En wat zei ik?quote:Op zondag 8 december 2024 13:55 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Deze lui willen het westen/kapitalisme slopen en zijn ook verantwoordelijk voor al die woke-gekte.
Er is geen sprake van genocide. Maar weet je waar dit wel is? China en Azerbeidzjan. Horen we niemand over. Hoe komt dat?quote:Op zondag 8 december 2024 21:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze kiezen eenzijdig tegen genocide. En staan aan de kant van internationaal humanitair recht.
Heeft al gesolliciteerd bij als redacteur bij Ik Vertrek. Even iets heel anders doen. Als die Siri-er op haar I-pod maar niet de sollicitatieprocedure beinvloedt. Misschien blijkt ze nog humor te hebben ook. Beetje beschaafd dan. Geschikt voor de NPO.quote:Op maandag 9 december 2024 16:16 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En wat zei ik?
Een van de stakers:
[ afbeelding ]
Dit soort studies zouden per direct afgeschaft dienen worden.quote:Op maandag 9 december 2024 16:16 schreef ReplaR het volgende:
[..]
En wat zei ik?
Een van de stakers:
[ afbeelding ]
Ze is best productief. Eerlijk is eerlijk, sommige onderzoeken uit deze lijst trekken mijn interesse. Titels in ieder geval.quote:Op maandag 9 december 2024 16:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit soort studies zouden per direct afgeschaft dienen worden.
Ja, ze ziet er echt uit als iemand met een gevoel voor humorquote:Op maandag 9 december 2024 16:50 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Heeft al gesolliciteerd bij als redacteur bij Ik Vertrek. Even iets heel anders doen. Als die Siri-er op haar I-pod maar niet de sollicitatieprocedure beinvloedt. Misschien blijkt ze nog humor te hebben ook. Beetje beschaafd dan. Geschikt voor de NPO.
Dat grapje over miauw miauw miauw heeft een baard van Amsterdam tot Aleppo.quote:Op maandag 9 december 2024 17:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, ze ziet er echt uit als iemand met een gevoel voor humor
Iemand die gender & politics and intersectionality doceert moet je sowieso niet serieus nemen.quote:Op maandag 9 december 2024 17:24 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat grapje over miauw miauw miauw heeft een baard van Amsterdam tot Aleppo.
Niet uitglijden over die groene zeep.
Als je doceert aan een universiteit, moet je nu eenmaal met zo'n smoelwerk op het internet staan. Anders nemen ze je als wetenschapper niet serieus.
Weet jij veel hoe ze in de kroeg is...ik ken haar niet.
Ik lees op de site van de Uva dat ze dit doceert:quote:Op maandag 9 december 2024 17:29 schreef mackinac het volgende:
[..]
Iemand die gender & politics and intersectionality doceert moet je sowieso niet serieus nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |