Hoezo maximaal haalbarequote:Op woensdag 4 december 2024 22:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Maximaal haalbare voor Slot denk ik. Verlies was niet eens onterecht geweest.
1e helft volledig overlopen. Hadden 3-0 achter moeten staan.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo maximaal haalbareTegendoelpunt in de 90ste minuut.
Alsof je over Fortuna Sittard praat. Snap jequote:Op donderdag 5 december 2024 18:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
1e helft volledig overlopen. Hadden 3-0 achter moeten staan.
Solide 2e helft. Dus dan is een gelijkspel terecht en dus het maximaal haalbare. Foutje van de keeper was tekenend voor deze wedstrijd. Ze zaten er gewoon niet lekker in.
Nee, maar dat geeft niet. Je bent het er niet mee eens, primaquote:Op donderdag 5 december 2024 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof je over Fortuna Sittard praat. Snap je![]()
Kan me niks schelen. Weet niet eens waar ik het niet mee eens ben. FF lekkere muziek nu.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee, maar dat geeft niet. Je bent het er niet mee eens, prima
Gvd. Is niet anders.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Tot over 6 uur, de derby gaat niet door
Of dat de coach overschat is omdat die moet leunen op 1 of 2 spelers want anders dondert zijn manier van spelen genadeloos in elkaar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Dit laat juist zien hoe goed Rodri is. Op het moment dat hij fit was speelde City gewoon geweldig vorig seizoen.
Ook wel eng om te zien wat voor impact 1 speler kan maken op het hele team. Mag ook gezegd worden.
En volgens mij is de Bruijne ook geen 100 %. 2-1 voor Palace inmiddels.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:13 schreef KingRoland het volgende:
Dit laat juist zien hoe goed Rodri is. Op het moment dat hij fit was speelde City gewoon geweldig vorig seizoen.
Ook wel eng om te zien wat voor impact 1 speler kan maken op het hele team. Mag ook gezegd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |