Nee dat bedoel ik niet. Meer die Evangelion die net post. En me gelijk blokkeert. Hij is dan ook een gruwelijke kut-user die allen maar negatief reageert. Het gaat niet over mij. Ik doe niet ter zaken. Ben wel een ervaren user diie iets constateert. Namelijk dat op mijn topics of laatste bericht weiniig of niet meer wordt gereageerd. Ik weet dat sommigen dit als negatief zien. Maar ik kaart het aan. Dus, als ik "vroeger" iets postte, en ik keek later in Mijn Actieve Topics, m'n naam niet meer als laast geposte stond. Nu is het een hele rij in veel topics dat ik tongg80 ziestaan. Zelfs een dag later. Net zoals ik vroegerop m'n flikker kreeg als ik nietna 10 minuten een nieuwe vraag stelde in het AQ-Kwistopic.Nu soms een vraag een dag open staat. Ik hheb nog wel meer op m'n lever. Maar begrijp je wat ik bedoel ?quote:Op donderdag 5 december 2024 18:09 schreef mvdejong het volgende:
Maar wat is de vraag ?
Er wordt minder gereageerd op de post waarop jij gereageerd hebt, dus ben je de laatste poster. In hoeverre wijkt dit af van je verwachting ?
Dat kan zeker. Zoals de grote Croucho Marx al zei : "I refuse to joyn any club that would have me as a member.' Maar ik was je al voor met je voorspelbare commentaar. Het is zuchten en diep ademen tegenwoordig op FOK! alles wordt tegen jee gebruikt.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En misschien hebben users gewoon geen zin om te reageren als ze jouw naam zien staan. Dat kan natuurlijk ook.
De taalfauten zijn met opzet. Verder gaat het niet over mij. Dat heb ik een paar keer gezegd. Ik kan niet duidelijker zijn over wat ik wel bedoel. Misschien is de onbegrip wel typisch. Trusten.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:10 schreef Bargehassus het volgende:
Nee, dat is me niet echt opgevallen. Maar ik post dan ook niet zo heel erg veel. Maar op zich wel logisch als jij zegt "FOK! is deaud", waarmee jij naar ik aanneem bedoelt dat er veel minder gepost wordt dan "vroeger", er ook minder reacties zijn op je topics c.q. posts.
Overigens valt me wel het aantal taalfouten op. Ben ik niet van je gewend. Gaat het goed met je? Serieus.
Je probeert de show te stelen. Je bent een amoebe tussen de moleculen. Koester deze post.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:13 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ben sowieso een topic killer dus ik zie wel vaker dat na mij niemand meer reageert in een topic.
Wat mij opvalt is dat ik je via PM, kan DM zijn geweest, jou zegt waar het op staat, jij vervolgens mij en m'n topics blijft vervuilen. Jij, en dat zei ik je al persoonlijk, net één van redenen bent dat FOK! naar de klote gaat. Ik zanik niet, ik constateer. Vervolgens blijf ik geweldige topics openen en blijf ik posten in diverse topics. Als ik iets van jou tegenkom op FOK! is het van het kaliber: 'Ik heb net gescheten' 'Ik heb daarnet een butplug in de reet van je moeder geplaatst' of, literair hoogstaand : 'Heb je al smegma gegeten?'quote:Op donderdag 5 december 2024 19:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat mij vooral opvalt is dat je al zes jaar hieromtrent over aan het zaniken bent.
Misschien ook wel leuk om eens een leven op te bouwen, en niet vnl. met Fok bezig te zijn? Doe ik iig sws niet. Ikzelf ben alleen actief op Fok als ik er tijd voor/zin in heb of een idee heb voor een topic, of als ik iets (on)zinnigs te melden heb wat anderen mogelijk wel of niet de moeite waard vinden. Niet dat ik me daar wat aantrek trouwens, daar word ik echt niet anders van...quote:Op donderdag 5 december 2024 18:06 schreef tong80 het volgende:
Ik post meestal via m'n Active Topics. "Vroeger" was het dan later een inhaalslag om terug te kijken en te reageren op je berichten. Momenteel staan mijn laatste posts een halve dag of langer zonder reactie. Dan zie ik als laatste poster die heeft gereageerd nog steeds m'n naam. Dit is gewoon wat ik constateer. Dus reageer normaal. Ik stel gewoon een vraag.
Ik post meestal via de nieuwe topics.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben ik de enige hier die via het forumgrid post?
Voorbeeld ik klik KLB aan dan zoek ik een topic waar ik wil reageren. Dan klik ik terug op het KLB blokje. Dan ga ik naar een ander topic. Als ik klaar ven druk ik op GC enzovoort..
Ik heb een rijker indrukwekkender leven gehad dan menig FOK!er. Dat dat tegen me wordt gebruikt als "Opa spreekt" ben ik gewend. Een volgend leven opbouwen neem ik in overweging. Dan sta ik niet meer achter het doel bij het hoogtepunt van het Nederlandse voetbal. Dan ga ik 600 doelpunten scoren bij een andere club. Op prime time aan een TV-kwis meedoen op een andere zender. De op één na lekkerste Dolly Dot neuken. En tevens en ook niet meer reageren en verantwoorden als de bekendste FOK!er. Had ik al vermeld dat ik de mooiste FOK!!ster geneukt heb ? Ik neem Kunststof in overweging. Ik vraag me af of een uur lang Herman op Radio1 interessant genoeg is.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:29 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Misschien ook wel leuk om eens een leven op te bouwen, en niet vnl. met Fok bezig te zijn? Doe ik iig sws niet. Ikzelf ben alleen actief op Fok als ik er tijd voor/zin in heb, of als ik iets (on)zinnigs te melden heb wat anderen mogelijk wel of niet de moeite waard vinden. Niet dat ik me daar wat aantrek trouwens, daar word ik echt niet anders van...
OK.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat ik je via PM, kan DM zijn geweest, jou zegt waar het op staat, jij vervolgens mij en m'n topics blijft vervuilen. Jij, en dat zei ik je al persoonlijk, net één van redenen bent dat FOK! naar de klote gaat. Ik zanik niet, ik constateer. Vervolgens blijf ik geweldige topics openen en blijf ik posten in diverse topics. Als ik iets van jou tegenkom op FOK! is het van het kaliber: 'Ik heb net gescheten' 'Ik heb daarnet een butplug in de reet van je moeder geplaatst' of, literair hoogstaand : 'Heb je al smegma gegeten?'
Trusten en tot morgen.
Dat is een mogelijkheid.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En misschien hebben users gewoon geen zin om te reageren als ze jouw naam zien staan. Dat kan natuurlijk ook.
w.s. getrouwd / kinderen etc.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:29 schreef MisterFox het volgende:
Ik vraag me sowieso af waar iedereen dan wel naartoe is?
En de normale mensen dan?quote:
Discord is ook zeker lachen, met een paar klikken zit je zo op zwik servers die in je interessegebied liggen.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:07 schreef MisterFox het volgende:
[..]
En de normale mensen dan?
Ik hoorde laatst iets over Discord ofzo?
Vroeger kon je op internet nog vrienden maken, nu voelt het als een leeg café soms.
Ik ben principieel tegen alles dat geen open standaard is. Liever IRC o.i.d. dan commerciële zooi van Mark Zuckerberg.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:14 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Discord is ook zeker lachen, met een paar klikken zit je zo op zwik servers die in je interessegebied liggen.
Moeite waard om eens rond te kijken.
Verder hangt het een beetje af van de leeftijd van de persoon denk ik?
Beetje zoiets :
60+ Facebook?
30+ Insta?
Alles daaronder Snapchat?
of weer een nieuwer platform wat ik ondertussen niet meer ken, omdat ik ook oud wordt
quote:Op donderdag 5 december 2024 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat niet over mij. Ik doe niet ter zaken.
Oorzaak en gevolg.quote:Namelijk dat op mijn topics of laatste bericht weiniig of niet meer wordt gereageerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |