SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET IS PATAT![]()
Oh dat klinkt beterquote:Op woensdag 4 december 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Komt ook omdat ik niet normaal kan hoesten als ik niet moet hoesten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Feestje bij Lovely het weekend![]()
![]()
Pas als ik nummer 1 wordquote:Op woensdag 4 december 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Feestje bij Lovely het weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Pas als ik nummer 1 word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Pas als ik nummer 1 word
Lylt doneert alle punten to Lovely in de toekomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lylt doneert alle punten to Lovely in de toekomst![]()
![]()
![]()
[..]
Pas als ik nummer 1 word
Laat ons maar inloggen in je accountSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat een lief gebaarquote:Op woensdag 4 december 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lylt doneert alle punten to Lovely in de toekomst
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je weet niet dat je dan een voucher krijgt voor 8 dagen trip vakantie?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ooit win ik maar wat kan mij dat schelen hahahaLach met een schone bips![]()
Elke dag een andere user of twee een overdag en een in de nachtquote:Op woensdag 4 december 2024 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat ons maar inloggen in je account![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: