daaro, kwam er een beveiliger ofzo die zei dat ik een boom moest zoeken![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
One more lightThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Raarquote:Op donderdag 5 december 2024 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
daarna in plantenbak gepist daaro, kwam er een beveiliger ofzo die zei dat ik een boom moest zoeken♡♡♡♡![]()
Was er verder niet in geļnteresseerdquote:Op donderdag 5 december 2024 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had nog aanvullende vragen van jou verwacht♡♡♡♡![]()
Niet zo moeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kaal of kammenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 5 december 2024 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aight mevrouw kent haar klassiekers♡♡♡♡![]()
ik had toch maar niet in de plantenbak moeten pissen als ik wist dat er vraag wasUw ADH vitamine Worst
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Shhhhhquote:I'm surrounded by morons!
Geniet er vanquote:Op donderdag 5 december 2024 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
10 jaar gerijpte "spraakwater"♡♡♡♡![]()
Goed zoquote:Op donderdag 5 december 2024 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Weet je wat een avond ook mooi maakt? Mensen die je aan het lachen maken van wie je het niet verwachtUw ADH vitamine Worst
Ik ken hetquote:Op donderdag 5 december 2024 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
Weet je wat een avond ook mooi maakt? Mensen die je aan het lachen maken van wie je het niet verwacht![]()
![]()
Mooi zoquote:Op donderdag 5 december 2024 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
Weet je wat een avond ook mooi maakt? Mensen die je aan het lachen maken van wie je het niet verwacht♡♡♡♡![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Genietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
wie saufen er allemaal vandaag?![]()
iceteaquote:Op donderdag 5 december 2024 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
wie saufen er allemaal vandaag?![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2024 23:58 schreef maily het volgende:
[..]
lijkt wel of hij een pruik op heeft![]()
Uw ADH vitamine Worst
HalloThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Komt zoquote:Op vrijdag 6 december 2024 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
waar blijft onze fruitige Fries?♡♡♡♡![]()
Die pakt straks de punten wel weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die is zich aan het warmlopen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
waar blijft onze fruitige Fries?![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
SintergielThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaap het topic vol dan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
bedtijd maar moet nog driemaal gapen![]()
![]()
@klaasweetallesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Go for itquote:Op vrijdag 6 december 2024 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
bedtijd maar moet nog driemaal gapen♡♡♡♡![]()
* Homijn wil puntenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: