Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Blijkbaar iets wat ze in vertrouwen heeft gedeeld.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Vind het bepaald niet iets om je voor te schamen hoor.
Tot nu toe ook het beste gedicht, dus even afwachten wat de rest heeft neergezet.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Die gieren, krijgen vast wel die 250, want ze staan onderaan
Het was wel het het meest klassieke gedicht zonder gluiperigheidquote:Op woensdag 4 december 2024 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot nu toe ook het beste gedicht, dus even afwachten wat de rest heeft neergezet.
Zou Jason 'm krijgen?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert... Suprise tijd.. Het Armbandje van Deem.. en wie o wie wordt de gelukkige
[ afbeelding ]
Die van de slangen was gewoon slecht, liep niet en was wel enorm wraakachtig zonder humor.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was wel het het meest klassieke gedicht zonder gluiperigheid
"Tuurlijk niet, als ze slim is kiest ze een maagdquote:Op woensdag 4 december 2024 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou Jason 'm krijgen?
[ afbeelding ]
Dat zeg ik, zou Jason 'm krijgen?quote:Op woensdag 4 december 2024 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Tuurlijk niet, als ze slim is kiest ze een maagd
Je mag nog 10x raden..quote:Op woensdag 4 december 2024 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, zou Jason 'm krijgen?
Dan Preciousquote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je mag nog 10x raden..
da's beter
[ afbeelding ]
Die andere gif was echt creepyquote:Op woensdag 4 december 2024 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je mag nog 10x raden..
da's beter
[ afbeelding ]
Marco Louwerens volgens mij.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:54 schreef freaky40 het volgende:
Beste uitzending sinds alle cyclussen waar Fleuris bij was, echt spot on en master actie van De Vossen. Sylvia moest enkel nog even TV maken op straffe van een toneelhaakje aan het eind van deze cylush, mwahhhh, dat is gelukt moet ik zeggen! Topshow
Wie zat er 'in de Sinterklaas' trouwens? Dacht even dat het Paul de Leeuw was, maar toen hij zijn stemmetje opzetten was het hem duidelijk niet.
Dat stoer kijken,wat stond hij voor schut daarmee.quote:Op donderdag 5 december 2024 02:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond het een masterset van Sylvia! Heerlijk en dan die Floris in zijn blote bast door de loods zien paraderen met zijn meest arrogante boze blik. Hilarisch. Ik moest later kijken, maar oh wat heb ik genoten van dat snotjong. Leukste aflevering tot nu toe
Nee hoor. Sylvia deed precies het juiste. De enige echte feeksen blijven Nancy (pestkop), Floris (tiran) en Senna (schijnheil).quote:Op donderdag 5 december 2024 01:57 schreef Majoraan het volgende:
Als oude taart vond ik Sylvia eerder het sympathiekst, waar Nancy al door de mand was gevallen als nare pestkop/ roddeltante/ treiterwijf. Ik vind nu in de bondgenoten Sylvia het naarste mens ooit
Daar is ie weer hoor!quote:Op donderdag 5 december 2024 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat stoer kijken,wat stond hij voor schut daarmee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |