SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET IS PATAT Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Chocola er van af schrapen, dan is het nog maar 950 gram!quote:Op donderdag 5 december 2024 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
1 kg choco pepernoten is wel veel![]()
![]()
Ik had deze TTAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik niet.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nou mooi.quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Mooi manAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
* gebrokenglas schenkt Lovely een heerlijke kop koffie in.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Soms is het moeilijk om dingen heel simpel uit te leggen met weinig woorden zodat het begrijpelijk is, maar ook weer niet te recht door zeeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 5 december 2024 10:12 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt Lovely een heerlijke kop koffie in.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik snap m niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms is het moeilijk om dingen heel simpel uit te leggen met weinig woorden zodat het begrijpelijk is, maar ook weer niet te recht door zeeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Als er maar begrip is..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
"Bolk"?quote:Op donderdag 5 december 2024 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms is het moeilijk om dingen heel simpel uit te leggen met weinig woorden zodat het begrijpelijk is, maar ook weer niet te recht door zee![]()
Ja, dat is heldere taalquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik ben geen Justinquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Ik gun nog...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Lecker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moi Lovy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogguhhquote:
![]()
![]()
Goedemorgen Heer 444.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een pokkenweer
EchtAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Winterjastijd?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wilde thee halen. Loopt Sinterklaas en Piet ineens door de gang. Ik ga wel gewoon doodTrotste mama van Ambar
Regenjasquote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde thee halen. Loopt Sinterklaas en Piet ineens door de gang. Ik ga wel gewoon dood![]()
In de supermarkt ook
Ik zie het.Niet fijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BolkAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
De Sint liep te denken waar Ieni haar thee zou schenken...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja echtquote:
NopeAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nopequote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Is toch traditie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Strooien ze ook?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nootje hier...nootje daar..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Dat zei Dutroux ooit ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
You ate noted!Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Leeft dat nog?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Iedereen op zijn muilquote:
Lekkere pepernoten met wat restjes chemicalien enzo
Trotste mama van Ambar
Ja,maar gaat niet echt fijn geloof ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Straks worden jullie groen..quote:Op donderdag 5 december 2024 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekkere pepernoten met wat restjes chemicalien enzoAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nee meer dat de vloeren resten van chemicalien en monsters etc kunnen hebbenquote:Trotste mama van Ambar
Goedzo.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,maar gaat niet echt fijn geloof ik.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Goed voor de weerstand.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat ze weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vrije val.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naar beneden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Ah de persoon die Piet is, heeft een ontzettende hekel aan mij. Dus ik word soberso niet lastig gevallen![]()
Trotste mama van Ambar
De hele middag bolken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is toch viesweer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is dat nou?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Lovelyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zelfbolk gespot.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier wordt gebolkt.Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
![]()
![]()
![]()
Kapoentje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bonne bonne bonne.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tis gezellig hier de laatste dagenquote:maar niet heus
Toen klapte syn bân“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis gezellig hier de laatste dagenmaar niet heus
![]()
![]()
![]()
![]()
Af en toequote:Op donderdag 5 december 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis gezellig hier de laatste dagenmaar niet heus
![]()
Het?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Non binair?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Heer Schotel.quote:
Nog een beetje vol te houden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welja Het gaat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Alles went.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah yes. De 'fix you' discussie is dit jaar vroeg losgebarsten.Trotste mama van Ambar
Je Pietenpak al aan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hans Teeuwen.quote:
Whehe neuh, de cadeaus liggen al klaar, nu als hij thuis komt ff stiekem de deur open zetten om het te laten lijken dat ze er net neergelegd zijn!quote:![]()
![]()
Heb jij elke dag een teams call waarbij je gaat poepen en waarbij je collega's mee kunnen genieten?quote:Trotste mama van Ambar
Lekkerquote:Op donderdag 5 december 2024 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb jij elke dag een teams call waarbij je gaat poepen en waarbij je collega's mee kunnen genieten?![]()
Leuk toch,verwen hem maar goed.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe neuh, de cadeaus liggen al klaar, nu als hij thuis komt ff stiekem de deur open zetten om het te laten lijken dat ze er net neergelegd zijn!
Zal ik nog een echte mini kerstboom kopen?Trotste mama van Ambar
quote:The one and only Bolkking
Bij jullie ligt de poep op de werkvloer.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb jij elke dag een teams call waarbij je gaat poepen en waarbij je collega's mee kunnen genieten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat staat in mijn functiebeschrijvingquote:Op donderdag 5 december 2024 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb jij elke dag een teams call waarbij je gaat poepen en waarbij je collega's mee kunnen genieten?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
We hebben zelfs een hele put vol met poepquote:Op donderdag 5 december 2024 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij jullie ligt de poep op de werkvloer.Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 5 december 2024 11:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat staat in mijn functiebeschrijving![]()
![]()
Komt helemaal goed!quote:Op donderdag 5 december 2024 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk toch,verwen hem maar goed.![]()
![]()
Ja doen.Hier staat er al eentje.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik nog een echte mini kerstboom kopen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb niet eens een functieomschrijvingTrotste mama van Ambar
Dat wordt naar het tuincentrum of welkoop fietsen. Bij de supermarkt zagen ze of slecht uit of ze waren geverfd met nep sneeuwquote:Op donderdag 5 december 2024 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja doen.Hier staat er al eentje.Trotste mama van Ambar
Heb je al ballen en een piek?quote:Op donderdag 5 december 2024 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt naar het tuincentrum of welkoop fietsen. Bij de supermarkt zagen ze of slecht uit of ze waren geverfd met nep sneeuw“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna lunchgenot.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb als ik al eens opzet met Kerst twee mini boompjes, die gaan met ballen en lichtjes er nog in zo zin ene zak. En wil ik ze opzetten hoef ik ze alleen uit de zak te halenquote:Op donderdag 5 december 2024 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik nog een echte mini kerstboom kopen?
Hey Mailyquote:
Nee.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je al ballen en een piek?Trotste mama van Ambar
Maar ik wil een echte in pot, kan die van het voorjaar richting balkonquote:Op donderdag 5 december 2024 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb als ik al eens opzet met Kerst twee mini boompjes, die gaan met ballen en lichtjes er nog in zo zin ene zak. En wil ik ze opzetten hoef ik ze alleen uit de zak te halenTrotste mama van Ambar
Je gaat toch geen boom kopen voor eenmalig gebruik?
Trotste mama van Ambar
Nou een echte grote kerstboom wel..of je moet ie al in de tuin plaatsenquote:Op donderdag 5 december 2024 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Je gaat toch geen boom kopen voor eenmalig gebruik?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hangt er vanaf. Als je een open haard hebt bijv.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Je gaat toch geen boom kopen voor eenmalig gebruik?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt van die initiatieven dat je een kerstboom kan huren. Die wordt dan elk jaar voor je uitgegraven en weer terug gezet. Gaat prima.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou een echte grote kerstboom wel..of je moet ie al in de tuin plaatsenTrotste mama van Ambar
Naaldhout is nou niet heel goed brandhout. En kan gevaarlijk zijn door het percentage hars.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als je een open haard hebt bijv.Trotste mama van Ambar
Ahja dat kan ook.. maar Wordt die ook opgehaald bij je huis?quote:Op donderdag 5 december 2024 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt van die initiatieven dat je een kerstboom kan huren. Die wordt dan elk jaar voor je uitgegraven en weer terug gezet. Gaat prima.
Kan ookquote:Op donderdag 5 december 2024 11:26 schreef JustinK het volgende:
Beter gewoon geen kerstboom neerzettenTrotste mama van Ambar
Tuurlijk welquote:Op donderdag 5 december 2024 11:26 schreef JustinK het volgende:
Beter gewoon geen kerstboom neerzetten
Scheelt ook weer ballen.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:26 schreef JustinK het volgende:
Beter gewoon geen kerstboom neerzetten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb mijn ballen met de verhuizing weggedaan. Maar ik houd toch niet van de typische kerstballen.Trotste mama van Ambar
Overigens is traditie gewoon groepsdruk van je voorouders. Kun je dus gewoon negerenTrotste mama van Ambar
Zal ik Jenny bellen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlokkeerFriezin.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BlokkeerFriezin.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is Jeanie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: