Ich habe es nicht gewusst.quote:Op zaterdag 7 december 2024 08:40 schreef TLC het volgende:
[..]
'verdiend'.. die man deed gewoon zijn werk
quote:Sowieso iemand in de rug schieten, heb dan de ballen om iemand in zijn ogen aan te kijken voordat je besluit om diens leven te ontnemen
We zitten nu bijna op dit niveau qua technologie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Jaren geleden deze short film gezien. Het is niks anders dan een logische ontwikkeling van de techniek een paar jaartjes doorspoelen. Ook zonder Oekraïne zou dit zijn gebeurd.
Het enige verschil met de film drones en nu is dat de AI nog iets minder geavanceerd is en ze daar de drones compliceren met shaped charges ipv gewoon grote noem en meerdere doden.
Doe maar in mn achterhoofd, dan hoef ik hopelijk ook niet te schrikken in mn laatste moment.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:27 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Tja, als ik vermoord wordt maakt het me echt niet uit of ze me in mijn voorhoofd of mijn achterhoofd schieten hoor.
Een ceo die ruim 10 miljoen per jaar binnen harkt maar daarvan geen bodyguards inhuurt vs politici die rond de 175.000 verdienen en dan nog wat bijkomende publieke kosten van beveiliging.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:55 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Politici worden afgeschermd en beschermd, dit type CEO moet dat zelf maar regelen. Gemakkelijke doelwitten om politieke statements te maken.
Dat zullen ze nu misschien dan wel gaan doen. Lijkt me wel verstandig.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een ceo die ruim 10 miljoen per jaar binnen harkt maar daarvan geen bodyguards inhuurt vs politici die rond de 175.000 verdienen en dan nog wat bijkomende publieke kosten van beveiliging.
Gaat dan eindelijk reagonomics werken en het trickle down effect beginnen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zullen ze nu misschien dan wel gaan doen. Lijkt me wel verstandig.
Ik heb nog steeds meer vertrouwen in Accuracy International dan in AI.quote:Op zaterdag 7 december 2024 09:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
We zitten nu bijna op dit niveau qua technologie.
Vijf jaar geleden bestond openai niet eens. Of de killer fpv drones.
De wet en advocaten cultuur in de VS waardoor niet altijd recht wordt gedaan?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:29 schreef LXIV het volgende:
Semi fraudulente praktijken van verzekeraars moeten via de wet worden aangepakt. Als mensen eigen rechter gaan spelen is het einde zoek.
Stel je eens voor hoe het dan in de corona tijd geweest was!!
De helft van de mensen beschikt niet eens over afdoende oordelingsvermogen. En juist die helft is het meest overtuigd van zijn eigen gelijk!
Het is absoluut niet ‘gewoon’ een moord in de VS.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:33 schreef Marsenal het volgende:
Opvallend hoeveel aandacht hiervoor is, ik ga me eens inlezen, heb tot nu toe alles genegeerd omdat het 'gewoon' een moord in de VS was.
Tja, dit is wat je krijgt in een sterk reguleerde maar geprivatiseerde markt, waar ook sprake is van monopolies. Het aanbod is beperkt, de vraag enorm. Dat drijft de prijzen natuurlijk enorm op.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:32 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het probleem is niet zozeer alleen die winst, er komt ook nog bij dat dit bedrijf verreweg het hoogste percentage afwijzingen van claims had. Daar verwijzen de woorden op de gevonden hulzen ook wel naar (delay, defend, deny).
En zie bijv ook dit bericht van gister dat een andere zorgvekeraar in de VS, Blue Cross (zat ik ooit bij toen ik er woonde) voor sommige operaties niet meer de gehele narcose wilt vergoeden. Dus ze vergoeden maar 2 uur, en als de operaties 3 uur duurt, kun je dat laatste uur uit eigen zak bij gaan betalen.
Laatst kwam ik ook een andere mooie tegen. Moeder was bevallen van een kind, en had een eigen risico van $1500 ofzo. Kwam de rekening binnen: $3000. Kind werd automatisch meeverzekerd, en heeft ook dat eigen risico, dus kind kon gelijk $1500 betalen bij de eigen geboorte.
Er zullen tienduizenden mensen zijn die financieel in de problemen zijn geraakt door de praktijken van dit bedrijf, zelfs er door failliet zijn gegaan (medical bankruptcy is een ding in de VS), en/of dierbaren zijn verloren doordat dit bedrijf een behandeling weigerde te vergoeden, of te laat over de brug kwam met de vergoeding. Oftewel, tienduizenden mensen met een motief.
Wat me wat verbaast is dat mensen klant zijn bij een bedrijf wat duidelijk erg gehaat wordt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:13 schreef Navifactiva het volgende:
Tja, als je CEO bent van een verzekeraar die 32% van de claims af wijst (om maar niet te spreken van het AI model dat UHC gebruikt met een fout marge van 90%) waardoor mensen letterlijk sterven dan moet je niet raar op kijken als je een kogel in je kop krijgt. Op geruimd staat netjes zal ik maar zeggen. Alhoewel de volgende CEO ook weer een psychopaat zal zijn die geld boven mensenlevens stelt.
Van die Elon Musk trollen heb je over al.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:14 schreef Leandra het volgende:
En toch vind ik het heel ver gaan om over zo'n liquidatie te gaan lachen, zelfs als je vindt dat de man het verdiend had wegens het bedrijfsbeleid.
Geen idee of je kunt zien wie die smiley faces achtergelaten hebben, maar ik zou het serieus een probleem vinden als iemand uit mijn omgeving het een goed idee zou vinden om zo'n emoticon te plaatsen onder zo'n bericht.
En veel mensen zitten door die uitstekende verzekeringen van hun werkgever vast in een baan waar ze niet gelukkig van worden, en dat probleem wordt nog versterkt doordat veel andere via gezinsleden meeverzekerd worden. Helemaal als iemand uit het gezin chronisch ziek is of dure medicijnen gebruikt, overstappen wordt dan heel lastig omdat een nieuwe verzekeraar alles op 'pre-existing' condities zal gooien. Dus of je wordt niet geaccepteerd of claims worden op die grond afgewezen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit is wat je krijgt in een sterk reguleerde maar geprivatiseerde markt, waar ook sprake is van monopolies. Het aanbod is beperkt, de vraag enorm. Dat drijft de prijzen natuurlijk enorm op.
Toch is er uitstekende gezondheidszorg voor de mensen die het kunnen betalen en/of een degelijke verzekering hebben. Dit laatste loopt in de VS meestal via de werkgever.
Ja dat zal lukken met Trumpie, of ueberhaupt in de VS.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:29 schreef LXIV het volgende:
Semi fraudulente praktijken van verzekeraars moeten via de wet worden aangepakt.
Obamacare fixte wel een hoop van dat. Vroeger was het nog veel erger.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja dat zal lukken met Trumpie, of ueberhaupt in de VS.
Omdat je werkgever (doorgaans) de verzekeraar kiest.quote:Op zaterdag 7 december 2024 11:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat me wat verbaast is dat mensen klant zijn bij een bedrijf wat duidelijk erg gehaat wordt.
Helaas is in de VS sprake van enorme klassenjustitie, waardoor rijken bijna overal mee wegkomen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:29 schreef LXIV het volgende:
Semi fraudulente praktijken van verzekeraars moeten via de wet worden aangepakt. Als mensen eigen rechter gaan spelen is het einde zoek.
Stel je eens voor hoe het dan in de corona tijd geweest was!!
De helft van de mensen beschikt niet eens over afdoende oordelingsvermogen. En juist die helft is het meest overtuigd van zijn eigen gelijk!
Ah ja, dat is inderdaad het antwoord ... had ik zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Omdat je werkgever (doorgaans) de verzekeraar kiest.
Daarom doen ze nu ook zoveel moeite om de dader te pakken. Het slachtoffer is wit en rijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Helaas is in de VS sprake van enorme klassenjustitie, waardoor rijken bijna overal mee wegkomen.
Was rijk. En hij kan nog geen dubbeltje meenemen naar waar hij nu is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daarom doen ze nu ook zoveel moeite om de dader te pakken. Het slachtoffer is wit en rijk
Een beveiliger die zijn object los laat lopen door NY.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een ceo die ruim 10 miljoen per jaar binnen harkt maar daarvan geen bodyguards inhuurt vs politici die rond de 175.000 verdienen en dan nog wat bijkomende publieke kosten van beveiliging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |